Betöltötte a második évét: isten éltessen Pixibox!

Szinte hihetetlen, hogy immáron második éve, hogy rajongunk a kis, fehér szépségdobozért, mely kéthavonta karácsonyt varázsol az életünkbe. Még az indulás környékén voltak gyorsaságbeli problémáim a megrendeléssel, de ezen szuperül segített az előfizetői rendszer, melynek már részese vagyok - emlékszem, mikor a kórházi ambuláns rendelésen, remegő ujjakkal várakoztam startra készen, miközben igyekeztem a nevemet nem elfelejteni, ha netán mégis a Pixi nyitáskor szólítanak.

A születésnapi kiadás egy csodás, pasztell barack felirattal büszkélkedhet, igazán szépségesre és ünnepire sikerült, olyan kis ártatlan :) A doboz pedig jobbnál jobb termékeket rejtett, mutatom is, az én kiadásomba mi került:











Két, teljes kiszerelésű termék került a csomagba, ezek közül az egyik a Tony&Guy hidratáló fényspray (150 ml), mely anélkül biztosít gyönyörű csillogást a hajunknak, hogy megvonná azt nedvességtartalmától. Illatában emlékeztet a régi, pumpás hajlakkokra, kifújás után picivel átalakul egy nagyon kellemes, nem tolakodó, édes hajlakk illattá.
Ha nem esős napra virradunk, szerintem ráfújom majd reggelente a hajvégeimre, ha már itt a hideg, fázós, napfénymentes időszak, legalább így csempésszünk a napunkba némi csillogást.




A másik, teljes kiszerelésű termék a NYX személyében érkezett, egy csodás, ciklámen beütésű rózsaszín rúzs került a dobozomba, mely a Louisiana nevet viseli és cuki, édeskés illata van.
Ilyen határozott, erőteljes pink még nem gazdagította a készletemet, kíváncsi vagyok, hogyan teljesít majd evés-ivás mellett.






A Naobay márka logója már pár hónapja kísért, folyton belefutottam a közösségi média felületein, hát majd' leesett az állam, hogy végre alkalmam nyílik kipróbálni, kíváncsian várom, hogy a hidratáló krémet és a lemosótejet hogyan fogadja a bőröm.
Első találkozásra mindkettő egy rendkívül könnyű állagú, friss, tejes, grapefruit illatú krém. A lemosónak azonnal az orrunkba mászik az illata, de viszonylag rövid idő alatt elillan, míg a hidratáló krémnél lassabban mászik elő ugyanez az illat és tovább is marad a bőrön.




A Schwarzkopf márka két termékével is képviselteti magát a dobozban, egy fantasztikus, rózsa illatú termékcsalád samponját és hajolaját rejtette a szülinapi Pixibox. A sampon egy nagyon kellemes, lágy rózsaillatot hordoz magában, az olajba beleszippantva viszont az érzés olyan, mintha rózsabokorba estem volna :P





Egy utazó méretű kézkrém soha nem hiányozhat egy női táskából - legalábbis akkor, ha épp nem kapkodva pakolja össze egy sajtóreggelire a cuccát -, az Eucerin márkanév pedig már eleve egy garancia arra, hogy a krém bizony a kiszáradt, tönkrement kézbőrünkre vigyázni fog.




Nina Ricci parfümmintát találtam a dobozkámban, szimatoltam sűrűn, de én nem tudtam benne almaillatot felfedezni, számomra egy kommersz, édes parfümillat, fűszerek nélkül, vagyis semmi olyan, amire külön felfigyelnék - hiába, egy Spice Girl valami fűszeresre vágyik :D
Ennek ellenére biztosan el fog fogyni ez a mini parfümminta, mert nem egy rossz parfüm, csak épp számomra semmi különleges.




A doboz mellé természetesen megérkezett a Piximagazin, melynek borítóján a doboz születésnapi fotózása van megörökítve, a magazin pedig továbbra is hasznos tippekkel és tanácsokkal, termékbemutatókkal kalauzol el minket a szépségtermékek világában.





A Pixiboxban található termékekhez a terméklistát, valamint Panyi Zsuzsi webshopjához a 2.000 forint kedvezményre jogosító kupont is megkaptuk, utóbbit november 15-ig van lehetőségünk beváltani a webshopban, ahol különleges, egyedi üvegékszerekre csaphatunk le.






Meséljetek, sikerült megrendelnetek a születésnapi Pixiboxot? Mik a tapasztalatok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész