Az ősz színei körömlakkos kihívás: bordó/vörös

Úúú, micsoda vadító színek jelentek meg lelki szemeim előtt, mikor elolvastam, hogy mi a következő állomása a körömlakkos kihívásnak, gyorsan ugrottam is a körömlakk-tárolóimhoz és azonnal rányúltam az alábbi két üvegcsére, melyeket elsőre nem feltétlenül mondtam volna összepasszolónak, de felkenve egyre többet nézegettem őket egymás mellett és azt kell mondjam, hogy mindkét márka jelesre vizsgázott, mert az összhang valami zseniális:








A gyűrűsujjam kivételével két rétegben vittem fel a körmeimre a China Glaze Just Be-Claws árnyalatát, amely egy igazi karácsonypiros árnyalat, a lakk magában hordozza a piros üveggömbök domború felületén végigszaladó, játszadozó karácsonyi fényeket és a glitteres, ünnepi ruhák is gyönyörűen visszatükröződnek bennük. Nem feltétlenül szárad gyorsan ez a lakk, itt tényleg ki kell várni, hogy kényelmesen megszáradjon, nem pedig fújni, mint az őrült mert nyilván ezt csináltam, mert megéri kivárni a végeredményért!

A gyűrűsujjamat két réteggel kínáltam meg a Picture Polish Columbia nevű körömlakk csillámglitteróceánjával, melynek a China Glaze-hez képest van egy málnásabb, világosabb beütése. Hozzá képest a China Glaze olyan, mint egy vastag bársonyköpeny.
Na de elég az átültetésből, Columbiánk rendkívül gyorsan szárad, remekül hozza a körömlakkokra oly' jellemző száradási időt.

Mivel kíváncsiságom határtalan és méginkább össze szerettem volna kötni a két lakkot, így a mutatóujjamon lévő két réteg China Glaze-t még megkínáltam egy réteg Columbiával, hát megmondom őszintén, nem tiltakozott ellene és a képeket elnézegetve már én sem:



Szűrt napfényben:




Az utolsó napsugarakban fürödve:





Felhasznált lakkok:

China Glaze - Just Be-Claws
Picture Polish - Columbia



A China Glaze-nek van egy rejtett, málnás beütése, ez azonban a körmökön már nem jelentkezik, felkenve inkább a bordó jegyeket hordozza magában, de lehet, épp a rejtett "málnasága" miatt harmonizált ilyen jól egy körmön belül a Picture Polish lakkjával:






Picture Polish - Columbia:






Nézzetek be a többiekhez is, megéri:

Megjegyzések

  1. Nagyon jól kiegészíti egymást a két lakk, és habár a Columbia sosem vonzott túlságosan, itt most kifejezetten nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifejezetten egy nagyon jó lakk és nagyon szerethető és nagyon illene Hozzád és nagyon imádnád! :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt