A glitteres lakkok eltávolítása mától gyerekjáték: Isana acetonmentes körömlakklemosó henger teszt

Tegye fel az a kezét, akit már legalább egyszer visszatartott egy homoklakk vagy csillámos topper felkenése, amikor bevillant annak lemosási procedúrája! Köszönöm, letehetitek a kezeiteket :)
Annak ellenére, hogy acetonmentes és pont emiatt kételkedtem a hatékonyságában, több ízben bebizonyította a termék, hogy alkalmas arra, amire rendeltetett. Lássuk is, lépésről lépésre:






Vegyünk egy kétnapos, kissé megkopott, csillámos topperrel díszített munkáskezet és az Isana acetonmentes körömlakklemosó hengerjét :





A Rossann-ban 499 forintért árulják ezt a belülről szivaccsal borított szerkezetet, űrtartalma(?) 75 ml:






Szépen, türelmesen haladjunk körömről körömre, én általában sorozatnézés vagy Youtube vidi nézés közben szoktam kényelmesen, minimális odafigyelést igényelve megszabadulni a csillámoktól, vagyis szépen összekötöm a kellemest a hasznossal.

Lemosási stratégia: 1 percen keresztül mindenféle mozgatás nélkül bent hagyom az ujjamat, hogy szépen fel tudja oldani a csillámokat az acetonmentes lemosóval átitatott szivacs:






1 perc elteltével a mutatóujjamon a csillámok mennyisége az alábbira csökkent:





A következő lépésnél már nem hagytam nyugodni az ujjacskámat a hengerben, helyette 10x egymás után alulról felfelé, az oldalsó szivacshoz hozzányomva húztam le a csillámokat a körmömről, íme:





Az előzetes megérzésem beigazolódott, miszerint a csillámok meg sem kottyannak a lemosónak, rendkívül könnyedén feloldotta az alaplakkot, a 2 réteg fehér körömlakkot és a 2 réteg Manhattan csillámos toppert, itt utómunkálatokat sem kellett végeznem a sima körömlakklemosóval átitatott vattakoronggal:





Az Isana acetonmentes körömlakklemosó henger az alábbi munkát végezte a körmeimen, ennél több glittert nem tudott feloldani, de az alatta lévő lakkot becsülettel eltávolította:





Látszik, hogy a körömágyamat és a bőrömet mennyire megviselte a hengerben ázás, de ez a fehérség az első kézmosás után eltűnik, egy kézkrémes bőrápolás pedig mindig jól jön, pláne így ősszel.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő után fog úgymond telítődni a szivacs és mondja azt, hogy nem fogad be több glittert, egyelőre jól vizsgázik, mert 10 vegyes (sima, krémfinisű, homoklakk, csillámos és glitteres topper) körömlakk-lemosáson van túl és még kutya baja - ennyi pénzért ne is legyen, nem igaz? :)

Sima lakkozás (alaplakk+2 réteg színes lakk, esetenként +1 réteg fedőlakk) esetén kizárólag egyetlen, körömlakklemosóval átitatott vattakoronggal kell korrigálnom a henger által végzett munkát, általában a körömágynál közvetlenül ottmaradt lakkot kell csak finoman eltávolítanom, egyébiránt remekül és szépen, gyorsan feloldja a körömre felvitt lakkrétegeket.
Annak ellenére, hogy az elején igencsak tartottam acetonmentes mivoltától, rendkívül jól teljesít a termék és nem vágom ordítva a sarokba, hogy már megint drágán vettem csapvizet.





Ti próbálkoztatok már ilyen hengeres körömlakklemosóval? Mik a tapasztalatok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem is tudtam, hogy az Isanának is van egy ilyen terméke. Pont most készültem megvenni az Essence hasonló szivacsos lemosóját. Nem emlékszem pontosan az mennyi volt, de szerintem ez olcsóbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ő terméküket nem is kerestem, de biztos nem akkora az árrés :)

      Törlés
  2. Én a dm saját márkás Ebelinjét használom, nekem az is remekül bevált. Egy ilyen lemosó kb. 2 hónapig volt elég nekem, utána már telítődött és a szivacs is morzsolódni kezdett, de addig böcsülettel végezte a dolgát. Már nem tudnék élni nélküle :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm hogy megírtad, figyelni fogom az enyém SLA-ját :D

      Törlés
  3. Én is ezt a lemosót használom egy hónapja:) A csillámos lakkokhoz nélkülözhetetlen!

    VálaszTörlés
  4. Na ezt ma meg is veszem. Köszi a posztot: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, bár szerintem a pénztárcád erről másképpen vélekedik :P

      Törlés
  5. Jól hangzik! :)
    Mostanában hanyagolom a csillámos/glitteres lakkokat, inkább nyomdázok, de észben tartom, a homoklakkokhoz jó lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őket is könnyedén viszi, magam is alig hittem el! :)

      Törlés
  6. Nekem is megvan, nagyon szeretem, kb 2-2,5 hónapot bír, minden kényeset ezzel mosok le :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, köszönöm hogy megírtad, Nálad mennyi ideig müxik a termék :)

      Törlés
  7. Király kis szerkezet, nekem még Essence-ből volt ilyenem, és tényleg hatékony volt. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt