Huge Lush haul

Most, hogy egyre inkább száguldunk bele a hideg, cidris estékbe, egyre hívogatóbb a hosszú, relaxáló fürdő gondolata. Mivel az túlságosan kézenfekvő, hogy előkotrom a fürdőszobai szekrény aljából a hónapok óta bevetésre váró habfürdőmet, így egyik nap beszaladtam munka után a Lush-ba, mert kíváncsi voltam, hogy egy The Body Shop vagy BOMB Cosmetics-hez képest miket nyújt...nem távoztam üres kézzel:







Amiről már elég régóta regélnek, az a Buche de Noel arctisztítója és tudtam, hogy mindig karácsony előtt jelenik meg és szinte soha nem lehet belőle kapni. Rendkívüli módon izgatott, mit tud ez az arc- és testradír, így jött velem haza egy tégellyel. Az első pár alkalom után azt mondhatom, hogy remekül radíroz és tisztít, de nem az én bőrömnek találták ki, egy önálló bejegyzést mindenképpen fog kapni a részletek miatt.
Maggie-nél illetve Nettinél is utánaolvashattok, nekik hogyan vált be:




Bejglitöltelék :)





Egy másik arctisztítóra is rábeszélt a leányzó, aki roppant kedves és figyelmes volt - csillagos ötös ügyfélkiszolgálásból -, az Aqua Marina-t már nem is tudom, miért vettem meg, de egy biztos: nem a kinézete miatt:






A Rose Jam tusolózselé szintén limitált cucc, rendkívül sűrű az állaga, így igen sokáig kitart, az illata pedig szédítően jó, hasonlóképp az ára is eléggé fejbe tud vágni (nagyon jó barátnőnek ajándékba típus):






Az ajkaim bőre télvíz időszakában rendkívül gyorsan kicserepesedik, kiszárad - talán emiatt is kerülöm annyira a rúzsokat - hiába hidratálom agyon, akkor sem bírja ezt az időjárást. Ez a szintén limitált kiadású ajakradír cuki kis cukorszemcsékkel távolítja el az elhalt hámsejteket. Nem éppen a legjobb érzés az ajkaknak, de utána készen áll a hidratáló befogadására:






Fürdőgolyókkal igyekszem magam visszacsábítani a hosszú fürdőzésekhez, erre két lelkes jelentkezőt sikerült zsákmányolnom: a So White fürdőgolyóba elég volt egyszer beleszimatolnom, a frissítő almaillat azonnal bemászott az agytekervényeimbe és azt súgta, hogy vigyél haza. A Shoot for the stars igazából felőlem bármilyen illatú lehetett volna, a kinézetével vett meg magának:







Aggódó feleségként a zuram hidratált bőréért is eleget aggódom, a testápolózdmárbemagad felszólítás pedig már nem nagyon hatja meg, így kicseleztem és marcipán imádatát kihasználva megleptem ezzel a Snowcake szappannal, amely isteni marcipán illata mellett rendkívül jól hidratálja a bőrt. A szappanról Arabellánál olvashattok bővebben:






Emellett két szappanmintával is megajándékoztak, egy citrusos (Bohemian) és egy fűszeres (Sultana) mini szappankával, már alig várom, hogy fürcsizhessek velük:







Ti ismeritek a Lush termékeket? Melyik a kedvencetek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jaj, már én is annyira kíváncsi vagyok a karácsonyi termékekre! El kéne mennem majd hozzájuk :) A So White engem is nagyon érdekel ,tuti meg fogom venni, ahogy a marcipános szappant is :) Egyébként már több arctisztítót próbáltam tőlük, de eddig az Aqua Marina jött be leginkább. Szerintem Neked is tetszeni fog ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, nagyon meghoztad hozzá a kedvem, köszönöm! :)

      Törlés
  2. Én a szappanokért sosem voltam oda, soha nem értem hogy tud valaki fürödni vagy arcot tisztítani velük, engem mindegyik szárít. Most kaptam nemrég egy nagy adag szeretetcsomagot a Lushtól a karácsonyi-halloweeni termékekkel, úgyhogy kénytelen leszek jóóóó sokat fürdeni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy bejöttek anno a Fa és Camay tusfürdők, azonnal lecseréltem a szappanomat a tusfürdőkre, szóval most nekem is elég nagy kihívás lesz újra visszaállni a szappanokra :D

      Törlés
  3. A Buche de Noelt idén januárban akciósan sikerült megvennem, imádtam, nagyon érdekes kis termék. A múltkor nézegettem a karácsonyi termékeket és jajjj majdnem vettem is belőlük, de sajnos a kádfürdő nálam már kilőve :( nem tudok felállni belőle meg nagyon elférni sem... de azok a fürdőscuccok nagyon kellettek volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, hogy egy időre jegelned kell a kádfürdőt, de legalább ebben a szezonban nem visznek kísértésbe a fürdőgolyók! :)

      Törlés
  4. Régen sok Lush terméket használtam, de az örök kedvencem a Honey I washed the kids szappan marad :) Olyan isteni édes, krémes, mézes illatot sehol másutt nem éreztem, és nagyon puhává tette a bőrömet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, muszáj Szilvim ilyeneket ajánlgatnod? :D

      Törlés
  5. En meg soha nem probaltam semmit a Lushtol, de nagyon szeretnek! Az ajakradirt mindenkepp, de ez a Buche de Noel is szuper lenne :) Nekem is johetne egy szeretetcsomag, orommel tesztelgetnem oket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármilyen tesztcsomagra nyitott lennék én is a Lush-tól :D

      Törlés
  6. Nagyon klassz dolgokat vettél, a tusolózselét az mindenképp kipróbálnám és beszerzem magamnak, köszi hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor tavaly olvastam Nettinél róla, már akkor befészkelte magát a vásárlás gondolata :P

      Törlés
  7. Hű, mennyi szuper cucc!!! És még két ajándékot is kaptál, elkényeztettek Téged, bár én tudom, hogy megérdemled. :-) A Rose Jam tusira majd leárazáskor szeretnék lecsapni, mert idén januárban lemaradtam róla, viszont nagyon érdekel, mert csak jókat olvasok róla. A Snowcake szappant pedig meg KELL szagolnom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, el lettem kényeztetve :D
      A talinkon keresünk egy Lush üzletet, jó? :)

      Törlés
    2. Jó, és majd vasfegyelemmel jól nem veszek semmit :-D

      Törlés
    3. Velem fogsz odamenni ergo üres kézzel nem távozhatsz... :P

      Törlés
    4. Háhá, majd figyeld csak meg :-D

      Törlés
  8. Idén januárban az akció keretében lecsaptam pár termékre, nem mondom, hogy rosszak voltak, de a teljes árat szerintem semmi nem érte volna meg. A Buche de Noel két hónap után bepenészedett, szóval itt komolyan kell venni a szavatossági időt. A kapott minták közül a Popcorn ajakradír viszont nagyon megtetszett, lehet, arra még egyszer elcsábulok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg én is a Popcornra szerettem volna lecsapni, de mivel az az állandó kínálat része, azonnal rábeszélt az eladó leányzó a limitált Santa-kiadásra :P

      Törlés
  9. Annyi jó dolgot szereztél be! :) Az Aqua Marina-t és a Santa's ajakradírt én is kinéztem már, na meg még egy csomó mindent, de veszélyes egy hely ez, könnyen elcsábul az ember akármire :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ha nem is szólnak hozzá az eladók, akkor is jóval több minden landol az ember kosarában, hát ha még ajánlanak is személyre szabottan mindenféle, isteni illatú terméket! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt