New in: Nailland, Rossmann, Aliexpress, New Yorker, La Roche-Posay, tesztelésre érkezett, névnapi ajcsik

Magamhoz képest rég volt már zsákmányos bejegyzés - vagy csak nekem tűnik túl réginek az időpont, mert annyira felgyorsultak az események körülöttem, főleg most, hogy szabin vagyok. Vagyis csak voltam, mert már vége is.
Átléptünk az októberbe, ami azt jelenti, hogy mindenki túljutott a kezdeti iskolakezdési sokkon és az ősz is igencsak rákapcsolt. Ebben a hónapban emlékezünk meg az aradi vértanúkról, pontosan a nevem napján, így kiccsaládom elhalmozott megint mindenféle ajándékkal, melyeknek nagyon de nagyon örültem, meg is mutatom, milyen kincsekkel dobtak meg:








Névnapi ajcsik


Kezdem is a névnapi ajándékokkal, melyek mindegyike tökéletesen én vagyok: a macskás fémtábla egyenesen anyumtól érkezett, innen is látszik, hogy bizony tagadhatatlanul vérrokonok vagyunk, mert mindig de mindig ráérez arra, milyen ajándék illik hozzám és ez a macskás tábla...nos igen, én vagyok a macskákért, a lila színért és a kávéért bolonduló leányzó, így a tábla mellett egy tejcsokoládé színű kávés bögre is csatlakozott a csomaghoz - itt meg kell említenem a zuramat, aki kétségbeesett tekintettel konstatálta, hogy még egy bögrével több lett a háztartásban, azonban konyhai szekrényből nem, vagyis megint át fogom rendezni a bögrés szekrényt és lesz belőle bögrés szekrény 1. és 2., ki tudja, milyen konyhai alapfelszerelés kárára... :)

A Picture Polish lakkot tegnap már láthattátok, mert olyan kis türelmetlen fruska voltam, hogy azon nyomban fel is kellett kennem, de hát hogy máshogy bánjon az ember lánya egy utolsó üvegcsével megszerzett lakkocskával? :D

A Pull&Bear kiegészítők ebben a szezonban igencsak megragadták a tekintetemet, bele is szerettem ebbe a kicsit márványmintás, szürke-barna-fekete átmenetes, statement nyakláncba, a Stradivariusban pedig ebbe a lakk, mustársárga pénztárcába, melyeket a zuracskámtól meg is kaptam ajándékba, víííííííí, imádoooooom! :)






A fenti képen látható MP3 lejátszókat kemény másfél dollár/darab áron rendelte a zuracskám az Aliexpress oldaláról, melyek legrosszabb esetben pótalkatrészként fognak szolgálni a jelenlegi zenelejátszómhoz. Kellett ám várni rájuk hosszú-hosszú heteket, de sebaj, névnapom előtt meg is érkeztek a kicsikék, már csak azt kell eldöntenem, hogy melyikre milyen zeneáradatot töltsek #firstworldproblems

A csodás, kézzel készített kagylós nyakláncot a padtársamtól kaptam ajcsiba, merthogy ő két hétig süttette a hasát a horvát tengerparton, de nekem kell erre emlékeznem :P





Tesztelésre érkeztek


A Shopline csapata igen jól érzi, mikor fogy el az aktuálisan használt samponom, így nagyon megörültem, amikor rendelkezésemre bocsátották az Elséve Fibralogy termékcsalád samponját és balzsamját, nemsokára érkezem a külön nekik szentelt bejegyzéssel! :)






Rossmann, Nailland, gyógyszertár


Nyugi, nem a gyógyszertárban shoppingolt fejfájáscsillapítót vagy sebtapaszt, ne adj isten tisztító teát fogom bemutatni, szó sincs erről (pláne hogy ilyen cuccot még én sem veszek) ! :D
Az üveges vitrinen akadt meg a szemem, mégpedig az 1+1 akciós La Roche-Posay micellás vizen, így gyorsan kértem egy árajánlatot, hogy az 1+1 akciós, Bioderma micellás víz pakkhoz képest mennyivel járok jobban és úgy döntöttem, hogy elhozom az LRP 2x400 ml-es csomagját ugyanannyi pénzért, mint a Bioderma 2x250 ml-es, akciós csomagját, 4.490 forintért.

A Rossmannból csak a szokásos, kedvenc vattakorongomat hoztam el, de mivel az Árkádban vészesen közel van hozzá a Nailland és mivel vészesen nem vágytam onnan éppen akkor egyetlen lakkra sem, gyanútlanul odabattyogtam és szembetaláltam magam a Halloween nagyköveteivel, egy komplett display-en...nem tagadom, baromira megtetszettek a lakkok és jó pár perces szájhúzás után hát mit ad isten, csak megvettem őket:



- I Love Your Guts
- But Of Corpse
- Getting To Gnaw You
- Rest In Pieces






New Yorker


Egyik volt kollégám, ex-padtársam éppen akkor hívott egyik hétköznap, mikor menthetetlenül lekéstem hazafelé a szokásos járatomat, így megsétáltattam magam az Árkádban. A New Yorkerben. A próbafülkében. Miután gyorsan kiötlöttem, hogyan lehet brútusz fülhallgató nélkül ruhát próbálni úgy, hogy közben kihangosítás nélkül hallom a másik felet, felpróbáltam jó néhány overállt, felsőt, sortot és farmert, a végén pedig ez a fehér, szaggatott, boyfriend-fazon jött haza velem, 1.990 forintra leárazva.






Nektek még sikerült elcsípnetek a leárazások utolsó körét? Készültök már a Glamour-napokra?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azok a China Glaze lakkok brutálisan szépek! Manit velük gyorsan! :P
    A cicás tábla nálunk is aktuális lenne, mivel múlt hét óta három bentlakóval rendelkezünk már. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hárommal nőtt Nálatok a létszám? Hű, akkor nincs unatkozás, kérem szépen! :D

      Törlés
  2. A lakkok!!! Én is támogatom a gyorsmanik ötletét :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hogyne, persze! Rád aztán ebben mindig számíthatok :P

      Törlés
  3. a micellás vizet mely patikákban lehet beszerezni :)? köszönöm. A CG lakkok pedig...gyönyörűek. Nagyon boldog névnapot kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Benu gyógyszertárakban mindenképpen.
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. A cicás tábla nagyon tetszik! :)
    A lakkokra én is kíváncsi lennék :D

    VálaszTörlés
  5. A macskás tábla és a pénztárca nagyon tetszik, bár a mustársárga abszolút nem az én színem..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én is ugyanezen az állásponton voltam...aztán megindult a szín beáramlása a ruhatáramba :)

      Törlés
  6. Te vagy az egyetlen, aki még egy haul posztot is úgy tud megírni, hogy élvezettel olvassam a szöveget is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edinám, komolyan bepárásodott a tekintetem ettől a mondatodtól, köszönöm szépen! :))))))))))))))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt