Nail(land) of the day: Picture Polish - Pirouette és Ultra Violence

Hű, nagyon élveztem ezt a mai napsütéses időjárást, szipkáztam magamba némi D-vitamint és mit ad isten, a vasárnapi ebéd sem az a tipikus húsleves rántotthússal párosítás volt, mint szokott lenni a hidegebb időkben, helyette mustáros, fűszeres csirkemellkockák, és zöldségek garmada töltötte meg a pirított tortillát, amit ebédre toltunk, mmmm nyamika volt nagyon! :)

A napsugarakban megfürdettem két Picture Polish lakkot is, melyek már régóta a birtokomban vannak, mégsem mutatta meg őket senki, így nekifogtam a lakkozásnak és gépet ragadtam:








A Picture Polish Pirouette lakkjkára nem vágytam addig, míg Ildi a Nailland pultjánál oda nem tartotta a ledvilágítás alá. Na, ott végem volt, mint a botnak. Igaz, hogy három réteges a bébike, de szívszélütést kapsz a lilás babarózsaszín közegben úszkáló, holografikus csillámoktól:








Az Ultra Violence sem mondható részemről szerelem első látásra lakknak, de a színe láttán elgyengültem, mert hát miért lenne egy lila lakk kiábrándító? Jelentem: neki sikerült ezt elérnie nálam, mivel nem túl combos rétegekkel dolgozva bizony 4 rétegnél jelentettem ki azt, hogy nem látszódnak a körömvégeim. De azok a huncut kis ciklámen glitterek, ahh:


















Ajjh, de szeretik ezek a lakkok a napfényt, tényleg egy teljesen más dimenzióba kerülnek, mikor az üvegből kijutnak a körmökre!
Száradási idejüket tekintve átlagos lakkok, a Pirouette talán egy hangyaszempillányival gyorsabban áll készen a következő réteg felvitelére, mint az Ultra Violence.

Ha lila lakkokról beszélünk, akkor könnyebben és gyorsabban döntök a készletem bővítésében, a rózsaszín lakkokkal viszont már nem vagyok ilyen lágyszívű, engem jobban meg kell dolgozniuk, hogy leemeljem őket a polcról és hazavigyem őket, mégsem mondanám kihagyhatatlannak a fent bemutatott lakkokat.
A Pirouette-et én személy szerint annak javasolnám, aki szereti a rózsaszín&holografikus lakkokat, az Ultra Violence pedig igen szép, nem tagadom, de egy 2-réteges lila lakk, hozzá pedig egy pink vagy ciklámen topper megteszi helyette.




















Meséljetek, lila vagy rózsaszín lakkok vannak többen a lakkjaitok között? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A lila tetszik, na de azért 4 réteg kicsit sok belőle :O Igaz, a Grace is 3 réteges, de azt elnézem neki, mert olyan szép, púderes árnyalt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Pirouette szerencsére a Grace-nél is erőteljesebb szín, így hogy már megvan a P, nem venném meg a Grace-t.

      Törlés
  2. A lila nálam is nyerő, főleg mert az egyik kedvenc Lana számom nevét viseli. :)

    VálaszTörlés
  3. A lila elvarázsolt. A másikra nem tudtam figyelni mellette, teljesen uralja a terepet az Ultra Violence. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, látom jól megbabonázott Téged! :D

      Törlés
    2. Igen...csak sajnos fényévekre lakom a Naillandtől :((

      Törlés
    3. Őszintén szólva addig jó ez a havi költségvetésnek, amíg távol laksz ettől a lelőhelytől! :D

      Törlés
  4. A lila mániám ellenére nekem a Pirouette tetszik jobban,olyan szép és visszafogott! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az sosem baj, ha a lilamániások néha másfelé kacsintgatnak :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt