New in: Nailland, PixiBag, Auchan, nyeremény, tesztelésre érkezett

Újra itt vagyok a nyaralásom után, hű, de furcsa a billentyűzetet pötyögtetni, teljesen elszoktam tőle! Az utóbbi napokban sem tétlenkedett a pénztárcám illetve a posta sem, mutatom, mik érkeztek meg hozzám:








Nailland


Veszettül fentem a fogam a Picture Polish Pandora lakkjára, ez a lila lakk egész egyszerűen nem hiányozhat a készletemből! Szerencsére a második szállítmányból drága Madlennek hála, nekem is jutott, de mivel egyetlen darab PP lakk sem utazhat magányosan, így a régóta vágyott Chillax lakkot párosítottam mellé - hiszitek vagy sem, amikor a Pandora-t megláttam és kiderült, mennyit kell várni rá, azonnal rávágtam, hogy csakis akkor hozom el a Chillax lakkot a standról, ha kiböjtöltem a Pandora-t. És így lett. Ámen. Remélem, önmegtartóztatásból kapok valahova egy csillagos ötöst :D

A szeptemberi Models Own/BarryM akciót kihasználva 3 lakkot vettem 3.690 forintos végösszegért, így elhoztam egy bronz-lila (cöhh, mi más?) Models Own csillámos, Purple Blue néven futó, illetve egy "szagosított", pasztell babakék lakkot, mely kékáfonyás muffin illatának köszönhetően fogja az orromhoz tapasztani a körmeimet egész napra és amely egyébként a Blueberry Muffin nevet kapta :)
A harmadik lakk egy BarryM lett, a matt kollekcióból egy dögös matt vöröset csíptem el, mely az MNP2 Crush, brrr, de kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni a mattot a körmeimen! :)

Egészen idáig én sem dorbézoltam a Models Own, illetve BarryM márkáknál, de ez a szeptemberi pénztárcabarát akció egészen felbátorított, pláne, hogy a fenti 2 márkát lehet mixelni egymással, a 3 illetve 6 darab lakk összeválogatásánál ugyanaz lesz a végösszeg:




A végösszegi vásárláshoz egy piszkos babakék árnyalatot választottam a China Glaze családból, így került hozzám az Electric Beat mi ez a kék mánia nálam mostanában?




Pandora felhős időben, illetve szikrázó napsütésben:






Models Own - Purple Blue:







PIXIBAG


A drága Pixibox csapatának köszönhetően szeptember hónapban hozzájuthattam mindannyiunk kedvenc neszesszeréhez, a Pixibag-hez, melyet már megint annyi de annyi szuper kencével pakoltak tele, hogy csak kapkodtam a fejem, nomeg utána fogtam is a buksimat, mert képtelen voltam úgy visszapakolni a benne rejlő termékeket, hogy össze tudjam zippzárazni a szütyőt :D

Kolléganőm sem maradt ki az őrületből, őhozzá is megérkezett az ehavi Pixibag, de a körömlakkot annyira nem érezte a magáénak, hogy lerongyolt vele hozzám és a kezembe nyomtam, miszerint én úgyis ilyen körömlakk idióta vagyok, használjam egészséggel :P

Az eredeti szütyőben egy pink Black Dot lakk kapott helyet, a kolegina pedig hozzám vágta a zöldet és a végeredmény egy kék lakk lett...majd mesélek :)






Glamour-nyeremény és Shopline.hu teszttermékek


L'Oréal Nude Magique Blur Cream: a Glamour magazin Instagramon hirdetett egy # játékot, mely során kiválasztották a feltöltött fotómat és ezt a L'Oréal terméket nyertem vele, jajj, nagyon megörültem, amikor kibontottam a borítékot! :)

ADEN Terrakotta szemhéjpúder és Schüssler bőrfeszesítő krém: nagyon megörültem, amikor a Shopline webáruháztól megkerestek terméktesztelés céljából, erre az ADEN szemhéjpúderre azonnal rá is kattantam, hát mennyire varázslatos arany és bronz színekben pompázik?









Ha van körömlakk-higítód, a Tiéd a lakk


Én magam sem vagyok valami normális, körülöttem ráadásul szintén hasonlóan nem éppen normális kollégák dolgoznak, így Kinga az alábbi 2 lakkal dobott meg, miszerint ha van körömlakk-higítóm és tetszenek a lakkok, akkor már vihetem is haza őket. Így lett. Első ránézésre bombasztikus fedőlakk mindkettő, most kezelgettem némi lakkhigítóval, majd pár nap múlva csekkolom, mi sült ki belőlük.




Moyra 99: lila, ezüst, bronz, ciklámen, szürkéskék...áhh, végem van!




Moyra 25: babakékes beütésű szürke lakk, benne ezüst és pink színben irizáló csillámokkal:







Auchan


A Schauma hajdúsító folyadékot és a Vichy termékmintákat az InStyle magazin szeptemberi számához csomagolták hozzá, az örökké a föld felé irányuló hajtöveim késztettek rá, hogy megvegyem az újságot (nyehhe :D), nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog beválni a Schauma terméke.

A pipere szekcióban a Cotoneve kis vattakorong csomagját szúrtam ki magamnak, ővele is megpróbálkozom, hátha nem, nem, soha le tudja taszítani a Rossmann saját márkás termékét az első helyről :)






J.Lo alig várja, hogy elolvassam az összes titkát az újságból, InStyle magazin ráadásul régen akadt a kezem közé, mostanában valahogy alig jut időm olvasni, de így szabadság alatt volt időm gondolkozni, mitől ennyire végtelenül feszítettek a mindennapjaim és miként tudok végre utat vágni magamnak a sűrű ködben, ami annyira rámtelepedett - erről egy személyesebb hangvételű bejegyzésben fogok mesélni, hogy mi is van velem mostanában.

Ehhez kapcsolódik az újság melletti 3 angol nyelvi könyv és munkafüzet: igencsak itt van a nyakamon a munkahelyváltás, az ovis korom óta tanult némettel rettentően sokra megyek a munkaerő-piacon, vagyis semmire. Mindenhol angolt kérnek és bármennyire is nehezen veszi ezt be a gyomrom, fel kell magamat turbóznom. A könyvek darabjáért 2.000 forintot kértek, így jóval olcsóbban vethetem bele magam az alapok felfrissítésébe és az angoltudásom feltornázásába. Szurkoljatok! :)




Nálatok mik voltak mostanában új szerzemények?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az összes közül a Headway a legkevésbé kedvelt könyvsorozat nálam, de remélem, Nálad beválik. Aztán ha kérdésed van, szólj :-)

    A Moyra 99 a legszebb fedőlakkok egyike, még az ősidőkben teszteltem, de a másik Moyra is csodásnak tűnik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vagy angolból a vérprofi, így 100%, hogy Tőled fogok kérdezni, kedves műfordító barátném! :D

      Törlés
  2. Mindkét Moyra csodás :)
    És a Pandora tényleg Te vagy :)

    VálaszTörlés
  3. A Chillax lakk nagyon tetszik. A headway, meg a project könyveket én sem szerettem, bár szerintem azért sem, mert muszáj volt ezekből tanulni anno. Én most készülök nyelvvizsgára, de ismerve magamat, inkább eljárok magántanárhoz, mert különben sosem lenne meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most küldök egy nagy kalappal a nyelvvizsgádhoz, aztán mindenképp értesíts, hogyan sikerült! :)

      Törlés
  4. A Pandorát mintha csak neked találták volna ki, meg a szemhéjpúdert is :)

    VálaszTörlés
  5. jó kis cuccokat vettél :) azok a lakkok.. *_* Az angol tanuláshoz meg sok sikert, nagyon jók a Headway könyvek. :) Én inkább csak angolos vagyok, és szinte mindenhová németet kérnek, ahova jelentkeznék.. :D Sose azt kérik, ami van :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor viszont egyszerre kellene pályáznunk a cégekhez, mert nálam meg pont a fordítottja megy :P

      Törlés
  6. Sok sikert az angol tanuláshoz! A nude magique-re nagyon kíváncsi vagyok hogy teljesít majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)))
      Mindenképpen érkezik vele külön poszt :D

      Törlés
  7. Milyen gyönyörű lakkokat vettél! :) Az angolhoz kitartást, menni fog :) A Headway még mindig sokkal jobb szerintem, mint a Channel és a Traveller, amikre arról átváltottunk :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt