INSTAnt me

Legutóbb júliusban ollóztam össze az Instagram profilomról a történéseket, azóta pedig lelkesen jártam-keltem és ugyanilyen lelkesen fotózgattam:



Természet


1. Naplemente Pest megyében
2. Isten ujja rám mutatott...de miért pont a középső? :P
3. Házhoz jön a naplemente
4. Az utolsó nyári napsugarak Révfülöpön





Omnomnom


1. Tojásos nokedli fejes salátával iz dá beszt!
2. Füstölt lazac puha kenyérrel reggelire a legjobb ébresztő
3. Pörike tésztával és csalamádéval...bármikor jöhet!
4. Kevert meggyes - sajnos nagyon könnyen csúszik! :)





NOTD


1. Kékmánia kezdete babakék Moyra lakkal
2. Lihilahaaaaaaa
3. Dancing With Nureyev a'la A-England
4. Glitterbomb





Bloggerlife


1. Betámadtuk egyik vasárnap a Mammutot - csak csajok :D
2. Ági (Niceties) a közelbe költözött, yayy! :)
3. Amikor még nyár volt és jegeskávét toltunk a bloggerlányokkal - Netti, még mindig kell a körömlakkod!
4. Végre személyesen is megismerhettem Beát, a Pixibox nagyasszonyát! :)





Megmacskásodtam


1. Macska a forró bádogtetőn
2. Összehangolt fekvőrendőrség
3. Mert az oldalbordámon feküdni a legkényelmesebb
4. A cirmos gének nem bírják a vasárnap délutánt





Nyaraltam


1. Az első este fantasztikus naplementéje
2. Még csak délelőtt volt, de már forrón tűzött a nap és csak a cappuccinomra meg a hunyorgásra kellett koncentrálnom
3. Kézműves olasz fagyi egy cuki kis cukrászdában, a raklapokból készült asztalok és párnázott fotelek pedig vitték a párnát pálmát!
4. Balatonlellén kóstoltam először az idei Ország Tortáját, hát ez a somló revolúció elvette az eszemet! :D





Szelfitájm


1. Az orromat nem tudom úgy elferdíteni, hogy az jól látszódjon, szóval hagyjuk is...
2. Life is a b*tch
3. Miközben a fodrászom épp a reggelijét fejezte be, még lőttem egy székben csücsülős, hajfestés előtti szelfit és szépen elbúcsúztam a vörös hajamtól - ráuntam, na
4. És utána, frissen és csokibarnán - akarom mondani kávé nélkül, hullafejjel és csokibarnán





Felújítás


1. Nekiestünk a kisszobának, ahol feljött a vakolat a nedvességtől, ott levertük. Szállt a por, jajj, de még mennyi, persze hogy a hajamat téptem! :P
2. Ceylon aranyát jött kora reggel csekkolni a napocska a falon
3. Napsárga lett a folyosó fala. Meg az ecset. Meg a kezem.
4. Éveket várakozott ez a lámpa, de végre felkerült a folyosóra, imádom!





Coffeebreak


1. Valószínűleg az idei utolsó frappuccino
2. Nem volt életem latte-ja, de az előrendelt szakácskönyvet ebben a kávézóban tudtuk átvenni és ha már ott jártunk...
3. Nescafé Dolce Gusto cappuccino és a vasárnap reggeleim
4. Pumpkin Spice Latte is back and it's hot&sweet like hell :P





Shopping

1. Brutálisan leárazott lábbelik a Reno és Deichmann üzletekből
2. TBS argánolajos termékcsalád és Joy magazin az esti lazuláshoz
3. Beindult a leárazás a Naillandnél is
4. XXL tusfürdők kedvezménnyel és mini arcápolók 1+1 akcióban a The Body Shopnál






Ha a kéthavi összefoglalóknál sűrűbben vagytok rá kíváncsiak, mi zajlik az életemben, akkor Instagramon megtaláltok njoythestyle néven :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A lazac a kedvenc ételem, szóval tényleg nyami :D Az argánolajos csomagért és lakkokért irigyellek :D A balaton pedig még mindig minden formában csodálatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minden évben legalább egyszer lejutni a Balcsira, nagyon-nagyon szeretem! :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a képeidet. :)
    Húhhh azok a lakkok! *.* A cicák meg tündibündibögyörők! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon drága vagy! :)
      Jelezném, hogy a macskák max a képeken tündibündik, amúgy van sütnivalójuk, meg pofátlanok is rendesen...de imádom mind a négyüket! :D

      Törlés
  3. Azzal a Life is a Bitch pólóval szemeztem már én is, aztán végül ott hagytam..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig remek választás, a felirat mellett az anyaga is rendkívül puha! :)

      Törlés
  4. Instán is követlek, de itt is szeretem megnézni a képeket még egyszer :3

    VálaszTörlés
  5. Olyan bikás póló nekem is kell :D cicusok <3

    VálaszTörlés
  6. Te aztán tudsz élni :P És milyen jó, hogy ennyi sok emberkével találkoztál, biztos szuper lehetett :) Remélem hamarosan a mi kis négyesünk is újra összefut valamikor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nincs sok nap hátra, nagyon várom! :DDD

      Törlés
  7. <3 aranyos vagy :)
    És ilyen későn már nem kéne kajás képeket nézegetnem :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt