Oscar de La Renta Spring Summer 2015

Nyugodjék békében a méltán híres tervező, Oscar de la Renta. Aki nem a divat megszállottja és "csak" mindannyiunk kedvenc négyesfogatát követte nyomon, az is találkozhatott a nevével a Szex és New York mozifilmben, személy szerint én ezt a ruhát választottam volna, ha ilyen testalkattal feleségül kértek volna:






A jövő tavaszi esküvői kollekciót már láthattuk, vizsgáljuk meg, hogy a jeles hétköznapokra milyen kreációk születtek.

A tervező egy csodás, romantikus kollekciót álmodott meg nekünk jövő tavaszra, a kollekciót elnézegetve konkrétan hívnám Pierre-t, az inasomat hogy hozza a piknikkosarat, mert a reggelimet a palotakertben kívánom elfogyasztani: fenséges báli ruhámban, mely gazdagon van díszítve csipkével, a kis napernyőm alatt kilejtenék a kertbe, ahol is Pierre leteríti a kockás abroszt a fűre, kipakolja a jó kis croissant-okat és felszolgálja a teát.
Jól hangzik, nemde? :)

A kockásterítős vonal eddig sem volt kedvencem, engem most leginkább a fekete tulipán fogott meg, nagy hatással van rám ez a motívum, fel is írtam a bakancslistámra egy fehér alapon, fekete tulipánokkal díszített ruha beszerzését. Vagy felőlem lehet szoknya is, én kompromisszumkész vagyok.

Miután a zene hatása alatt még mindig a palota kertjében időzök gondolatban, egyszer csak megjelennek a glitterek és a tollak, szóval ideje lassan elindulni Gatsby-hez, az esti partyra!

A ruhákon a díszítésül szolgáló virágok mind egy szálig a tavaszra emlékeztetnek, személy szerint tavaszi gyerek vagyok és ennek megfelelően szinte bolondulok ezért az évszakért, annak minden szépségével együtt.
Utóbbi életérzéshez nem csak az ébredezés, meg a kómásan, kávé nélküli napba nézés tartozik, hanem az is, ahogyan egyik pillanatról a másikra rügyet bontanak a fák, aktívan beindul a természet és az emberek vérkeringése és ezt nagyon jól mintázzák az ütős neonszín-párosítások, nomeg Karlie Kloss huncut, ámde büszkeséggel teli, dámás mosolya :)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt