Inspirációs képválogatás

Üdv a 3 napos munkahét miatt ujjongóknak, végre elérkezett ez a nap is, héderelés és képnézegetés a mai nap levezetője a blogon. Pihenjetek sokat, élvezzétek a napsütést/esőt/havazást, én nagytakarítást terveztem amolyan aktív pihenésként, melynek záróakkordjaként lefestem a fürdőszoba falát, hogy aztán mindent elölről kezdhessek :)


ÚRISTENKELLKELLKELLKELLKELL! :)))





Te hogyhogy nem lógsz a szekrényemben, kedves kardigán???



A reggeli és a délutáni kávém elfogyasztására egyaránt megteszi a hely:



Némi tavaszidézés:




Reggeli gyanánt is megenném kora reggel, annyira guszta és annyira függő vagyok:




Barokk kastély outfit:




Ehető levelek? Na így már jöhet nagyobb adagban is az ősz! :D



Hát sírok, na:




Matchy-matchy:



Pasztellszínű, cuki házacskák:



Tengerparton sétálós, nyakláncba azonnal beleszeretős:



Na jó, hús nélkül is jöhet pár szívmelengető kajcsi - na jó, mégsem :P




Minden részletében tökéletes:



Nem értem, már napok óta szemcsés az adás a tévében:



Tavaszi szoknyavásárlási projektem tárgya:

Helló dögöske:



Az ilyen talléros cuccok fogynak a legjobban - én bezzeg nem fogyok tőlük:



A blúz! Nem, a fülbevaló! Neeeem, a blúz, a blúz, a blúz! Meg a fülbevaló:




Itt rá lehet egyáltalán unni a pihenésre?




Álomkonty:



Én offolom magam mára:




Beépített vidámító:



Helló lazaság:



Brrrr, de azért kéne!




Luv ittttttttt:




Rusztikus, imádnivaló, kell nekem:



Ki szenved még rajtam kívül koktélparadicsom-függőségben???





Meséljetek, mit terveztek a hosszú hétvégére?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Végre, újra pizza. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket a bejegyzéseket! Csak tátom a szám és tátom és ááááh. *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy elnyerik a tetszésedet! :))))))

      Törlés
  3. A kuckózós párnahalom, a spagetti és a könyvespolc jöhet is ide nekem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megszerzem őket, küldöm őket Hozzád! :D

      Törlés
  4. Koktélparadicsooom *-* Főleg a mama kertjéből, imádom ^-^ Azt a gyönyörű fekete manit ma találtam meg weheartiton és totál szerelem :) A cicás kép pedig feldobta az estém, főleg mellé a szöveg :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, házi koktélparadicsom??? Annak valami mennyei zamata lehet! :)))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Részemről sincs időkorlát egy pizza elfogyasztására :P

      Törlés
  6. OK. Éhes lettem. Most, este tizenegy után. Kegyetlen vagy :-D Amúgy pedig csodás a kastélyos ruha és a pihenőhely, a rusztikus otthonban pedig nagyon jól tudnám érezni magam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vagyok kegyetlen, amikor Te olvasol bejegyzéseket ilyen lehetetlen időpontban? :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt