Hét főbűn a sminktermékek között TAG

Jól sejtem, hogy eddig nem esett sok szó itt a blogon a sminkes oldalamról? Akkor kezdetnek szerintem jöhet is egy jó kis TAG, ha pedig rajongói vagytok a kevésbé macerás, ámde látványos sminkeknek, ne legyetek restek jelezni ezt kommentben és érkezni fognak ilyen bejegyzések is! :)



1. KAPZSISÁG – Melyik a legdrágább smink terméked? Melyik a legolcsóbb?
A legdrágább az Urban Decay Book Of Shadows IV palettája, amelyet azóta is könyvként kezelek, vagyis a polcra téve nézegetek, pedig mennyire vágytam egy ilyen, brutálisan szép szemhéjporokkal megrakott palettára:





2. HARAG – Milyen beauty termékkel van se veled- se nélküled kapcsolatod?
A rúzsokkal. Essie Buttonnak vannak hihetetlenül telt és varázslatosan szép ajkai, melyeket rendre ki is hangsúlyoz, nem mellesleg pedig baromi jól áll neki, de én valahogy mindig úgy érzem magam, mikor ki vagyok rúzsozva, mintha épp egy darázsfészekkel csókolóztam volna.
Katy lepett meg nemrégiben (használni fogod és pont) az AVON Oxford Wine rúzsával, mely természetesen egy dögös lila árnyalatú rúzs, hát mit ne mondjak, hogy ajándékozás után 2 perccel már fel is kellett kennem, mert ezek ott rám parancsoltak. Na és azóta sem kentem fel az ajkaimra, szeretem nézegetni, ahogyan ott sorakoznak a rúzstárolóban, de hogy a mindennapi rutinom része legyen...
Sebaj, már magamon is észrevettem, hogy egyre inkább öregszem, például az utóbbi 3 hétben rendszeresen eszem itthon almát. Én. Aki messziről kerüli a vitaminokat. Pláne az almát.
Szóval nincs veszve semmi, lehet hogy az ajakhangsúlyozási szokásaim egyszer csak meg fognak változni.





3. FALÁNKSÁG – Melyek a legfinomabb sminktermékeid?
Nem nagyon szoktam kóstolgatni a sminktermékeimet, én mástól hízom, nem a kencéim elfogyasztásától, inkább csak szipkázom befele a fincsi illatukat. Amelyik az utóbbi időben vitte nálam a pálmát, az a Maybelline Baby Lips ajakápolók közül a cseresznyés, na az nem csak ápol és puhává teszi az ajkakat, de még emellett isteni, bogyós gyümis koktél illatot is varázsol az ajkakra.





4. LUSTASÁG – Melyik termék használatát hanyagolod a leggyakrabban, a lustaság miatt?
A highlightert. Amúgy is mindig rohanok és a pirosító gyakran meg is sínyli ezt, de hogy még óvatosan, pont a megfelelő helyre pozícionálva, az ecsetet épphogy a bőrhöz érintve beépített fényt is varázsoljak a pofimra, az már az én életembe sem fér bele.




5. BÜSZKESÉG – Melyik terméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak?
A legjobb barátom a korrektor. Hiába egy szépen kiemelt tekintet, ha csak szempillaspirált használok, a gyulladások és a hegek bizony attól még ott virítanak a pofimon. Szóval ha nem mindenki azt a bizonyos pattanást bámulja rajtam, hanem azt, hogy például milyen kialvatlan fejem van, akkor már magabiztos vagyok :)





6. BUJASÁG – Miket tartasz a legcsábítóbbnak az ellenkező nemben?
Ha valaki velem ellenkezik és nemet mond, az számomra nem csábító :P
Viccen kívül a pasi szemei és mosolya számomra sok mindent elárul.




7. IRIGYSÉG – Mit szeretnél a leginkább ajándékba kapni?
Egy pezsgőszínű Volvo-t. Ha ez épp nincsen raktáron, akkor amúgy mindennek örülök, ami kávé, macskás cucc, vagy körömlakk, esetleg olyan ikonikus, "felesleges" sminkcuccok, mint a Nars pirosítók, Revlon ajakápolók, vagy a Benefit pórusösszehúzó csodatermékek.





Remélem, Ti is kitöltitek ezt a TAG-et bejegyzésben, vagy kommentben, várom a hozzászólásokat! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Pedig az a rúzs veszett jól áll neked, tessék használni :P Remélem érzed, hogy most nagyon komolyan fenyítve vagy ám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, érzem a "törődést" :DDD

      Törlés
    2. Bizony, tessék használni, mert különben minden találkozásunkat taslival fogom indítani :-D

      Törlés
    3. Ó, igen, pontosan ez az a gondoskodás, amire mindig is vágytam! #se :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Durván jól néz ki, de tényleg csak read only-ban alkalmazom :P

      Törlés
  3. Tényleg jól áll az a rúzs! :)
    Nagyon jókat röhögtem már megint :D Volvot sajnos nem kapsz karácsonyra, de a többit jegyzeteltem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj Elenim, ezeket ne jegyzeteld, mert méregdrága cuccok és hidd el, hogy tudok nélkülük élni! :)))

      Törlés
  4. Vétek polcon hagyni az Oxford Wine rúzst :-) irtó dögös szín :-)

    VálaszTörlés
  5. Uúúúúúú Shia... :O Dögletes az a pali. :) És egyetértek a többiekkel, tessék bátran rúzsozni. (Mondom én, a mániákus rúzsgyűjtő, aki kábé soha nem kenegeti az 50 darabra felhalmozott készletet.) Az a Book of shadows meg... azt nem szabad kihasználatlanul hagyni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyammerka bizony, a Tőzsdecápák 2-ben amellett, hogy hüledeztem a sztoritól, csorgattam a nyálamat :PPP
      Igenis Főnökasszony, valahogyan rá fogom venni magam az UD palett használatára! :)

      Törlés
  6. Gyönyörűséges az az UD paletta. :)

    Ellenkező nem... sírok! XD XD XD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt