Eredményhirdetés: # JÁTÉK

Pontosan 10 napja indult útjára a blog első hashtag játéka, mely során Twitterre vagy Instagramra kellett feltölteni egy fotót, a blog kedvenc bejegyzésével. Ennél a játéknál sokkal könnyebb dolgom volt, mivel csak a feliratkozásnak, illetve az #njoythestylegiveaway hashtag-nek kellett megfelelni, így gyorsan rá tudtam szűrni a fotóitokra.
Nagyon szépen szeretném megköszönni, aki részt vett a játékban, köszönöm, hogy ezeken a felületeken is követitek a blog mindennapjait! :)

15 érvényes pályamű érkezett Instagramon valamint Twitteren, melyek közül a random.org adta meg, ki ma a szerencsés:






GRATULÁLOK CSILLUCI!!! :)))))




Kérlek, vedd fel Velem a kapcsolatot az njoythestyle@gmail.com e-mail címen, hogy egyeztethessük a nyeremény átadását :D




A nyertes pedig az alábbi cukiságokkal lesz gazdagabb:

- Fa tusfürdő kakaóvajjal és kókuszolajjal gazdagítva
- Flormar Supershine szájfény
- AVON Solutions szemkörnyékápoló
- China Glaze - Metro Pollen-tin







Köszönöm, hogy játszottatok, egyúttal vigyázó szemeiteket a blog Facebook oldalára vessétek, érdemes azon a felületen is követni, mivel ott rövidesen indul egy játék, egyúttal már nem zsákbamacska lesz a nyeremény, hanem közzéteszem a játékfelhívásban a megnyerhető termékeket. Stay tuned :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is csináltam képet és nem is vagyok rajta, :( nem baj majd legközelebb,azért köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem értem, Instagramon és Twitteren is magára a hashtag-re szűrtem, amelyik kép alatt aláírásban vagy kommentben szerepel a #njoythestylegiveaway, azt megjelenítette nekem a felület.
      Küldenél print screent e-mailben a szóban forgó képről?

      Törlés
  2. Juujj, nagyon szépen köszönöm!*-* Már írok is :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Ez a Fa tusfürdő az egyik kedvencem, isteni illata van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de szupi, már most megnyugodtam, hogy jót választottam ajcsinak :P

      Törlés
  4. Gratulálok a nyertesnek!
    Én is jelentkeztem, de lehet nem mutatta neked vagy véletlenül elgépeltem a #et.

    VálaszTörlés
  5. Gratula a nyertesnek. :) Én is akartam játszani, csak elfelejtettem jelentkezni... :D

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Drága vagy, köszönöm szépen az ő nevében is! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt