Inspirációs képválogatás

Hogyan is szokták mondani? Ma van hátralévő életed első napja? Eddig ez a mondat végtelenül zavart, de ma mintha el kezdtem volna megérteni ennek a jelentését. Új időszámítás. Új kezdet. Újult erő. Újra velem van az életerő.
Jöjjenek hát az eheti képecskék, ezúttal egy nappal előrehozva, mivel a múlt heti nyaralásom miatt a blog is pihizett :)



Mocskosul tökéletes:






Állatminta&pasztell: imádnivaló kombó:




Ennek a leányzónak van ám egy tucat haja:




Blueberry heaven:




Beleszerettem:

Mondjuk ezzel az első, vállfán lógó rucival hordanám a fenti topánt:




Minimalizmus felsőfokon:



Ice, ice, babyyyyyyyy:





Mintha az aztékminta állandó lakója lenne ezeknek a képválogatásoknak, neeeeeem? :D




Durvulás a körmökön - na ehhez a manikűrhöz nem lenne türelmem:




Szolidan elegáns és csipkésen cuki:




Elcsavarta a fejem:



Bűnbeesés level 2:




Waves&drops everywhere:




Messy bun, love it:




Kávészemekbe állított ecsetek, hát ez maga a mennyország:




Még mindig odáig vagyok a neonszínek és a szürke párosításáért:




Ez a világítótorony-stílus lenyűgöző:




A minta, a nyaklánc, áhh, kész:




Nem sokáig maradnának a tálcán ezek a gyönyörűségek:




Számjegyekből ki csinálná meg ezt a manit? :)





Végtelenül szép:




Mikor találok ilyen csodás gyűrűcskéket magamnak?




 Behalok ezeken az iskolatáska csatokon! :P





Basic line:






Nos, melyik volt a kedvenc? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hát az az első cipellő valami csodaszép. ráadásul menne egy meglévő hajcsatomhoz. Kár, hogy októberben már hideg lesz az ilyen cipellőkhöz, de azért remélem, találok majd valami szépet magamnak :-) Amúgy ez a képválogatás tökéletes az ízlésemhez, mindent elfogadnék :-)

    Amúgy pedig <3

    VálaszTörlés
  2. Most a mozaikos mani a kedvencem, gyönyörű!! *-*

    VálaszTörlés
  3. hangulatos képek, a manikűrök a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  4. az első két manikűr nagyon betalált, és a bordó blézer is nagyon illene hozzám (is) :D *-*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó képeket válogattál össze, a kávészemes ecsettartó tök jó ötlet, már láttam korábban is és tervben van az elkészítése :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, talán most hétvégén el is készíted? :)

      Törlés
  6. Az első kép és a cipők a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokon a topánokon egész nap keribredsósat játszanék :P

      Törlés
  7. Az első két kép és az iskolatáska csatos cipő a kedvencem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utóbbitól dobtam ám egy hátast - röhögve :P

      Törlés
  8. Imádom én is az azték mintát,tök jók a képek :) Az alsó képen a lányzó haja írtóra tetszik,úgyis fel akartam tuningolni a hajam a White Hairben,szerintem megcsináltatom ilyen hasonló szőkére :P Amúgy olyan "ujj gyűrűket " a H&M-ben lehet kapni,én is ott szereztem be párat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. H&M-ben nézegettem őket, de mintha csak a nagy méretet rakták volna ki :-/

      Törlés
  9. Jaj nekem, a bordó blézer és a sütik *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész