Az ősz színei körömlakkos kihívás: mustársárga/sütőtök

Utolsó állomásához érkezett az Ősz színei körömlakkos kihívás, nagyon köszönöm Thimmykének, nagyon cuki volt ez a heti körmös sorozat, élveztem!
A mai, utolsó szín a mustársárga illetve a sütőtök volt, én pirosra sült tököt tálalok most, narancsmártással, jóétvágyat! :)






A fotózást ezúttal két, igen kedves és idegesítő kolléganőmmel oldottam meg, ugyanis pontosan munkaidőben van elérhető nappali fény, így a kis gépemmel lesétáltam az épület mögött található, parkos részre, és Szilvi+Kinga, mint valami önjelölt stáb, el kezdtek instruálni. Igen hamar leállítottam őket, de csak nem hagyták abba a csicsergést, már kezdték volna összeszedni a kellékeket (falevelek, ágak, stb.), de közöltem velük, hogy már meg is vannak a képek...végül abban sikerült megállapodnunk, hogy semmiképp sem fogom őket stábként alkalmazni, mert végtelenül idegesítőek :D A lelkesedésük azonban messze túlmutatott mindenen, így ezt a bejegyzést nekik ajánlom! :)







A Barry M lakkból akár egy vastagabb réteg is elegendő lenne, de én a bizti kedvéért két normál lakkréteget húztam a körmeimre, a Picture Polish viszont három réteges buli volt. Mindkét lakk szépen, viszonylag gyorsan száradt, fedőlakk nélkül száradnak ilyen szép fényesre:





És akkor most jön a koncepció kérem szépen, ugyanis ez a két erőszakos nőszemély azonnal kitalálta, hogy mennyire jól mutatna a mustársárga pénztárcámmal a pózolás, hát beadtam a derekam:





Felhasznált lakkok:




És a Csajszik amiket alkottak:


Megjegyzések

  1. A Barry M valami elképesztő! Csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Barry M mindig odateszi magát lakkban! :)

      Törlés
  2. Ez a 2 szín fantasztikusan mutat így együtt! A pénztárca is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Jól állnak egymásnak a lakkok. ;)

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű, de nagyon szép!:))xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  5. Erről a manikűrről a nyári gyümölcsfagyik jutnak eszembe :P

    VálaszTörlés
  6. Nagggyon tetszenek együtt *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt