INSTAnt me

Sütőtökös, ijesztegetős, Halloween bulis pénteket Mindenkinek! :) Rég nem jelentkeztem az Instagramos létezésem kiragadott pillanataival, a hónap utolsó napja pedig remek alkalomnak bizonyul ebből a szempontból. Sminkeljetek és bulizzatok ma este egy nagyot, előtte pedig hozom, mik történtek velem az utóbbi időben:

Coffeetime
1. Anyum is bele lett vive a "rosszba", pumpkin spice latte rulez!
2. Jó pár órája nem jutottam koffeinhez, így a hazafelé úton elszürcsölgettem függőségem tárgyát
3. Pinterest és egy jó Dolce Gusto cappuccino sosem lehet rossz párosítás
4. Megkóstoltam a Gerbeaud caffe latte-ját





Kitties
1. Alex kisajátított, amint leraktam a fenekemet a kanapéra
2. Kiara megkapta a szokásos, hétvégi reggelijét, fellefetyelte a tejet a homlokára
3. Alex promókép
4. Mokka feldobta mind a négy mancsát a hosszú hétvégén
5. Mirci a párna élén találta meg a legkényelmesebb pihis pozíciót




Meetings with bloggers
1. Ágival és Katy-vel bevettük a Deák Ferenc téren lévő Starbucks kerthelyiségét
2. Havonta 1x összegyűlünk és csacsogunk egy nagyot a bloggercsajszikkal
3. On-lányok: Eleni és Katy
4. Katy elmehetne simán AVON reklámarcnak




 Bloggerlife
1. A test mint börtön sajtóreggeli - hamarosan érkezik róla a blogon részletes beszámoló
2. Megérkezett a szülinapi Pixiboxom
3. Nagybevásárlást csaptam a Lush-ban, hogy visszatérítsem magam a kádfürdőzések mezejére
4. A Bioderma legújabb, ekcémás bőrre kifejlesztett termékcsaládjával ismerkedhettem meg nemrégiben




Travel time
1. Jászberényben jártam, ilyen szépséget láttam
2. Turistáskodtam a Kossuth téren
3. Pár méterre még sütött a nap, aztán leereszkedett a tejföl az égből, köd formájában
4. Miskolcot is meglátogattam utoljára a munkám részeként




Getting fat
1. Csicseriborsókrém-függőség pirítóson
2. Nyilván nem tudok elszakadni a lazactól, még az IKEA-ban sem
3. Évek óta nem ettem Pizza Hut-féle pizzát, és marhára jól esett! :)
4. Guru-féle salátalevél-tekecs :P




 Nails&Outfits
1. Picture Polish - Pandora: instant szerelem
2. Nagyon dög ez az Essie lakk - és milyen csodás párost alkotnak a Maybelline cserkó ajakápolójával!
3. Promod-ban jártam és shoppingoltam az ottani leárazásokon
4. Office outfit





Ha szeretnétek követni a mindennapjaimat, akkor Instagramon megtaláltok njoythestyle néven!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Kávé az első helyen, khmmm :D
    Jópofa így, hogy tematikusan vannak összeszedve a képeid, én erre nem vagyok képes, csapongok össze vissza...
    Tetszett nagyon <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kávé mindenek felett :P
      Hiába csapongsz, ha egyszer előszeretettel olvasom ezeket a bejegyzéseidet (is)! :)))

      Törlés
  2. Pont ugyanez a fajta PizzaHut pizza a kedvencem, és olyan régen ettem :( A lazacot is imádom!

    VálaszTörlés
  3. Megint mennyi klassz kép! :) A Travel time most a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Kávé ♥ és milyen jót beszélgettünk :)
    Egy ilyen pizza nekem is jöhetne, ha már hétvégén is meló van. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen, ismétlést! Ismétlést!
      Ó jajj, hatalmas kitartást kívánok (hétvégi meló, fujj!)

      Törlés
  5. Jaj, olyan jó volt az a nap!!! Én is az ismétlés mellett vagyok :-D Amúgy pedig mikor is eszünk együtt Pizza Hut-os pizzát? Én még soha nem ettem... :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most komoly??? Akkor Katym, így szervezzük a 3-as talinkat (Aréna)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész