Ugrás a fő tartalomra

Inspirációs képválogatás

A mai nappal hivatalosan is nekifogott az ősz őszködni, ma én mustársárga-kék (farmer) kombóban nyomom és már látom lelki szemeim előtt, ahogyan a pulcsijaimnak mosolyra szalad a szája #valamitnagyonbehaluztam

Mondjuk vicces is volt majd' 30 fokban aztékmintás poncsót próbálni, igyekeztem olyan természetes mosollyal viselni a próbafülkében a ruhadarabot, amilyennel a hűvös napokon fogom. Mondanom sem kell, hogy hazajött velem egy gyönyörű példány, rövidesen bemutatom őket egy zsákmányos posztban, addig is jöjjön a hétfelező poszt, vagyis az inspriációs képek:



Jó pont jár a csodás táskáért:



Nem egy Knoppers, de ez is megteszi otthon. Egymagamban. Titokban befalva:




Legújabb kattanásom a szürke:




Annyira sokat problémáznék azon, hogy melyik medencében áztassam magam... :P




Babahaj, babaruci, babacipő:




Elfogyna, hidd el:




Nadrág színe = Picture Polish Chillax:




Very nice:




Ööö, át fogok szokni a poharas desszertekre asszem:



Egyértelmű, hogy szívem csücske ez a rövidnaccer:




Figyeljél már, ne akard, hogy felmenjünk oda a tesóimmal, mert baj lesz...! :P




Na jó, a pasztelllllllila is szépséges ám!




Black widow-style:



Azonnal mondjátok meg a címét ennek a villának!



Van, amikor semmi más nem alkalmas a nap beindítására, kizárólag egy jó kelt tésztás sütemény:


Szia szépségem:

Ez a lépcső és ez a bokacsizma kell nekem otthonra:



Imádom a pozsgásokat! :)



Kevés az esélye, hogy a szőke felé tendálnék, de akkor is nagyon bejön:




Megállítani ezt a lélegzetelállító pillanatot:




Nem mintha sortos idő lenne:




Párás lett a tekintetem és nem a szaunában csücsülök:




Na még egy csipetnyi fesztiváli hangulat:




Hüpp-hüpp:





Meséljetek, hogy telik a hetetek? És tegye fel a kezét, aki szombaton is dolgozni fog!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A salátás wrap valami frenetikus ötlet! :) Ki fogom próbálni a hétvégén, úgy sem dolgozom szombaton.
    Ja, és ha meg tudtad a villa címét, szívesen elkísérlek, nehogy eltévedj. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de jó, akkor nem kell egyedül mennem! :)))

      Törlés
  2. A baba hajas, baba rucis és cipős kép most a fő kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper képek! :) A menta-arany mani a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, ne is mondd, hosszú percekig nézegettem azt a képet! :)))

      Törlés
  4. Ajjaj, csak kapkodom a fejem e gyönyörűséges fotók láttán. Köszi a nacit, eszembe jutott, hogy nekem is csücsül egy a szekrény mélyén. Nyáron imádom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy most az időjárás viselkedik, félek, én sem vethetem már be a nyári nacijaimat idén :(

      Törlés
  5. Igen én is fogok szombaton dolgozni! Most ezekkel a szuper képekkel feldobtad a hangulatomat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök neki nagyon! Mármint nem a melódiás szombatnak :P

      Törlés
  6. Az utolsó kép most nagyon elragadta a fantáziámat :D annyira jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én ízlelőbimbóimat ragadta el ez az utsó kávés kép...ajjh, minek néztem meg most megint? Rohanok kávézni, puszi! :)

      Törlés
  7. Érdekes, mert nem szeretem a menta színt, de az az arannyal kombinált manikűr valami mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, ez a manikűr most nagyon masszív favorit :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.