Az ősz színei körömlakkos kihívás: szürke/taupe

Második állomásánál tart Thimmyke körömlakkos kihívása, most a kedvenc szürke vagy taupe körömlakkunkat kellett hozzá előkapnunk és én a szürke megnevezésnél meg is álltam, nem akartam továbbgondolni. Az egyik blogtalálkozón rendezett körömlakkos cserebere során került hozzám egy igen tetszetős lakk, melyet most fel is kentem mindenféle bonyolítás nélkül, mert ez jelenleg az az igazi, tiszteletet parancsoló, határozott szürke szín, amit imádok - tudjátok: csak semmi visszafogottság :)








Három réteges a buli, mert egy igen vékony állagú és igencsak folyós lakkról van szó. Első réteg után barna, a másodiknál haragoszöld, a harmadiknál pedig egy jóféle, sötétszürke lakkot kapunk.
Rendkívül gyorsan szárad, így a három réteggel nagyjából ugyanannyi idő alatt végzek, mint két réteg homoklakkal.

Fedőlakk nincs a körmeimen, önmagában hozza ezt a félmatt tükröződést, nekem nem is kell több. Majd ha azt szeretném, hogy olyan fényes legyen, mint az a tipikus, csúszós járólap a plázában, akkor majd varázsolok rá fedőlakkot.








Felhasznált lakk:

Essence - 62 Must Have



Meséljetek, Ti milyen gyakran nyúltok a szürke lakkok után? Vagy akkor már inkább ezüst? :)




A lányok alkotásait itt nézhetitek meg:


Megjegyzések

  1. Ez nagyon szép szürke, már-már fekete.
    Amúgy inkább ezüst, bár körmön az sem feltétlen tetszik :D Minden körmön :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a szürkét választottam, szerintem nagyon jól passzol az évszakhoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Én elég ritkán nyúlok a szürke lakkok után, mert az élénk színek mindig elcsábítanak. Az ezüstöt egy kicsit gyakrabban használom, de inkább díszítés céljából. Ennek ellenére nagyon tetszenek a szürke lakkok, például ez is nagyon jól mutat !

    VálaszTörlés
  4. Hát így hirtelen nem is jut eszembe, hogy lenn szürke lakkom, így azt hiszem sejthető a válaszom. :) Ez nem is rossz egyébként, de magamon nem igazán tudnék elképzelni hasonló színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem emiatt is cseréltük el a Pixis China Glaze lakkodat :D

      Törlés
  5. Ez a szürke szín kifejezetten tetszik. Olyan grafitos :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a lakk! Fura, mert nekem a képeket elnézve teljesen fényes lakként jött át. :D Amúgy én nagyon szeretem a szürkét, ennek ellenére csak igen ritkán nyúlok hozzá. Az a gond, hogy túl sok olyan lakk van, amit szeretek, így mindegyikre csak kis szerep marad. :D De gondolom, ezt a problémát Neked sem kell ecsetelni. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt