Az ősz színei körömlakkos kihívás: Bogyószín/burgundi

Thimmy újabb körömlakkos kihívásához bátran csatlakoztam, mikor meghirdette, arra viszont csak most döbbentem rá, hogy ez bizony szerdára esik, amikor az inspirációs képekkel érkezem nektek, szóval most önkényesen csütörtökre pakolom át a körmös bejegyzést, nehogy szó érje a ház elejét :)



Ha bogyószín, akkor nálam számíthattok arra, hogy azonnal van rá alternatívám. Bármilyen termék jöhet, amiben erdei gyümölcs lelhető fel, bár akkor kissé befékeztem, amikor az egyik aszalt áfonyás szeletnek egy az egyben olyan íze volt, mint a The Body Shop Cranberry Joy tusolózseléjének orrbamászó illata. És akkor persze azonnal arra asszociáltam, hogy a tusfürdőmet zabálom, szóval már óvatosabban vásárolok müzliszeletet...




A fenti kihívásra nem szerettem volna az azonnal kiválasztott Golden Rose Holiday lakkomat felkenni, így megbolondítottam az Essie dög lakkjával, mindkettőt 2-2 rétegben alkalmaztam a szokásos Essence alaplakkom fölött:










Felhasznált lakkok:

Essie - 805 Head Mistress
Golden Rose Holiday - 57






Nektek is van jól bevált, bogyószínű lakkotok? :)




Nézzétek meg a többi leányzó alkotását:

Megjegyzések

  1. Ez a Golden Rose lakk szinte már ikonikus lett, gyönyörű, tisztára elő-karácsonyi hangulatom lett. :D

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt a Gr lakkot választottam, tökéletes ehhez a párosításhoz :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Az a GR lakk nálam is egyik nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik legszuperebb Holiday-kollekciós lakk! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt