Mindent az otthonomról TAG

A Kialakító blogot vezető lánykák, Enikő&Gina voltak olyan drágák, hogy többek között engem szemeltek ki a fenti TAG kitöltésére, így hát bepillantást nyerhettek a kis lakomba, megmutatom, hol szoktam kreatívkodni és melyek a kedvenc bútordarabjaim.







Milyen stílusú az otthonod?
Magyarított skandináv stílusú: hívogató, kényelmes, kuckózós - pont, mint a cidris északon, ahol mindenki a szaunában vagy a kényelmes kanapén tölti a hideg estéket

Mit szeretsz legjobban és legkevésbé az otthonodban?
Imádom, hogy olyanra sikerült hosszú évek munkájával alakítani, amilyenre szerettük volna, ugyanakkor mindig van vele meló, vagyis ez egy #neverendingstory

Mi az a változtatás, amire a legbüszkébb vagy és te csináltad (DIY) az otthonodban?
Nem vagyok az a nagy DIY-művész, inkább csak a színek megfelelő megválasztására és összehangolására vagyok a legbüszkébb - végül is az is DIY, hogy én magam csattogtam be az üzletbe és vettem meg a szóban forgó árnyalatokat, nemde? :)

Mi a kedvenc bútordarabod?
A legjobb vásárt ezzel a csokoládébarna színű, űberkényelmes sarokkanapéval csináltuk évekkel ezelőtt az RS Bútor kiárusításán és azóta is feltétel nélkül imádom. Jelentem, kitűnően álomba lehet rajta szenderülni...



Ki a kedvenc TV-s designered?
Nincs különösebb kedvencem a dizájnerek között, mindig van néhány elem, amit én másképp csináltam volna egy-egy felújításnál vagy átalakításnál, de ha kedvencet kell kihoznom, akkor hétköznaponként az Álomház/Venni vagy nem venni sorozatok ikerpárja, Drew és Jonathan Scott élvezi a legnagyobb elismerést részemről, mert rendkívül magabiztosak, határozottak és kreatívak.
Hétvégente másfajta műsort tolnak az arcunkba a Spektrum Home csatornán, így a pihenős napokra az Álljon meg egy fürdőszobáért/kertért/konyháért sorozatot emelném ki, azt mindig szívesen nézem és csak ámulok, hogy az amerikai könnyűszerkezetes házakban milyen csodákat tudnak művelni 2-3 nap alatt, miközben nálunk hónapokig/évekig eltartott a felújítás.

Ha belépnék az otthonodba, milyen illat fogadna?
Kávéillat :P

Melyik a legrendetlenebb és a legrendesebb része az otthonodnak?
A legnagyobb rumli az asztalom mellett álló IKEA, 8-rekeszes tárolóban szokott tisztázatlan körülmények között előfordulni, mivel ide pakolom a zsákmányos poszthoz az újonnan vásárolt/tesztelésre érkezett termékeket, emellett  blogos csereberére vagy blogsale-re szánt darabokat:



A legrendesebb része az újságos polcom, ahol kiadvány és méret (normál illetve utazóméret) alapján van rendszerezve az összes, eddig beszerzett Elle, Joy, Marie Claire, Cosmopolitan, Glamour és InStyle magazinom, mögöttük pedig az angol és német nyelvkönyveim egy része:





Mi a kedvenc otthon-kiegészítőd?
A szereld össze magad skandináv áruházban kemény 150 forintot kértek el egy ilyen színes, fali sínre akasztható - ahogy a zuram mondja - "biliért", egy sínre pedig négy ilyen is felfért, így egymás alá szereltettem fel a síneket és akasztottam rá a műanyag, fali tárolókat, mert átlátható módon tudom tárolni benne a szuperül kézre eső dolgokat, legyen az egy szempillaspirál, kézkrém vagy ezernyi tasakos termékminta:





Parketta, szőnyegpadló vagy kerámia burkolat?
Szőnyegpadlót asztmásoknak illetve allergiásoknak nem javaslok, mert örömmel ficánkolnak benne a poratkák és remekül megbújnak benne egyéb, allergén anyagok és nagyon örülök, hogy ilyen a lakásban nincsen. Cserébe egy csodás, középbarna laminált parketta borítja a lakószobák padlóját, melyet többek között a tv-sarokban puha - és természetesen akciósan vásárolt - szőnyegekkel teszem még meghittebbé, de a parketta mintázata legszívesebben arra sarkallana, hogy ne nagyon takargassam holmi bútorral meg szőnyeggel (zokesz photobomb):




Mi a kedvenc takarítószered?
Domestos, mert mindent visz.





Nagyon szépen köszönöm Lányok, hogy engem választottatok eme TAG-bejegyzés kitöltésére, rendkívül élveztem!
Az a két bloggerina pedig, akihez én be szeretnék lesni, nem más, mint Katy a DjKatyBeauty blog és Youtube-csatorna szerzője, illetve Arabella, a Girls' Corner blog tulajdonosa :)





Remélem, tetszett Nektek a bejegyzés, tudassátok velem a véleményeteket! :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon kényelmesnek tűnik az a kanapé... olyan menten elalszok rajta típus, ugye? :D Ilyesmit keresek én is egy ideje.
    A legklasszabbak a bilik a sínen! :) Hihetetlenül ötletes és praktikus <3
    Köszönöm, hogy megmutattad az otthonod nekünk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eeegen, sajnos a menten elalszom rajta az esetek 110%-ban bejön :PPP

      Törlés
  2. Ó de jó lenne egy ilyen asztal tele smink cuccal. Nagyon guszta! Nekem sajnos a munkámhoz való összetevők vannak az íróasztalomon, így a fürdőszobában van minden szétpakolva. Ott is sminkelek, de ott a megvilágítás se tuti, és a tükör is magasabban van. Ezen agyalok, hogy mit találjak ki... :?! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az eset egy külön fésülködőasztal után kiált! :)

      Törlés
  3. Szuper ez a kanapé, látszik rajta, hogy jót lehet rajta szunyókálni! :)
    Az amerikai házújraépítős sztorikban tényleg az a csúcs, hogy 2-3 hét alatt elkészül egy csodaház, de a párom ilyenkor mindig megjegyzi, hogy aztán jön egy nagy szél és viszi az egészet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ott nem azon kell agyalni, hogy felújítsanak, hanem hogy újraépítsenek...nem tudnak ráunni sajna a meglévőre, mert nem jut rá idejük.

      Törlés
  4. Hű, mennyi újság! :O Egyébként a sminkes asztalodat elfogadnám, meg a kanapédat is :P

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki minden részlet, ahová bepillantást nyerhettünk! :)

    VálaszTörlés
  6. de jó ez a kis tároló rendszer :)

    VálaszTörlés
  7. A skandináv típusú "bilik" a kedvenceim, ötletes és szuper mutatós. Ha lenne még hely a falon, tutit megcsinálnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy nincs egy kis szabad falfelület sem a lakásban erre? :P

      Törlés
  8. Nagyon jó volt belesni hozzád, a fali tárolós megoldás és a kanapé a kedvencem (no meg a befigyelő zokni :D) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima photobomb volt, mondom ezt muszáj megosztanom :P

      Törlés
  9. Jajj de nagyon tetszik ez a kis betekintés az otthonotokba, nagyon tetszik :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szandrám, örülök, hogy elnyerte a tetszésed! :)))

      Törlés
  10. Nekem is tetszett a bejegyzés, és nekem is a bilik a kedvenceim. :))

    VálaszTörlés
  11. Szuper bejegyzés, nagyon tetszik a színes fali tartó, és, hogy ilyen rendben tartod az újságokat, bárcsak nekem is menne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menni fog, én tudom! Nekem is egy délutánba került, de remekül lehetett mellette az agyzsibbasztó TLC-s sorozatokat nézni :)

      Törlés
  12. Nagyon tetszett. A kis "kreatív kuckó" a kedvencem. :) Azok az IKEÁs bilik tényleg nagyon praktikusak. :) Kár, hogy nálunk a monitortról esélytelen ilyet felszerelni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a cicáitok biztosan díjaznák, ha mondjuk jutifalatokat rejtenétek el bennük :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész