Elfogyott termékek

Ez a hétvége nem csak amiatt volt isteni, mert hét ágra sütött a nap és izzadtunk a napon, mint egy ló, hanem azért is, mert ismét sikerült egy adagnyi terméket elhasználnom, mivel mondanom sem kell, hogy én is Glamour-napoztam és amire 50%-os kupon volt, azt én utánpótlásként bizony elhoztam :)








Tusfürdők

Balea - Holt-tengeri só és narancs tusolózselé száraz bőrre: remek tusfürdőre találtam a személyében, istenien kellemes és friss narancsillatú, közepesen híg zselé, mely könnyedén eloszlatható a bőrön, a lemosása után nem hagy filmréteget, egyedüli bajom a hidratáló hatásával volt, ugyanis ez az én száraz bőrömnek kevés volt. Nyáron esélyes, hogy újra fogom vásárolni.

Avon Senses Peaceful Reflection - orchidea és málna tusfürdő: sűrű, krémes, érdekes illatú tusfürdő, számomra olyan volt, mintha kemotox és vattacukor lenne összekeverve, de egyáltalán nem lettem tőle rosszul. Esélyes egyébként, hogy ezzel az alutasakos - höhh, mint egy macskaeledel reklám :P - kiszereléssel és ezáltal a termék illatával ugyanúgy járok, mint a Nivea zuhanyzás közbeni testápolójával, miszerint nem ugyanolyan illatú a termék, mint a tubusos verziója. Majd meglátjuk.

Palmolive Naturals golgotavirágos tusfürdő: nagyon sűrű, krémes tusfürdő, eszméletlenül erős, barackos, összetört parfümös üveg illattal. Még mindig nem vágyom rá teljes kiszerelésben.






Testradír, folyékony szappan


Ziaja narancsvaj tusfürdő-bőrradír: elfogyott a Mirindás testradírom, hát hüppögtem a kádban, mikor a tégely aljára értem, mert bitang jó kis termék volt! Amellett, hogy szívem szerint beleharaptam volna, mert olyan szintű Mirinda üdítő illata volt, remekül radírozott! Nagyon jól összeálltak benne az apró, radírozó szemcsék, nem vált el a zselétől, amiben úszkált. Csillagos ötös, ha látjátok akár Rossmann-ban, akár a Szépségbolt.hu-n akcióban, mindenképpen vegyétek meg! :)

Avon Senses Sensual Mystique folyékony szappan: a kézmosó illata felidézte bennem a The Body Shop Cranberry Joy savanykás, bogyigyümis illatát (á, nem minden termékben ezt az illatot keresem, dehogyiiiiiiiis...), emellett könnyű, zselés állaga volt, melyet remekül lehetett kézmosásnál alkalmazni, de sajnos egyrészt az ára (250 ml 419 forint akciósan), másrészt pedig a pumpás feje győzött meg: utóbbi lenyomás közben eléggé darabosan működik, jobbra-balra izeg-mozog, nem lehet egy határozott, egyenes mozdulattal kinyerni belőle a szükséges mennyiséget. Nem újravásárlós.






Éjszakai üzemmód


Himalaya Herbals kézkrém mandulával, olívával és szőlőmaggal: este lefekvéskor mindig bekrémezem a kacsóimat, mert szegénykéim azonnal elkezdenek veszettül kiszáradni, amint megérkezik az első, hűvösebb őszi szellő. A Himalaya termékét előszeretettel alkalmaztam a kezeimen, mivel könnyedebb állaga miatt azonnal beszívódott és nem kellett negyed órákat, kezeket feltartva zombisat játszanom, és reggel pihe-puha volt a krémtől a bőröm.
A tubus felétől sajnos kínszenvedés volt kinyerni belőle a maradék terméket, mivel levegő nem ment a tubusba, így nyomorgatni kellett szerencsétlent az utóbbi pár hétben, este ehhez pedig már nem feltétlenül volt túl sok kedvem, meg energiám.

AVON Solutions Complete Balance Night éjszakai krémzselé: ez az olajmentes krémzselé az éjszakai arcápolásért felel, de reggelre ettől is sajnos bezsírosodott a bőröm. Valahogy már én sem tudom, hogy vastag, nehéz krémet vagy könnyű krémzselét alkalmazzak-e, mert néha ugyanaz a végeredmény :-/





Illatfelhő


Avon - Outspoken by Fergie: ezt az édesen fűszeres, tipikusan őszi parfümöt már második üveggel rendeltem meg, de mire a végére értem, már kicsit ráuntam, elvesztette a varázsát, valahogy már nem volt annyira mámorító számomra, mint az első üveggel. Ettől függetlenül egy eléggé határozott, picit kesernyésen édes illat, a viseléséhez talán még én sem vagyok elég idős.






Meséljetek, hogyan haladtok a felhalmozott termékek elhasználásával? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Annyira megfogadom mindig, hogy gyűjteni fogom a kiürült flakonokat, de a megszokás nagy úr, mindig a kukában kötnek ki a cuccok :D Na majd egyszer csak rászokok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy külön helyre gyűjtöm őket, név szerint a falra akasztható sminkcucctároló bilibe :)

      Törlés
  2. Az Avon tusfürdőt én is próbáltam, de csak a két karomra volt elég :D Gondolkodom, hogy megrendeljem-e, mert nekem tetszett az illata :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bejövős Neked, akkor szerintem semmi akadálya :)))

      Törlés
  3. Az Avon parfümmel én is szemezgetek már 1-2 éve. :D Nagyon tetszik az illata. :)

    VálaszTörlés
  4. Na és a Solutions termékminta mit tudott? Csak én nem látom a leírást, vagy tényleg elmaradt, és ez azt jelenti, hogy ennyire felejtős? :-D Amúgy nekem egy Balea kézmosóflakonom van, és abba töltögetem a nagyméretű Avon tusfürdőket, mert velük sokkal jobban jövök ki, mint a kézmosóikkal, és ugyanolyan jól működnek. Így aztán egy jól adagoló flakonban lehetnek a kedvenc illataim, pl. az Avontól is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a kis szemfüles! :)))
      Hidd el, nem csak kinyomtam belőle a lefolyóba a krémet :D Pótoltam a leírást, egyelőre úgy állok az AVON éjszakai krémjeivel, hogy nem feltétlenül passzolnak hozzám :-/

      Törlés
  5. Szia! :)
    Hű, nem is tudom, hogyan jutottam pont ehhez a poszthoz, végigolvastam és akkor vettem észre, hogy pont a szülinapomon készült :D Ez valami péntek 13 dolog lehet! :D Sőt arra is rájöttem, hogy egészen idáig sutyiban olvastalak, nem tudom miért, lehet a blogger viccelt meg, de mostmár stabilan feliratkoztam! :) :)
    Az Avon tusfürdőt én is próbáltam, elég kevéske volt, de egész jó. A parfümöt pedig pár éve használtam, sokáig, aztán rájöttem, hogy korban nem illünk össze és véget ért kapcsolatunk :D

    http://norahsweetthings.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt