Nail(land) of the day: Moyra Sea Salt - Ariel

Kisgyerekként imádtam az Ariel Disney mesét, mindig is bámultam, milyen csodás, vörös hajzuhatagot rajzoltak neki a készítők :) Namármost aki megalkotta a Moyra Sea Salt családjának Ariel névre hallgató lakkját, az tökéletesen összefoglalta ennek a mesének a lényegét: vörös hajzuhatag és tenger. Alias varázslatos vöröses piros jelly lakk, benne ezernyi, tengeri sót idéző, fehér kerek és hatszögletű, csillámmentes, matt glitter:













Az üvegben 12 ml folyékony Ariel van, a félig áttetsző piros, zselés alapban úszkáló fehér "sószemcsék" a rétegek felvitelével átváltoznak világos, illetve sötét pinkes-pirosas glitterekké.

3 réteges a buli, kettőnél még igenis áttűnnek a körömvégek, de ez a három réteg sem jelent gondot, mert viszonylag hamar szárad - no nem annyira gyorsan, mint egy vékony réteg homoklakk, de azért igenis dícséretes, hogy 2 réteggel 10 perc alatt végzek.













A Moyra Sea Salt kollekciót nagyon megszerettem, mert pont annyi csavart és huncutságot visz bele egy sima pasztell lila vagy jelly piros lakkba, amennyitől nem unottan nézegetjük a körmeinket, hanem szinte egész nap le sem vesszük róla a szemünket :)

A kollekció darabjait 580 forintért vásárolhatjuk meg többek között a Nailland standjánál, vagyis igencsak pénztárcabarát és segítségével bármilyen ramaty időben tengerpartot varázsolhatunk a körmeinkre.




Nektek melyik árnyalat van meg ebből a Moyra kollekcióból?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Jaj de szeretem ezt a kollekciót ^^ Megvan a Seahorse, a Calypso, az Ariel és a Summer Storm :) Én annó úgy jellemeztem, hogy ennél cukibb kollekciót még nem láttam *_* Ez az Ariel is annyira szép hogy mindig újra ámulatba ejt :) És azért ez elárul valamit ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, micsoda gyűjtemény, szuper árnyalatokat választottál! :)))

      Törlés
  2. Nekem is megtetszettek ezek a lakkok. Most a gift swap által jutottam hozzá a summer storm-hoz, amiről már lassan elkészül a bejegyzés is, de ez a árnyalat is gyönyörű, én mondjuk még a rózsaszínt szeretném kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszín is rendkívül cukor, mindenképpen próbáld ki! :)

      Törlés
  3. Nekem is megvan, bár a körmeimen még nem volt, most kedvet kaptam hozzá :D A Summer Storm óriási kedvencem, még a Pearl Drop-ot akarom beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Summer Storm volt az első kattanások ebből a kollekcióból :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt