Glamour-napi zsákmányok: DM, Promod, H&M, Látomás Shop

Természetes, hogy a kuponos őrületből nem maradhattam ki: pénteken este kezdtem, a szombatot kihagytam és vasárnap délelőtt folytattam a pénzköltést. Eredetileg úgy terveztem, hogy kozmetikumokra és sminkcuccokra verem el a pénzemet, aztán becsábított néhány ruhaüzlet és végem volt :)



DM







Lactacyd Femina intim mosakodógél: 1.199 forint helyett 599 forint kupon nélkül
Nivea Pure&Natural izzadásgátló dezodor: 649 forint mínusz 325 forint kuponnal
Adidas Women Fresh Cooling izzadásgátló dezodor: 649 forint mínusz 325 forint kuponnal


Lactacyd Femina intim mosakodógél: nyilván egy nem kuponos termékkel kezdem a sort :) A kozmetikai állványoknál megvártam a DM-ben, míg kicsit eltűnnek az emberek, így addig a többi sort néztem végig és egy külön, akciós állványon 50% kedvezménnyel kínálta a drogérialánc a portékáit, így feltöltöttem a készletemet a fenti termékkel.
A Nivea Pure&Natural illetve Adidas kuponomat egyaránt izzadásgátlóra dezodorra váltottam be, mindkettő azt ígéri, hogy 2 napig folyamatosan frissen tart. Én minden esetre le fogok közben párszor zuhanyozni, ha nem bánják a gyártók.







Manhattan Eyemazing Effect négyes szemhéjpúder - NYC City Girl: 1.799 forint helyett 999 forint kupon nélkül
L'Oréal Infaillible matt szemhéjpúder - 028 Enigmatic Purple: 2.499 forint mínusz 1.250 forint kuponnal
Manhattan Blogger's Choice szemhéjpúder trió - Concrete Walk: 1.899 forint, kupon nem volt rá





Ez a leárazott Manhattan szemhéjpúdert ott a boltban nagyon megtetszett, mire azonban hazaértem, kiötlöttem, hogy ajándék lesz belőle, aztán kinyitottam itthon és mivel valaki már színmintázta előttem a palettát - hogy törném le a kicsi kacsóját -, így alkohollal meglocsolom és saját használatba veszem:





Mindenképpen szerettem volna a L'Oréal szemhéjpúderei közül egy lila színűt, ez a sötétszürkébe hajló, matt lila azonban a másodperc töredéke alatt megnyert magának, én meg tettem is befele a kis kosárkámba:






A Manhattan Blogger's Choice szemhéjpúder triókkal csak most találkoztam először a drogériák polcain, ezt a gyönyörűséget pedig, amelyben egy enyhe szaténfényű, halvány pezsgőszín, egy matt szürkésbarna és egy csillámos Picture Polish Orbit lakik, széles vigyorral a pofimon dobtam a kosaramba, nem nagyon érdekelt, hogy nem volt rá kupon:







Látomás Shop


Áttetsző műanyag szíjas, arany karkötő, arany színű háromszög karkötő, téglavörös gyűrű: 2.500+1.760+790 forint

A Látomás Shop a pénteki napon meghirdette az alábbi képen látható poncsót, amelyet 20% engedménnyel lehetett aznap megvásárolni, így azonnal rohantam is meló után a Dohány utcába, lekaptam a vállfáról a poncsót és míg vártam, hogy felszabaduljon a próbafülke, betáraztam néhány bizsuból: egy ilyen statement karkötőre, egy aztékmintát sugalló, háromszög gyűrűre és egy teljesen sima, minta nélküli, feltűnő, lapos gyűrűre már igen régen ki voltam éhezve.
A nem akciós termékek árából egyébként lejött 20% kedvezmény, így rendkívül boldogságos képet vágtam :)





Matrix - Neo (ez ugrott be róla elsőként) vékony kabát és aztékmintás poncsó: 5.520+5.200 forint







Promod


Szürke, díszített pulóver: 10.995 forint helyett 5.495 forint
Szürke, nyomott mintás top: 5.995 forint helyett 4.195 forint

Kupont nem váltottam be, a törzsvásárlói kártyát viszont kiváltottam, így minden 100 pont összegyűjtése után vásárlási utalványt küldenek, de emellett ingyenes nadrágigazítás, ingyen shopper szütyő és saját shopping napok is szoktak lenni náluk, csábítóan hangzik!





Púderrózsaszín nadrág: 9.995 forint helyett 4.995 forint
Málna színű nadrág: 9.595 forint helyett 3.835 forint






Halvány pink blézer: 10.995 forint helyett 5.495 forint
Promod Shopper: 0 forint






H&M


Mustársárga blúz: 5.990 forint helyett 3.000 forint
Szürkés menta színű vastag szoknya: 5.990 forint helyett 3.000 forint


Hennes&Mauritz-nál csak az akciós állványig jutottam el, itt leakasztottam a méretemben egy mustársárga blúzt, ez a szín mostanában igen magabiztosan kúszik befele a ruhatáramba, emellett egy igazán vastag, meleg és puha szoknyára sikerült lecsapnom, aminek nagyon fáradt, már erősen szürkébe hajló menta színe van, már kapásból 2 körömlakkomat is hozzá tudom párosítani színben :D






Részemről megvolt az őszi gardróbfrissítés, a jövő havi Joy-kuponfüzetből összesen 2 kupont szemeltem ki magamnak, de a többi valahogy nem hatott meg, a DM-ben igencsak jól eldorbézoltam az 50%-os kuponokkal, a ruhaüzletekben pedig a normál leárazásokon költöttem.




Ti miket zsákmányoltatok a kuponos hétvégén? Bejegyzés linkeket is kérek! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egy Color Infaillible szemhékpúderre én is beneveztem a Glamour-napokon :) (az Hourglass Beige árnyalatot hoztam el :) ) Az a két kabát nagyon tetszik egyébként :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, az valami mesés árnyalat, szuper választás! :)

      Törlés
  2. Hű, meg hű, a ruhák nagyon tetszenek, főleg a mintás póló meg a aztékmintás poncsó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem legalább az egyikük rajtam lesz a jövő heti talinkon :)))

      Törlés
  3. Hűűűűűűűű, az a fekete kabát!! Szerelmeslettembelé! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, úgy látom, ez tényleg szerelem első látásra :)))

      Törlés
  4. A fekete kabát úristen, de jól néz ki O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem ebben menni jövő héten a négyes meetingünkre, jó? :D

      Törlés
  5. A Manhattan Blogger Choice szemhéjpúdert én is kinéztem magamnak, csak valahogy egyik színkombináció se az igazi számomra de egyszer biztosan beszerzem valamelyiket!:) Addig is esetleg valami kis tesztszerűség lehetne a palettáról? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen, most ezen a hosszú hétvégén feldobok vele egy sminket és bejegyzés formájában közzéteszem :)

      Törlés
  6. Te jó ég, az aztékmintás poncsó valami álom!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete mellett szürke és kék színekben is kínálták a Látomás Shopban, de nem tudtam egész egyszerűen szabadulni a feketétől :)

      Törlés
  7. A két manhattan paletta csodás. A poncsó is nagyon tetszik és a szürke szoknya is. :) Klassz dolgokat vettél.,:)

    VálaszTörlés
  8. A kabát és a poncsó annyira tetszenek!! :) Végre az én bejegyzésem is elkészült, bár nem csak glamour-napos zsákmány van benne, hanem minden az utóbbi hónapokból :) http://lucainmakeupland.blogspot.hu/2014/10/haul-5-negyedevnyi-zsakmany.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű meg há, csak úgy kapkodtam a fejem a bejegyzésed láttám, imádnivaló és gyönyörűséges dolgokat zsákmányoltál! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt