Őszi TAG

Katy blogján bandukoltam, amikor is megláttam a legutóbbi TAG-bejegyzését és most, hogy már én is vastag pulcsiban és hosszú, meleg macinaciban flangálok a lakásban és egyre többet kacsintgatok a forró tea felé esténként, bizony már nekem is leesik, hogy rövidesen már az avarban gázolás jön (gyalog persze, nem kocsival!), vagyis itt az ősz:






1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
- iskolakezdés = újrakezdés
- nem sülök meg a farmeromban
- bekuckózás a kanapén rengeteg puha párna közé, egy meleg, kifejezetten kuckózásra kifejlesztett (ergo veszettül puha és simiznivaló) takaróval - ennek természetesen az a vége, hogy a macskák is szeretik puha takarón melengetni a feneküket és majdhogynem kitúrnak bennünket a kanapéról

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Barack. Totálisan lekapcsolja az agyamat, nagyon hamar megnyugtat.

3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Az utolsó munkanapom.

4. Szereted a sütőtököt?
Egyik "kedvenc" dédim egyfolytában sütőtököt sütött és minden alkalommal megkínált belőle...azóta sem eszem ezt a zöldséget megsütve.

5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Na hát ez az! Minek beöltözni? :D
Viccet félretéve boszorkánynak öltöznék, mert két fekete macskám is van, akiket a vállamra tudnék pakolni, már csak a seprűmre nincs jogsim...

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Puha, meleget adó, kapucnis pulcsi - jaja, soha nem fogok felnőni!

7. Sima sál vagy cső sál?
Csősál, az viszont minden mennyiségben. Már ha aztékmintás :)

8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Az őrölt fahéjból az év minden szakában szippantok, mert annyira mámorító az aromája, de amúgy minden illat jöhet - talán az ilyen nagyon trópusi, nagyon nyári illatokat hanyagolom.

9. Melyik a kedvenc forró italod?
Kávé. Egész évben.

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Vadas. Egész évben.

11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Simán. Annyira intelligens az irodaház ahol jelenleg dolgozom, hogy a fél társaságnak lefagy a háta télen-nyáron, így a nyaki ütőerünk becsapására, ezáltal a hőháztartásunk manuális szabályozására az a legjobb és leggyorsabb megoldás, hogy a nyakunk köré tekerjük egy jó meleg sálat.

12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Ősszel is tud ám sütni a nap, vezetéshez meg amúgy is kell, sőt, szürke, ködös, őszi időben a borostyán színű üveggel ellátott napszemcsim jobban kihozza a kontrasztokat.

13. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
- csípősen hideg reggelek
- lehulló falevelek - nagy színkavalkád
- mindig hideg lábujjacskák, tökmindegy, mennyire vastag zokni van a lábamon

14. Kávé, tea vagy forrócsoki?
Mondtam már, hogy kávééééééé!

15. Bakancs vagy UGG csizma?
Szerintem ez a márka kifejezetten UGGly csizmákat gyárt, másrészt ezt pofátlanul magas áron teszi. A bakancs azonban bármikor jöhet.






Töltsétek ki Ti is ezt a kérdéssort akár kommentben, akár bejegyzésben, utóbbi esetében jöjjenek a bejegyzési linkek! :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jó volt olvasni a válaszaidat :) Én még régebben kitöltöttem, de gondolkodom, hogy idén is ki kéne, olyan jó kis kérdések vannak benne :)

    VálaszTörlés
  2. A seprűhöz nem kell jogsi, azt minden nő alapból vezetni tudja :-D A barackos teát amúgy én is szeretem, de csak a Lipton-félét, és ÉLJEN A KÁVÉ!!!

    VálaszTörlés
  3. Én nyáron is képes vagyok csősálat hordani. :D Nálunk kora tavasszal van rémesen hideg, amikor már nincs fűtés... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjh, a fűtés kikapcsolása nálam is enyhe lelki törés - a lábujjaimnak :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész