Liebster Blog Award

Karolina volt olyan drága, és a blogról blogra röpködő elismeréssel engem is megdobott, köszönöm! :) Vessük is bele magunkat a közepébe, elsőként jöjjenek a szabályok:


11 dolgot meg kell osztani magadról!
11 kérdésre felelni!
11 blogot linkelni és jelölni és nekik ugyanennyi kérdést feltenni!



11 dolog rólam:
- ha pattanásig feszült a helyzet és legszívesebben órákon keresztül ordítanék, akkor nekiállok takarítani. Így a dobhártyák is épek maradnak+a lakás is megszépül
- 4 macskával rendelkezem, melyek közül egyet örököltem nagypapámtól, kettő mentett cica és a negyedik már ide született
- rettentően sok kézkrémem és ajakápolóm van, mert az ősz beköszöntével rájuk van a legnagyobb szüksége a bőrömnek
- Team Edward
- erről jut eszembe, szeretem a vámpíros filmeket ugyanúgy, mint azok paródiáit :)
- pár napja váltam meg vörös hajszínemtől, mert akárhogyan is szerettem volna sötétlila színt, 2-3 mosás alatt vörösre kopott ki, én meg ráuntam erre az örökös szélmalom harcra
- igyekszünk fenntartani a hierarchiát a "falkában", így mindig mi vacsizunk először és csak azután kapnak az állatkák vacsorát
- imádom nyaraláskor a nyüzsis, bulis helyeket, ősszel pedig a hegyekbe elvonulós, csendes, nyugodt hosszú hétvégéket
- nem rajongok túlzottan a művészetekért, azonban egy kedvencem mégiscsak akad: Klimt - A csók című műve
- nem vagyok még 30 éves, de már több, mint egy évtizednyi munkaviszonnyal rendelkezem
- nem tudok kupiban dolgozni, mert zavar a koncentrációban




1. Mi a legkedvesebb nyári emléked?
A balatonföldvári családi nyaralások

2. Anyás vagy apás vagy inkább?
Anyás

3 Kedvenc ünneped? Miért?
A szülinapom önző disznó módon és azért, mert mindig ugyanazt a házi készítésű tortát kérem és gondolatban mindig összehasonlítom az előző évek tortáival :D

4. Utazáshoz készülsz. Mi az amit semmikép nem hagynál otthon?
A ruháimat

5. Mi az a három dolog amivel kilehetne űzni a világból?
Sütőben sült sütőtök, kötelező jópofizás (nem megy egész egyszerűen, na), hazugság

6. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
Blogolni

7. Mi a legnagyobb álmod?
A szakmámban elhelyezkedni végre (HR)

8. Mi (volt) a kedvenc tantárgyad a suliban?
Irodalom

9. Kitől kaptad a neved és miért?
Apukám szüleinek telekszomszédjainak pont akkor született meg az unokájuk, amikor anyum velem volt várandós és annyira különleges nevet kapott az a kicsilány, hogy engem is ugyanúgy kereszteltek el, így lettem Renáta

10. Van kedvenc sorozatod? Mi az?
Szex és New York, Tinipecók, V mint Viktória, K mint Kardashian, vagyis mindenféle, kellően agyzsibbasztós sorozat

11. Mire vagy eddig a legbüszkébb az életedben?
Amellett, hogy szakmai oldalon nem ott tartok, mint szerettem volna, család és otthon szempontjából tökéletesen meg vagyok elégedve az eredménnyel :)






Az összes, általam olvasott blognak teljes szívből ajánlom a díjat, kérlek vigyétek és töltsétek ki a bejegyzésben szereplő kérdéseket! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A hierarchiás dolog nálunk is megvan legtöbbször, de a vendégek nem bírják az ábrándozó tekinteteket, így ők meg szokták törni ezt a szokást :-D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy kitöltötted és kérek engedélyt meghunyászkodni az értesítés elmulasztása miatt! :)))

    VálaszTörlés
  3. A "kötelező jópofizást" én is rühellem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik legrosszabb, amit az emberiség valaha kitalált...

      Törlés
  4. Jópofizni én sem tudok. A Párom szokta is mondani, hogy próbáljak meg kevésbé feltűnően utálni bizonyos embereket. :D de úgy vagyok vele, hogy túl rövid az élet ahhoz, hogy ilyen emberekre pazaroljam az energiám. :)

    VálaszTörlés
  5. A vámpíros filmeket én is szeretem, kivéve a csillogós tinivámpírokat... :P Az utóbbi évek legjobb vámpíros filmje szerintem a Halhatatlan szeretők (Only Lovers Left Alive), ezt csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, ez kimaradt eddig az életemből, köszönöm a tippet, mindenképpen sort kerítek a megtekintésére! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt