Az ősz színei körömlakkos kihívás: mályva/lila

Nem csak nekem, hanem szerintem mindenkinek egyértelmű volt, hogy ennél a kihívásnál pont én nem leszek az, aki a mályvás árnyalatok után nyúl, hanem egy vadító lila lakkra esik majd a választásom. Így is lett, egy különleges alkalomra tartogatott China Glaze lakkot kentem fel, amit drága Elenimtől kaptam, a mutatóujjamon pedig ott figyel a tegnap esti legújabb szerzeményem, a Zoya márkába vetett hitem visszaadója.








A China Glaze VIII névre hallgató lakkja gyorsan szárad és akár már egy, közepesen vastag rétegben is átsejlés nélkül fed, én két vékonyabb réteget alkalmaztam, melynek végeredménye egy már szinte fekete körömlakk, bár ez a mai időjáráshoz és az általa kialakult kedvemhez rendkívül jól passzol.
Fedőlakkot nem használtam rá, a felületén kegyetlenül jól tükröződik minden, ez a tiszteletet parancsoló, erőteljes lila szín hű társam lesz jövő februárig.

A mutatóujjamon az a Zoya Noir van felkenve 3 rétegben, amely Edina körmein többünk fejét is elcsavarta, így a találkozónk után együttes erővel robogtunk a Nailland standja felé Petrával és Nettivel, övék lett (rájuk tukmáltam ellentmondást nem tűrően) az utolsó 2 üveggel, én pedig tegnap találtam meg az állványon az egyedül árválkodó Noir-t, amely csak énrám várt :)
Brutálisan szépséges, feketés-lilás alapban rengeteg pink és ciklámen glitter lakik, amelyek úgy száradnak rendkívüli gyorsasággal félmattra, hogy közben a csillogást nem veszítik el, ahogy forgatjuk a körmeinket, úgy bukkannak elő újra meg újra anélkül, hogy megvakulnánk tőlük...azt hiszem, újra el kezdett dobogni a szívem a márka iránt...










Felhasznált lakkok:

China Glaze - VIII
Zoya PixieDust - Nor




Nézzetek be a többiekhez is:

Megjegyzések

  1. Nagyon mutatós! :) Olyan Renis ♥ Látom, hamar sikerült felavatni a csodát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, muszáj volt, ha már ennyit vártam rá! :P

      Törlés
  2. Uh, ez a lila lakk már majdnem fekete, nagyon tetszik. :)
    És ez a Zoya lakk is mesés, rémelem ezek után már csak neked tetsző Zoyákba futsz bele. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságot, igyekszünk egymásra hangolódni, hogy ne legyen több ilyen félrenyúlás a Zoya-állványnál :P

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek a fotóid! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lolli, nagyon jól esik ez Tőled! :)))

      Törlés
  4. Milyen gyönyörű ez a Zoya lakk, jól mutatnak :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nálam ez a Zoya most nagyon durván betalált, szuperül képviseli a szememben a márkát :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt