Shopping: Nailland, The Body Shop, AVON, Deichmann

Leárazás-vadászaton vagyok szinte mindig, így körbenéztem a Nailland standjánál és a The Body Shopnál is, hogy mikkel kínálják meg az ember lányát, ezekben a vészterhes időkben, plusszban meg hozzájött még néhány "nélkülözhetetlen" termék:








The Body Shop


E-vitaminos éjszakai arckrém egyet fizet kettőt kap akcióban lett az enyém, eziránt a termékcsalád iránt azóta érdeklődöm, mióta az arctisztítójuk csodákat művelt és művel a mai napig a pórusaimmal.

Tusfürdők tekintetében nem mintha olyan nagyon kifogytam volna belőlük, csak mivel eddig ajcsiba vettem őket, így úgy gondoltam, hogy most már én vagyok a soros :) 31% kedvezménnyel, 3.490 forintra leárazva vettem meg darabját az XXL méretű, 750 ml-es, pumpás adagolófejjel rendelkező tusfürdőknek, Satsuma illatban Katy alias DjKatyBeauty kedvéért, mert meg kell tudnom, honnan ez az imádat a részéről, a Moringás pedig Szandra nagy kedvence, írta is, miért nem lehet háromszor akkora a tusi kiszerelése: jelentem, megtörtént :D






Nailland




Amikor tavasszal bejöttek ezek a pasztell körömlakk-készletek, már akkor nézegettem őket és mivel egyrészt a tavasz a kedvenc évszakom - magyarázat -, valamint szépen, lassan de biztosan kacsintgatok a kevésbé vad árnyalatú lakkok után, így 7.990 forint helyett 5.353 forint/készlet áron - és mivel nem tudtam kettejük közül választani - szépen hazautazott velem a Pollen In Love és a Peonies&Park AVE kollekció, melyből már több színt is bevetettem lakkozásra :)






A végösszegi vásárláshoz választhattam egy China Glaze lakkot az akciós kosárkából, ő azonnal megragadta a tekintetemet a maga ezüstös rózsaszín hatszögeivel, ő az I Pink I Can. A név amiatt is különösen vicces számomra, mert a Sally Hansen márkából az első lakkom pontosan ugyanezt a nevet viselte, de nem szerettem bele, így Eleninek adtam, mert ha én menthetetlen lilafüggő vagyok, akkor ő a színpárom: menthetetlen rózsaszínfüggő:







AVON


Az iskolakezdésre való tekintettel beújítottam egy vagány tiniknek szóló, fűszeres&édes illatot, ajándék fekete (rebelliiiiiiiiiiiis) rózsás gyűrűvel.
Amióta megvan, csak ezt a parfümöt használom, mert kellően hüvik a reggelek ahhoz, hogy ne fojtson meg egy édes, cukorkás, vattacukrot idéző illat, a fűszeressége pedig a bőrömön remekül kijön, így szuper párost alkotnak együtt.
Bevezető áron jutottam hozzá, jelenleg sem drága ez az eau de toilette, 2.099 forintért lehet a mostani katalógusból hozzájutni, eredeti ára 3.299 forint.






Deichmann


Eredetileg anyumat kísértem el táskát venni, mert a Humanic-ból beszerzett pasztell rózsaszín táskájánál bizony megadta magát 3 hónap után a zippzár, javítás alatt viszont nem cipelheti zsebben a harcoló német katonától kezdve a varrókészleten át az összes holmiját.
A Cosmos City rendkívül kellemes emlékeket idéz, hiszen Katy-vel voltam ott először és nem jöttünk el üres kézzel, és ez most sem volt másképp, egy szuper tatyót találtunk anyumnak.
Nem sokáig tölthettem be ezután a kísérő szerepét, ugyanis a Deichmann beszippantott és rögtön a bejárat mellett megláttam ezt az utolsó páras, leárazott csizmát, ami pont az én méretem - kinézete ellenére végtelenül kényelmes, emellett alapból veszettül dögös, szóval 8.990 forint helyett 4.495 forintért az enyém is lett.






Miket zsákmányoltatok a leárazásokon? Jöhetnek a bejegyzés linkek! :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Kész lakkmennyország! :D És az a csizma ♥ kár,hogy elől nyitott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendkívüli dögösségét pedig ez adja :D

      Törlés
  2. Jó lenne nekem is venni ilyen óriás kiszereléső TBS tusit, de annyi van most tartalékban, hogy nincs szívem ilyesmire költeni. A lakkok nekem most annyira nem jönnek be, túl pasztellesek, ami nem az én világom, de rajtad mesésen fognak mutatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretném leírni, hány flakon origi tusfürdő állt a szekrényemben, amikor beszereztem a TBS giga tusijait... :P

      Törlés
  3. Mennyi csodaszép lakk!!! A Satsumát pedig csak szeretni lehet, de ha nem válik be, szívesen átveszem :-D

    VálaszTörlés
  4. Jujj a Peonies&Park AVE lakkok egytől-egyig nagyon szépek *-* Szépen betáraztál lakkokból :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Még láttam belőlük a Nailland standjánál :D

      Törlés
  5. Uhhh azok a lakkok! *.* Gyönyörűségesek! :) Tessék ám velük sok szép manit csinálni és megmutatni nekünk, had sárguljunk. :P ;)
    A parfümnek finom illata van, a barátnőm is megvette. Valamilyen másik parfümre nagyon hasonlít, de még nem jöttem rá melyikre. :D

    VálaszTörlés
  6. ohh azok a CG lakkok. *-* gyönyörűek. *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt