Ugrás a fő tartalomra

Elfogyott termékek

Mindig örülök, ha újabb hely szabadul fel a fürdőszoba polcán, így legalább újabb termékekkel pakolhatom tele látom, hogy becsülettel fogyasztom őket még akkor is, ha az input, vagyis a zsákmányos posztok a többszörösét teszik a bejegyzéseknek :)







HAJZAT


Syoss Fix&Smooth hajhab ultra erős tartással: remekül tette a dolgát ez a hajhab, vagyis nem lett tőle ragacsos a sörényem, mégis az első nap szépen megemelte a hajtöveket és beszárításkor követte a körkefével formára alakított hajtincsek vonalát és szépen meg is tartotta őket 2 napra olyan formában, mint amilyenre szárítottam őket. Ha akciós lesz, újraveszem, mert ez a 250 ml egész sokáig, jó pár hónapig kitartott rendszeres (3-4 naponta) használat mellett.

Balea Trend It Up száraz sampon: nem, még mindig nem próbáltam ki a Dove száraz samponját, pedig igencsak nagy rajtam a nyomás, szóval előbb-utóbb be fogom adni a derekam, addig is letaszíthatatlan a trónról a DM saját márkás terméke, mert dúsít, puhává és selymessé teszi a hajam és nem csak pár óra erejéig!
Gyakran akciózzák a DM-ben, így ha legközelebb arra járok, betárazok belőle.

L'Oréal Elséve Arginine Resist hajerősítő sampon: 1 használatra elegendő sampont rejtett a tasak, nem nyújtott semmi különösebbet azalatt a 3 nap alatt, amíg meg nem mostam újra. Sűrű állaga ellenére jól el lehetett oszlatni a hajon és jó kis habot képezett, de nem győzött meg annyira, hogy megvegyem teljes kiszerelésben.

Garnier Fructis Pure Shine sampon: szintén termékminta volt, ráadásul felröhögtem, mert a múltkor is egymás után használtam el a L'Oréal samponmintával :D Még mindig ugyanazt nyújtja: selymes és könnyű lesz tőle a hajam, de sajnos túlságosan is, mert ilyenkor madárnak képzeli magát és szállni akar a szélben, a szélrózsa minden irányában. Nem terveztem megvásárolni normál kiszerelésben.





ZUHANY


AVON Senses Dazzling Xmas Glitz tusolózselé: drága Katy ajándékozott meg ezzel a tusival, miután annyit nyígtam a The Body Shop Cranberry Joy névre hallgató, örök kedvencem után. Ugyan nem pont ugyanazt az élményt adja, mert nehezebb, fűszeresebb, "karácsonyosabb" a TBS termékénél, de azt a bizonyos vörösáfonyás fanyarságot magában hordozza, még egyszer köszönöm Katy! :D

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tej száraz bőrre: egy tusolás alkalmával elhasználtam a 8 ml terméket, és meg kell mondjam, most sem vagyok meggyőzve arról, hogy nekem erre szükségem lenne. Most kivételesen nem valami fáradt, rossz izzadságszag csapott meg, mint a legutóbbi ilyen minta kibontásánál, helyette az a tipikus Nivea illat lépett a helyébe, de valami eszméletlen orrfacsaróan...mint amikor széttörnek az orrod előtt egy üveg pacsulit...emellett a lemosása sem volt egyszerű, mert vaskosan tartotta magát a vékonyan felkent réteg és a törülközőm is "csúszott" rajta, nem nem és nem. Én feladom. Ez nem nekem való cucc.





ARCTISZTÍTÁS


Duchesse vattakorong: Müller drogériában lehet hozzájutni ehhez a márkához, 120 vattakorongot adnak párszáz forintért. Vékonyabb és keményebb is, mint a Rossmann saját márkás terméke, így nem is nagyon lett ez a kedvencem. A micellás víz túl hamar átáztatja, így már a csuklómon is csorog a sminklemosó, mire az arcomról teljesen eltávolítom az aznapi sminkemet. Ha épp Müllerben járok, amikor kifogyok a vattakorongjaimból, akkor esélyes, hogy újra fogom vásárolni, de addig is igyekszem a Rossmann termékét beszerezni, mert az nagyon jó! :)

Florena sminklemosó és arctisztító kendő: utazásra kaptam le a polcról gyorsan ezt a csomag arctisztítót, mert nem szerettem volna flakonokkal, meg vattakorongokkal operálni a nyaralás alatt, ez a kettő az egyben megoldás tetszett volna, ha jó lett volna a termék. Nem tudja makulátlanul leszedni a sminket sajnos, utána kell menni egy micellás vízzel átitatott vattakoronggal, így a maradék pár kendőt felületi sminklemosásra használtam fel.
Jobb lett volna, ha nem szárad ki az alján maradt, utolsó néhány darab - pedig direkt figyeltem minden alkalommal, hogy pontosan visszaillesszem a ragasztófedelet -, mert így olyan volt az élmény, mintha száraz papírzsepivel dörzsöltem volna az arcomat. Nem újravásárlós termék.






Most Ti meséltek: miket használtatok el mostanában?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Imádom az Avon téli tusijait, olyan finom az illatuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan már megint jönnek a téli illatok :)

      Törlés
  2. Hát nagyon szívesen, örülök, hogy szeretted, és ha lesz idén vörösáfonyás TBS tusi, legalább hármat betárazok belőle :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.