Szeptember havi kedvencek 2014

Az új évszakba lépés, az újrakezdés, a gyomor gyakoribb összeszorulásának időszaka ez számomra, ezalatt a 30 nap alatt többször fordult meg velem a világ, félelmetesen, ugyanakkor várakozásokkal telve vettem részt az eseményekben. Veletek is volt már, hogy féltetek egy bizonyos dolog bekövetkezésétől, mégis eszméletlen izgalommal vártátok, hogy mielőbb eljöjjön? Na, most én voltam így, érdekes volt ezt is megélni: egy évtized, egy korszak lezárul, amely nem volt életem legjobb 10 éve, mégsem voltam képes kitörni belőle. Vége a jégkorszaknak, felolvadt a jégtábla, kezdek szabadulni...

Az iskolakezdés havában semmi extra, kiugró felfedezést nem tettem az általam használt termékekben, a biztosra, a beváltra mentem és ők is úgy gondolták, hogy tovább segítik a hajamat/bőrömet a mindennapokban. Legalább ezek a termékek voltak egy biztos pont az életemben és nekem pontosan erre is volt szükségem.






Haj



Balea Trend It Up száraz sampon: állandó lakója a fürdőszobai szekrényemnek ez a termék, mert akkor is segítségemre van, amikor egy nappal meg szeretném hosszabbítani a frissességét a hajamnak, illetve ha éjszaka egy tehén nyalogatta le a hajamat és nulla tartása van. Kiválóan dúsítja a hajamat amellett, hogy selymessé és puhává varázsolja, pár perc leforgása alatt.

Schwarzkopf Bonacure Sun Protect sampon és hajpakolás: nagyon szereti a hajam a Schwarzkopf új termékcsaládjának tagjait, végtelenül meghálálja, hogy ennyi törődést kap ezektől a termékektől, nem mellesleg pedig az illatuk is nyamika :)






Arc


The Body Shop - E-vitaminos arctisztító: igen, ő az egyik vesszőparipám, ha a bőr alapos megtisztításáról és a gyulladt bőr azonnali megnyugtatásáról van szó. Hamarosan kifogy a tubus, így vérezni fog utána a szívem, de egész egyszerűen muszáj a többi arctisztítómat is használatba venni. Ha láttok kedvezményes akciót erre a termékre, semmiképp se hagyjátok ki!

The Body Shop - mattító nappali arckrém tengeri hínárral: mini kiszerelésben jutottam hozzá még korábban ezen, tengeri hínáros termékcsalád termékeihez, ez a könnyű krémzselé pedig pont jól jött, amikor egyik nap nyár, másnap pedig durcás ősz volt, mivel a bőröm ezt a hőingadozást nem nagyon szokta díjazni. Mattításban és felszívódásban is ott van ez az arckrém, nagyon szereti a zsíros-kombinált bőröm.






Smink ON, smink OFF


Maybelline Dream Fresh BB krém: még mindig nagyon szereti a pofim, felkenés és beszívódás után pedig nem érzem, hogy lenne valami vakolat az arcomon, azonban az egységes bőrképet jól hozza :)

Bioderma HydraBio H2O micellás arclemosó száraz bőrre: a rózsaszín tesójából nem sikerült akciós pakkot szerválnom, de mivel a nózim környéke és a pofim száraz, így nem féltem kipróbálni ezt a fajta Bioderma micellás vizet. Az Elenitől kapott Yves Rocher micellás vízzel az arcomat tisztítom le, ezzel pedig a szemsminket távolítom el, mert rendkívül kíméletes a szemhez, a sminkhez viszont kevésbé :)






Lakk ON, lakk OFF


Isana mandulás körömlakklemosó: ez a termék nem csak a körmökről távolítja el hatásosan és kíméletesen a lakkot, de a fürdőszoba kövéről és a fugáról is szépen leoldja a ráömlött lakkot, ráadásul igen olcsó, emellett sokszor akciózza a Rossmann, szóval vegyétek és vigyétek! :)

OPI - What's A Little Rain Forest?: ebben a hónapban kétszer voltam szerelmes, egyik ilyen esetem kiváltója ez a kék lakkocska, amely totálisan elvarázsolt, bűvösen hűvös kék, a körmökön meg egyenesen világít, hjajj! :D

Picture Polish - Pandora: adj nekem egy jóféle lila lakkot és én azzal már boldog vagyok. Boldog is lettem, mert végre enyém lett a vágyott lakk, amely egy időre lecsillapította a lila lakk keresési kedélyeket. Csodás, lila galaxis és erőteljes lila színe ellenére nagyon is elegáns jelenség.







Nektek hogyan indult ez az iskolakezdés? Meséljetek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azt a Balea szárazsampont én is nagyon szeretem :). Múltkor találtam belőle akciósan a dm-ben ilyen "epres" illatút, és azt talán egy picit még jobban szeretem, mert jobb az illata :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Epres? OMG, én tényleg rossz DM-ekbe járok, mert még nem volt szerencsém az epres kivitelhez, de akkor továbbkutatok! :)

      Törlés
  2. Lehet, hogy a Glamour-napokon mostmár beszerzem azt az E-vitaminos arctisztítót...:)

    VálaszTörlés
  3. A tengeri hínáros Body Shop krémet én is nagyon megszerettem, ha elfogy be is szerzem belőle a teljes méretű verziót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de szuper, hogy Neked is ennyire bevált! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt