Mi van a táskámban - sajtótájékoztatós nap

Hű de izgi, még nem készítettem ilyen, mi van a táskámban posztot, tegnap viszont a zebrán átkelve kitört belőlem a nevetés, miközben Katy oldalán battyogtam némi táplálék után kutatva, hogy mekkora lenne már, ha elkészítenénk ezt a bejegyzést a táskánk akkori tartalma alapján, mivel talán csak harcoló német katona nem volt benne :)

Tegnap, október elsején volt az urticaria bőrbetegség nemzetközi világnapja, melynek kapcsán egy rendkívül színvonalas, tartalmas sajtóreggelin vehettünk részt, a meghívott előadók egytől egyig neves személyiségek és rendkívül elismertek a maguk szakterületén, megtiszteltetés volt részt venni ezen a kerekasztal beszélgetésen. Jajj, rendkívül élveztem, egy külön, ennek szentelt bejegyzésben részletesen beszámolok róla Nektek!




A sajtóreggeli napján természetesen kínok között vergődtem a cipősszekrényem előtt, mert SEMMI nem volt elég elegáns és kényelmes, mégis félig őszi-félig nyári az eseményhez, végül hősiesen bevállaltam a magassarkút annak ellenére, hogy ez a lábbeli még csak egyetlen alkalommal volt rajtam, de nap végén könnyek között hívtam fel a zuramat, hogy az utolsó métereken támogasson és jöjjön elém autóval, mert úgy éreztem, hogy ripityára tört az összes csont, ami a lábfejemben valaha létezett...
Szóval nyeltem egy nagyot és felvettem a pipellőt, de az ajtóból visszaugrottam és gyorsan bedobtam a táskámba egy szürke balerina cipőt, miközben mondogattam magamnak, hogy persze csak végszükség esetén cserélek cipőt, amúgy ma kemény csaj leszek és ellenállok a fájdalomnak. A történet vége természetesen az, amit egész álló nap tagadtam magamnak: a sajtóreggeli legvégén megtörtént az ominózus cipőcsere és a magassarkú került be a tatyómba a többi holmi mellé - és még a zippzárat is össze tudtam húzni! :D

Mondom, ez az első pillantásra közepesen nagy táska mennyi mindent elnyel, hát ezt mutogatni kéne. Nos, így született meg a mai bejegyzés, lássuk, mi számít elengedhetetlen kelléknek egy sajtóreggelire indulásnál:


Carpisa táska







 - fél liter ásványvíz
 - aztékmintás kártyatartó - Bershka
 - fekete pénztárca - Reserved
 - lila rózsás-zebramintás neszesszer - Müller
 - menta-nude lakk magassarkú és puha, lábfájást enyhító, szigorúan citromsárga talpbetét - Deichmann
 - BKV bérlet
 - neonpink-kék szilikonos napszemüvegtartó, benne a napszemcsivel - New Yorker
 - 2x10-es csomag papírzsepi (mert az egyiket sosem találom a táskám mélyén) - Müller
 - Maybelline Baby Lips ajakápoló - Müller
 - Avon Care kakaóvajas kézkrém - AVON "viszonteladó"
 - sajtóanyag
 - fényképezőgép (nincs rajta a képen, azzal fotóztam a képet :P)







- STOP urticaria kitűző
 - STOP urticaria póló





És végül, de nem utolsósorban a mobilom, ami természetesen mindig kézben volt (on-lány vagyok). A kézkrémért külön beugrottam aznap reggel az Astoriához, mivel Katy üzent, hogy elfelejtett hozni ugyanúgy, ahogyan én is...tipikus... :P


Ez a bejegyzés egy időben jelenik meg nálam illetve Katy blogján, így én is izgalommal várom, hogy az ő táskája miket rejtett :P





Meséljetek, Ti miket hordtok magatokkal a táskában, mi az, ami semmiképp sem hiányozhat a mindennapokból?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nálam is minden megtalálható, és hát nem hiába fáj a vállam, ha mindig teletömöm azt a fránya válltáskát :D

    az aztékmintás kártyatartó külön tetszik, nagyon szép kis darab :)

    viszont a sajtós pólót nem értem, szerintem ránéz az ember lánya és kirázza a hideg, engem nem győzne meg egy ilyen repi cucc :S máshogy is fel lehet szerintem hívni a figyelmet erre a bőrbetegségre (bocsánat a negativitásért, csak kibukott, mert nagyon rossz érzéseket váltott ki belőlem ez a póló :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, ez abszolút természetes reakció, a sajtóreggelin is sokat boncolgatták a reakciókat, szóval abszolút nem kell elnézést kérned! :)

      Törlés
  2. Az a póló, az gyomorforgató...
    Az első képen levő dolgok jobban tetszenek, szép cipőt választottál.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nem egy virágról lett mintázva, elég hiteles lett a délelőtt érintett téma margójára.
      Köszönöm, bár nem a világ legkényelmesebb pipellője :P

      Törlés
  3. Jajj.... épp ma gondolkodtam rajta, hogy hát megyek és veszek egy kényelmes bokacsizmit, mert telitalpúban meghalok a hazáig hátralevő utolsó métereken (és nem is olyan magas!), erre szerinted találtam olyat amit elképzeltem? Hát nem...vagy túl magas a sarka, vagy bumszli, nekem meg olyan kéne ami csajos és csinos, de mégis van valami sarka. Lett egy szerelemcipő, aminek picit magasabb sarka van mint amit szeretnék, és cak azért hagytam ott mert felesleges hogy vegyek még egyet, amivel nem vagyok előrébb. Szóval hüpp. :( (Igen, ezt most feltétlenül le kellett írnom! :D) Amúgy nagyon szép az a cipellő *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, máskor is feltétlenül oszd meg velünk! :)))

      Törlés
  4. OH de cukik vagytok ezzel az ötlettel Reni-Katy #love meg szivecske :-)

    VálaszTörlés
  5. On-lány, hát ez mekkora :))=))
    Nekem is kb. minden megtalálható a táskámban. Amiket felsoroltál, plusz nedvertörcsi meg kézfertőtlenítő. Fuvola pucoló és metronom( zenész cuccok :-s) , de volt már a magassarkúm mellett fekete ruci, harisnya és kabátka is :)).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, megnyugodtam :) Harcoló német katona esetleg? :D

      Törlés
    2. Hát ha jól belenézek lehet az is van benne :))

      Törlés
  6. Az én jelenlegi táskám akkora, hogy három 1,5 literes vizet is elnyelne... képzelheted. Egyébként ami állandó ezeken kívül, az a gyógyszeres szütyő, az egyebes szütyő (szemüvegtörlő, sebtapasz, kézfertőtlenítő, eü dolgok, szemöldökcsipesz, körömreszelő,stb) és a két telefonom töltője. Fülhallgató, esernyő, és egy rakat papír, meg blokk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, jól felkészült versenyző vagy!
      Egyebes szütyő, cukiiiiii! :D

      Törlés
  7. Hm, ez a cipőváltós dolog nagyon tetszik, nekem ilyen miért nem jut eszembe, ha hivatalosabb helyre megyek? :D (talán mert lusta dög vagyok cipelni a plusz cipőt magammal... :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak szimplán élvezed a fájdalmat, amit a magassarkú viselése okoz :PPPPPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt