Termékek, melyekben csalódtam

Annak ellenére, hogy rengeteg termék megfordult már itt a blogon és többsége jól is vizsgázott nálam, bizony simán bele tudok nyúlni olyanokba, melyek nem feltétlenül az én igényeimet - vagy bármely mezei egyszerű felhasználó igényeit - hivatottak kielégíteni, inkább csak a pénzt viszik. A korábbi ilyen belefutásaimat itt és itt, nomeg itt olvashatjátok tavalyról.






Haj-baj

Balea száraz sampon minden hajtípusra: ha szeretnél hosszú perceket szerezni magadnak, amíg nem kapsz levegőt és a légutad minden szegletét szeretnéd némi száraz samponnal felfrissíteni, akkor mindenképpen szerezd be ezt a Balea terméket - viccet félretéve tényleg a legnagyobb csalódás a száraz samponok között, fehér és grízes tapintású lesz tőle a haj, szóval ha túlélte az ember tüdeje a termék alkalmazását, akkor sem segít a bad hair day-eken.

Nivea Volume Sensation hajhab - extra erős tartás: jelenleg is ezt a hajhabot használom, mert amikor az előző - Syoss - elfogyott, akkor a legközelebbi DM-be berongyolva ő volt akciós. És mivel olcsó húsnak híg a leve, a Nivea pedig még mindig nem tudta magát az egyik kedvenc márkámmá kinőni, így nem is hozta azt a szintet, amit én elvártam volna tőle: illatra egy 25 éves hajlakk és egy flakon hangyairtószer keveréke, mennyiségileg pedig igen sokat kell feltapogatni a hajamra ahhoz, hogy olyan formára tudjam beszárítani a hajamat, mint amire eredetileg gondoltam.




Hőháztartás

Rexona Active Fresh - 48 órás izzadásgátló dezodor: szép a flakon dizájnja, nem kell kupakkal bajlódni, hogy gyorsan és egyszerűen befújjuk a hónaljat, ráadásul vállalja, hogy 2 napon keresztül megvéd minket az izzadástól. Nos, ez egy normál munkanapnál sem sikerült neki, ami nálam 8 és fél órából áll, előtte meg utána a fél város átbékávézása volt a menü. A kellemetlen szagokat nem nagyon tudta elfedni, továbbra is ugyanolyan mennyiségben volt jelen az izzadás, mintha nem használtam volna semmiféle terméket.

Rexona Ultra Dry - utazó méretű izzadásgátló dezodor: orrfacsaróan kesernyés, állott hintőpor szaggal terítette be a vele kezelt felületet, ez a kombó pedig verejtékkel keveredve pedig nem épp kellemes elegyet alkotott, úgyhogy rendkívül örültem, hogy csak ilyen kis kiszereléssel kaptam ajándékba Kata kolléganőmtől, mert hosszabb távon nem viseltem volna el ezt a terméket.





Arcoskodás

Yes To Uborkás arctisztító és sminkeltávolító kendő: tényleg igyekeztem megszeretni ezt a terméket, de a teljes sminkem lemosásához nem tudom használni sajnos. Nagyon jól jött volna, ha a legtöbb festéket tartalmazó felületen, a szememen tudtam volna alkalmazni, de ez a cucc csíp. Még akkor is, ha csak a szemhéjam felső részén húzom le a sminket egy gyors mozdulattal és a szempillatövek közelében sem jár a kendő.
Így viszont Bioderma micellás vízzel átitatott vattakorong kell külön csak a szememre, az arcom többi részére meg jól jön a kendő, csak így szerintem túl nagy a mérete, mert kevés sminkcuccot kell eltávolítanom vele: BB krém, szemöldökceruza, korrektor.





Körömlakk

Moyra Vivid Sand - Orange Love: tudjátok, mennyire durván rá vagyok kattanva a homoklakkokra, emellett a neonszínek iránt is van egy kattanásom, ha pedig ez a kettő egyesül, akkor alapesetben Renike boldog. De ez most nem az az eset. Szegény Orange Love egy rendkívül félresikerült lakk, borzasztóan terül, hatalmas, túrószerű darabkákat kell ide-oda taszigálni a körmökön, sehol sincs az a tipikus, egyenletes homoklakk-hatás, ráadásul a körömvégeken is olyan, mintha feldarabolt csiszolópapír lenne.
Az első réteg után igyekeztem nem feladni, de a második réteg megszáradása után is olyan kis közönséges kinézetet kapott, hogy a szívemhez kaptam. Foltos maradt, ahol átsejlett a körömvég ott szürke színt vett fel a körmöm, áhh, ez most nem egy jól sikerült lakk. Még Adryenn manikűrjének a közelében sem járt nálam a lakkozás.


1 rétegben:




2 rétegben:






Ismeritek a fenti termékeket? Nektek milyen tapasztalataitok vannak velük?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De fura, nekem nagyon bejött ez a Moyra lakk, az orange love. Amúgy ahogy elnézem, olyan mintha te valami selejtes darabot fogtál volna ki, mert nekem totál más lett az állaga. http://kialakito.blogspot.hu/2014/04/homok-koromre-moyra-teszt.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó anyám, pedig direkt Moyra szaküzletben vettem, hát ezek szerint rosszul tettem :(
      Olyan szép csomagot kaptál Tőlük, csak ámultam és bámultam! :D

      Törlés
  2. Nekem is bejött ez a Moyra lakk :) Sajnálom ,hogy nem jött be neked :(
    Én ezt a lakkot a Nyc Catwalk Quen lakkjával szoktam párosítani : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2014/06/neon-narancs-es-barack-szin-baratsaga.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon cuki ez a kombó, jól összepárosítottad! :)

      Törlés
  3. Nekem pont a Nivea hajhabja a kedvencem :) Mindig ezt választom, és imádom az illatát :D
    A zöld Rexona nekem sem jött be egyáltalán, a kék párja viszont nagy kedvencem, idén nyáron a hagyományos kék Dove-ot és ezt használtam váltogatva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek örülök, hogy Neked bevált ez a hajhab, nálam nem nagyon tudott jól működni.

      Törlés
  4. Hát úgy látom a Rexona Neked sem vált be. Sajnos nekem is azt az érzetet adta, mintha be sem lettem volna fújva vele...
    és nem ez az első termék, ami nem vált be a Rexonától :/

    VálaszTörlés
  5. Én pont ugyanezt az ultra dry illatot használom a rexonától, csak a golyós változatot, és nagyon szeretem az illatát. Nem tudom milyen lehet spray változatban, az is lehet, hogy a te bőröddel nem működik ez az illat. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szó szerint nem működik közöttünk a kémia :)

      Törlés
  6. A Balea szárazsamponnal nekem is meggyűlt a bajom, már ami a légzést illeti, még nyitott ablaknál is használhatatlan, bár amúgy nálam ezt leszámítva működött szerencsére, de hősiesen elhasználtam... Az Orange love pedig nálam is haszálható szerencsére, ahogy feljebb olvasom, nem vagyok egyedül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már úgy is próbáltam, hogy villámgyorsan kirohanok a fürdőből, de így sem tudtam megúszni az inhalálást :D

      Törlés
  7. Hát az a Balea nálam is csalódást okozott, volt is nálam videóban, és szintén a fulladásos rohamokról tudtam vele kapcsolatban beszámolni :-D Köszönöm ezt a bejegyzést, hasznos volt, ezeket a termékeket messziről kerülni fogom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a cucc mindenkinek az életére tör, szerintem így igyekeznek elhitetni velünk nőkkel, hogy a szépségért szenvedni kell... :)

      Törlés
  8. Nekem is volt már ilyen lakkom, ami teljesen más volt, mint a többiek tesztes bejegyzéseiben. Szerintem is ez selejtes darab. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy Moyra szaküzletben zsákmányoltam, ahol elvileg jó ütemben pörög az áru :(

      Törlés
  9. ez a lakk fura, mert nekem nagyon szép az egész vivid sand kollekció, és könnyű is felkenni, nem lesz ilyen trutyis :(
    http://3.bp.blogspot.com/-Fbl4XtzNFBc/U02GtWPqndI/AAAAAAAAHq0/y92ZsbBYnkk/s1600/moyra05.JPG -körmön is ugyanilyen szépségesek voltak, a pinket orrvérzésig kentem nyárom :D lehet, hogy hibás darab a tiéd. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az üvege alapján abszolút "egészséges" kinézete volt és megegyezett a több lakkal ebből a színcsaládból, fene sem gondolta volna, hogy hibáska :(

      Törlés
  10. Nekem a Shocking Pink van meg a Vivid Sand kollekcióból és az mesés! *.*
    Ez az Orange Love viszont nagyon ocsmány, tuti selejtes darabot fogtál ki :/
    Ezt a Balea szárazsampont pedig elég sok blogon lehúzták, így jó messziről el is kerülöm, viszont azt nem tudom, hogy a Trend It Up-ot vagy a Rossmann Isana-jat vegyem meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Trend It Up száraz sampont egyenesen imádom olyannyira, hogy Nekem többen is ajánlották a Rossmann Isanáját is, de eddig még nem jutottam el odáig, hogy megvegyem, mert mindig a DM-ből szerzem be az utánpótlást :P

      Törlés
  11. Szuper, köszi az ajánlást, akkor elsőként a Balea Trend It Up-ját fogom kipróbálni! :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, mindenképp jelezd, hogyan vált be a Trend It Up Neked! :D

      Törlés
  12. Az a Moyra lakk nagyon durva. Érdekes, mert abból a kollekcióból az In bloom-hoz és a Party Pink-hez is volt már szerencsém, és egyik se ilyen borzalmas. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg varázskezem van és sikeresen belenyúltam egy megbuggyant darabba :P

      Törlés
  13. Meg akartam venni, de így, biztos hogy nem fogom! :S

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész