Ugrás a fő tartalomra

Teszt: Elséve Fibralogy sampon és balzsam

Bátran mondhatom, hogy a hajápolás témakörében vagyok a legkényesebb, soha nem adom fel a harcot a vékonyszálú hajammal szemben, mert képtelen vagyok beletörődni, hogy a genetika ezzel a hajtípussal ajándékozott meg. Szerencsémre a Shopline.hu csapata is ráérzett, mi kell nekem, így hatalmas elánnal vetettem bele magam a L'Oréal legújabb termékcsaládjának tesztelésébe, mely most is elég szkeptikusan indult a részemről, mivel az Elséve csomósodásra buzdítja eredendően a hajszálaimat. Lássuk, mik a tapasztalatok:






A L'Oréal elég feltűnő színpárosítást alkalmazott annak érdekében, hogy már a csomagolás azonnal odavonzza a tekintetünket. Ez a türkiz-pink kombó meglepően vibráló, ugyanakkor nekem nagyon bejön! A termék és a típus megnevezés alatt már egyből láthatjuk, hogy a legújabb, Filloxane hatóanyag az, amely ezt a terméket kiemeli a többiek közül, ugyanis ő lesz a felelős a hajszálaink megvastagításáért, bejut a hajszál belsejébe és belülről erősíti és vastagítja meg azt hosszútávon.

A normál kiszerelésű sampon 250 ml-t tartalmaz, mely opálos beütésű, közepesen folyós állagot kapott és nagyon kellemes, enyhén fanyar, almás-bogyigyümis beütése van egy jóféle, nem émelyítő, édeskés illatú közegben.
Nem kell belőle sokat használni, körülbelül egy diónyi adag elegendő az én félhosszú hajamra. A sampon inkább krémet mintsem habot képez a fejbőrön kb. 3 másodperc alatt felhabzik és nagyon szépen, vastagon bevonja a hajszálakat. Nem hagyok neki sok időt, 1 perc múlva már mosom is le, azt pedig már az első hajmosáskor észrevettem, miközben simítottam hátrafelé a hajtöveimtől a hajvégeim irányába a habot, hogy mintha picit visszarúgna a hajam. Mondom ha ez ilyen sebességgel lesz rugalmas ettől az új termékcsaládtól, mire a flakon kiürül, egy trambulin lesz a fejemen :)










A termékcsalád balzsamja egy fejtetőre állított, 200 ml-es flakon, már ezzel a kiszereléssel is azt az anomáliát igyekszik a L'Oréal megszüntetni nálunk nőknél, hogy a sampon-balzsam párosból a sampon fogyjon el elsőként.
A balzsam egy már jóval sűrűbb állagú kence, én is ezt a kis házmentes csigaalakot tudtam a fotózásra kinyerni a tubusból, hát nem édike? :)
A balzsam illata már jóval nehezebb a samponénál, érezni benne az előbb említett gyümölcsösséget, azonban ez már kissé fáradt gyümölcsillatba csap át és az édeskés, tejes alapillat átveszi az uralmat. Állaga miatt kisebb mennyiségre van szükségünk belőle, a fülemtől lefelé masszírozom bele a hajamba és hagyom hatni pár hosszú percig.

A részletes teszt kedvéért egyik alkalommal felvittem a balzsamot egészen a hajtövekre is, ebben az esetben azonban a harmadik napomon már száraz samponnak kellett támogatnia a hajzatomat, mert gyorsabban zsírosodott így.
Amikor viszont a töveket elkerülve vittem fel, akkor a normál 3 napot bírta könnyedén hajmosás nélkül a hajam.

A balzsam könnyedén kiöblíthető, nem marad semmilyen csúszós, nyálkás érzet a hajban, mely még a huszadik öblítésnél sem távozik a hajszálak felületéről, ennek kifejezetten örültem! A másik dolog, ami pedig mosolyt csalt az arcomra az az, hogy egyáltalán nem csomósodott a termékcsaládtól a hajam, könnyedén, gubancok nélkül tudtam mind a vizes, mind pedig a száraz hajkoronámat kifésülni.
Eddig akármelyik (hajdúsító, festett hajra való, stb.) Elséve sampon-balzsam párosítást próbáltam, a hajamat egy kész kínszenvedés volt kifésülni, hát most a Fibralogy meghozta az áttörést :)






Tovább kell egyébként istenítenem ezeket a termékeket, ugyanis eddig rendszerint kora reggelre időzítettem a hajmosásaim 90%-át, mert tudtam, hogy bármilyen okosan és ügyesen szárítom is be előző este a hajamat, másnapra elalszom a frizurámat. Teljesen mindegy, hogy milyen sampont, balzsamot, hajhabot használtam eddig, másnapra olyan formát vett fel a hajzatom, amilyet ő akart, de általában a töve maradt megemelve picit, a hajam többi része pedig az arcomhoz lapult és semmiféle kemikáliával nem tudtam bele tartást varázsolni, még a hajkrém illetve a hajlakk is csak ott ült rajta, de semmi egyebet nem csinált.

Ezzel viszont, hogy már az első hajmosás után éreztem, hogy erősebb és ruganyosabb lett a hajam, így ellenállóbb lett az éjszakai alvással szemben, vagyis képes most már megőrizni a 10 órával azelőtti formáját és tart és tart! Mint egy Drei Wetter Taft reklám ó bocsi, az Schwarzkopf, sorry!
Nem voltam annak sosem híve, hogy egy termék oldja meg az életemet, az viszont, hogy remek tartása van a hajamnak amellett, hogy nagyon jó puha - mert eddig a puhaságról nem is beszéltem - a tapintása (nem a flakonnak, hanem a hajamnak), most már simán ütemezhetem a hajmosást estére, mert tudom, hogy elmarad a másnap reggeli mitkezdjekmármegintahajammal-levágatomafenébe hisztike.


Így hát vékonyszálú hajjal rendelkező sorstársaim, ne fogjátok vissza magatokat, ezt a termékcsaládot mindenképpen próbáljátok ki, mert tényleg azt műveli a hajjal, amire hivatott!
A Shopline.hu oldalán a normál és nagy kiszerelésű sampont, valamint a balzsamot és a hajpakolást is meg tudjátok rendelni, avagy leemelni a drogériák polcairól, emellett a Szépségbolt.hu oldalán is rendelkezésre áll (most ingyenes a kiszállítás, csak szólok).





Nagyon köszönöm a Shopline.hu csapatának, hogy tesztelhettem ezt a termékcsaládot, mindenképpen felkerül az újravásárlós listámra, mert nagyon de nagyon jól vizsgázott nálam, köszönöm!!!




Vékonyszálú hajjal rendelkező Sorstársaim, ugye Ti is tesztek velük egy próbát? :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Imádom ezeket az írásokat, mert a legegyszerűbb dolgokat is olyan humorosan fogalmazod meg. :) Másrészt meg vékonyszálú hajtársként kifejezetten nekem (is) szólnak ezek a tesztek. Úgyhogy köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy, köszönöm szépen, hogy így látod, nagyon jól esnek a soraid! :)))

      Törlés
  2. Hm, ez jól hangzik. Nagyon jól. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem inkább olyan a sörényem, mintha az oroszlánét és egy kisbirkáit kevernénk, szóval itt sem jobb a helyzet, csak más, de nagyon örülök, hogy a Te problémád megoldódott. :) És tényleg olyan mint egy csigusz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, akkor Neked pont az ellenkezője a cél, mint Nekem volt, nem kellene hajat cserélnünk? :P

      Törlés
  4. Humorosnak tényleg humoros volt. Na de...
    Az mellett meg az az érzésem volt, mintha az Elseve maga kért volna fel a termék népszerűsítésére. "Egy termék oldja meg az életemet"? Na azért ne túlozzunk!
    Nekem sajnos egyáltalán nem volt pozitív véleményem a termékről. Szerencsére nem a Te ajánlásodra vettem meg, mert akkor nagyon mérges lennék, hanem mert nekem is nagyon tetszett a csomagolása. :)
    Ráadásul nekem is nagyon vékony szálú, nehezen kifésülhető hajam van, és bíztam ebben a "csodálatos" új technológiában.
    Hát, a tapasztalatom pont az ellenkezője a Tiédnek! Hajmosás után annyira összecsomósodott és kiszáradt, hogy szinte lehetetlen volt kifésülni. Miközben fésültem, vagy inkább téptem, az az érzésem volt, hogy ettől aztán tényleg komolyan roncsolódik a hajam. Aztán 2 nap múlva már zsíros volt és 3 nap múlva csimbókokban lógott.
    Egy sampon, ami egyszerre szárítja és zsírossá is teszi a hajamat? Csodálatos!
    Nem akartam cinikus lenni, de sajnálom kidobni, mert ráadásul még drága is volt! Szerencsére színben harmonizál a bordó csempéhez, így csodálatos dísze a fürdőszobának. Nem tudom, mikor jár le a szavatossága? Majd várok vele még 2-3 évet, aztán, amikor már tuti nem jó, akkor kidobom.
    Kb. 3-4 alkalommal használtam, alig hiányzik belőle. Ráadásul a 400 ml-est vettem meg, mert annyira bíztam benne. Mit gondoltok, nem lehetne visszaküldeni a gyártónak?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.