Nail(land) of the day: Models Own - Purple Blue

Erre a kis cukiságra már elég régóta fájt a fogam, de a Models Own, mint márka az első csalódást követően nem tudott túlzottan érdekelni. Most, hogy ebben a hónapban kedvezményesen, hármasával illetve hatosával vásárolhatjuk meg - Barry M lakkokkal is lehet mixelni -, csak nem hagyhattam ott ezt a brutál lila csillámos csodát, mert mi van, ha meg tud győzni? :)





A márkától megszokott, henger alakú kupakot és üveget kapjuk, 14 ml körömlakkal. Üvegben nézegetve nem hittem el, hogy fedőlakk - hát ez annyira sűrű lakk, meg tömve van csillámmal, ne már!
Nos, ha egy réteget viszünk fel egy általunk kevésbé kedvelt színre vagy hogy a fehér lakkot feldobjuk, akkor bizony fedőlakk. Ha azonban egymagában szeretnénk prezentálni, akkor nekiállhatunk három, nem éppen vékony réteget felvinni, hogy az áttetsző körömvégeknek még csak esélyt se adjunk.

Sötétszürke, áttetsző közegben laknak a lila, kék, ciklámen és rézszínű csillámok a Purple Blue fedőnév alatt, melyek önmagukban is eléggé feltűnő jelenséget varázsolnak a körmünkre, de természetesen ha elcsípünk néhány kósza napsugarat, még hálásabbak lesznek. Mutatom is a lakkot a hadirokkant kacsómon:












A lakk száradási ideje olyan Models Own-osan lassú, nem egy gyorsan elkészülő mani, pláne így, hogy három lakkréteg után nyugodtam meg én is, mert akkor már magabiztosan fedett.
Érdekes, hogy üvegben igen erőteljesen tartja magát a réz árnyalat, felkenve azonban már "csak" a lila, kék és ciklámen érvényesül.
Fedőlakkot nem tettem rá, a csillámtenger ilyen szép, tükröződő felületet ad ki a körmökön:











Ahogy forgatjuk a kezünket és taszigáljuk a kamerát, úgy bukkan elő a lakkból lila, kék, barna, mályvás lila, szürkéskék és megannyi árnyalat, huncut kis kaméleon ez a szerzet:







Izgalmas, színjátszó lakkot kapunk a pénzünkért, lilafüggőknek - mint én ugye - kötelező, egymagában megvásárolva 1.790 forintot kóstál, 3 lakkot egyszerrre bezsákolva azonban csak 3.690 forint a végösszeg, érdemes kihasználni ezt az akciót!





Models Own lakkokat szeretitek? Kihasználjátok ezt a szeptemberi akciót a Naillandnél?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hm, nagyon vártam a csodás színkavalkádot és a lila tombzódást, de nálam most elmaradt a wow-faktor :( Talán mert én is pont a rezes csillogást hiányolom belőle a legjobban. Egyébként nekem csak az Absinthe van meg a Models Own-tól, azt szeretem, habár néha hajlamos magát zöld helyett kéknek mutatni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a lakk felkenve, olyan, mint egy kis izgi szilva :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt