Picture Polish - Pandora

Amikor először megláttam Instagramon ezt a lakkot, felsikítottam és azt mondtam: Igen, ez a lakk én vagyok! A második körös beszállításnál nekem is jutott egy üveggel ebből a lakkból és vigyorogva hoztam haza :D
Napfényből nem volt sok mostanában raktáron - pláne akkor, mikor fotózásra adtam a fejem, úgyhogy most a természetes fény mellett mesterséges megvilágításban is megmutatom, mit tud ez az első pillantásra sima lila, talán ezüst csillámos, lakk:










Napsütésmentes közegben valóban egy sima, ezüst csillámokkal/szilánkokkal dúsított, könnyen száradó lakkot kapunk, mely a Monroe-hoz hasonlóan egy némileg híg, zselés közegben tartalmazza a "tölteléket", két közepes réteg azonban nekem nem feltétlenül volt elég, így a képeket visszanézve bizony engedi átsejleni a körömvégeket a lakk.

A száradási idő szép gyors, tökéletes ez a lakk egy rohanós manikűrhöz:













Amint fény éri, a lakk életre kel, a szivárvány minden színében táncoló csillámok el kezdenek tündökölni, na itt, ennél a fázisnál ütött ki a harmadik réteg hiánya, ugyanakkor itt rabolta el teljesen a szívemet ez a csillámcsoda:









Ha a lila lakkok közül szeretnél egy olyat választani, amely különlegesen elegáns és napfény vagy lámpafény mellett egy szempillantás alatt életre kel, akkor válaszd a 11 ml-es Pandora lakkot, mely hű társad lesz a lilaságban :D




Nektek melyik Picture Polish lakk a kedvenc? :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Gyönyörű O.O Jól is áll neked :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, nem vagyok nagy "lilás", de ezt nem tudtam a Nailland stadon hagyni :D
    Tetszett az első mondatod, nagyon egyetértünk miszerint: "felsikítottam és azt mondtam: Igen, ez a lakk én vagyok! " Gyakran érzem én is ezt. :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Az árnyékban készült képeken annyira nem fogott meg, hogy őszinte legyek, viszont azok a napos képek *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész