Teszt: The Body Shop - mangós testvaj

Alapesetben nyáron sok a bőrnek egy nehéz, zsíros testvaj. De mivel most nem éppen ez az évszak van porondon, így végtelen nyugalommal bevethető a gyümölcsös testvaj-termékcsalád mennyei illatú terméke, akármennyire is belefutunk néhány, kifejezetten meleg, napsütéses napba, mert akkor sem lesz túl sok ez a termék, a könnyedsége miatt:






A márkától próbáltam már gyümölcsös és nem gyümölcsös testvajakat, a brazil diós ugyanolyan sűrű és masszív, nehezebben kenhető, mint a málnás. És innen is látszik, hogy a gyümölcsös termékcsaládon belül is mennyire változó az állag és a kenhetőség, mert a málnással ellentétben a mangós kifejezetten lágy és könnyű.

Az illata trópusi gyümölcssalátát juttat eszembe, könnyű és selymes az állaga a testvajnak, mely villámgyorsan eloszlatható a bőrfelületen. A felszívódást tekintve ugyanúgy lassabb, mint a többi testvaj tesójának, így ne 3 perccel elalvás előtt kenjük fel őt.










A hidratáló hatásához kétség sem fér, 4 nappal a felkenése után is vajpuha volt a bőröm és érezhető volt, hogy szépen beitta magát ez a drágaság.

Nagyon jó választás ez a testvaj azoknak, akiknek nem jön be a nehéz, sűrű, "kásás" állag, hanem egy könnyen kezelhető, mégis rendkívül tápláló testápoló vajra vágyik, amely egy szippantás alatt a trópusokra varázsolja gazdáját.

A testvajat megvásárolhatjátok a The Body Shop üzleteiben és webshopján keresztül is.







Ti melyik testvajra esküsztök? Próbáltátok már a márka testvajait?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A grapefruitos is ilyen könnyedebb állagú, nagyon szeretem, csak hát ugye a mellékillata... De sebaj, kézkrémnek tökéletesen bevált :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Furcsán is néztem volna, ha akként sem tudott volna működni...

      Törlés
  2. Tesómtól kaptam egy mangós szettet, és imáádom! Pedig nem gondoltam elsőre, hogy ennyire szeretni fogom (inkább a piros gyümis illatokat szeretem általában). Amúgy a csokis testvaj nagy kedvencem még, de az nehezebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokoládés bizony már nem egy ennyire könnyed sztori, ahhoz nálam már igencsak télnek kell lennie :D

      Törlés
  3. Nekem is megvan ez a TBS termék, én is nagyon szeretem. :) Nekem is nagyon bevált, rettentő puhává teszi a bőröm. Bár tény, hogy nem egy "bekenem magam és lefekszem" darab, de kompromisszumot kell kötni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt az áldozatot még be lehet vállalni :P

      Törlés
  4. Egyszer én is ki szeretném próbálni a TBS egyik testvaját, a tél kapóra is fog jönni, de még nem tudom melyik illatot válasszam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz javaslatot tennem, élőben kell megtapasztalni a bőség zavarát :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész