Sorozatjunkie light - avagy miket nézek én

Ha nem helyettesítem szét az agyam és a tv-hez fordulok némi kikapcsolódás gyanánt, akkor mindig jól bevált sorozatokhoz nyúlok, amikre könnyen rákaptam:





Teen Cribs alias Tinipecók: az MTV adta, amikor még adta. Mostanában rohadtul nem adja, az utóbbi időben nem is szinkronizálja az új évadokat sem, amiket behoz a csatornára, szóval  igencsak tesz a dolgokra. Ráadásul a Youtube sem bővelkedik tinipecós feltöltésekben, szóval jelenleg elvonási tüneteim vannak...

Jersey Shore és Geordie Shore: bulizás orrvérzésig - szó szerint, féktelen ivászat, a felelősség és a józan ész teljes hiánya...ez elsőre elég rosszul hangzik, de a szereplők igazán szerethetőek, mert olyan kis kedvesen tufaagyúak :)

Kuponzsonglőrök: ha egyszer rákattantál a TLC csatornára, onnan nem nagyon jössz le. Imádom ezeket az extrén kuponozókat, valószínűleg a bennem rejlő, mini akcióvadász nézeti velem ezt a sorozatot :D

Long Island-i médium: Teresa még mindig egy őrült nőszemély és még mindig imád segíteni az embereknek ezzel a képességével - bárcsak én is ennyire szociális lennék!

Mondj igent a ruhára: másik TLC-s sorozat, amit házasként nagyon is szívesen nézek és hát mondanom sem kell, hogy megy ám itthon is a szurkolás, melyiket ruhát is válassza a leendő ara - cöhh, mintha élőben menne a műsor és hallana engem... :)

K, mint Kardashian: örményék jöttek, láttak, teret hódítottak jó nagy hanggal és csípővel. Ők is egy érdekesen működő család, némi chips kíséretében remek agyzsibbasztó műsor a kanapéról nézve.

Anglia határain: a Viasat csatorna adja vasárnap délutánonként, elképedve figyelem, mennyi ember és hányféleképpen igyekszik egy jobb élet reményében bejutni az országba, ha pedig ez sikerült, minél tovább ottmaradni.

Drognyomozók: a Natgeo péntek ill. szombat esténként nyomatja ezt az igencsak durva dokumentumfilmet, melyben bepillantást nyerhetünk a mexikói kokainbizniszbe, annak minden "tartozékával".

Nigella falatozója: kicsit könnyebb vizekre evezve jöjjön a kedvenc tévés főzőnénim. Olaszország ízeit és hangulatát is erőteljesen becsempészi a műsorba, a főzést pedig nem kihívásként, hanem frappánsan megoldható, örömteli időtöltésként kezeli, a művelet végén a test és a lélek egyaránt jóllakik :)

Két éhes olasz: Antonio Carluccio és Gennaro Contaldo körbekalauzolnak minket az olasz vidékeken, bemutatják a bonyolításmentes olasz konyhát, jókat esznek, miközben mesélnek boldog gyermekkorukról a háború és szegénység tükrében.

Olasz meló: Csiszár Jenőt ebben a műsorban sikerült megkedvelnem, miközben Alessandro Arena és egy mini gurulósfotel társaságában bejárják Olaszországot és ínycsiklandozóbbnál ínycsiklandozóbb ételeket főznek - akár egy város főterén. A műsor erősen át van itatva tesztoszteronnal, mindenhol a férfiak társadalomban betöltött szerepét hangsúlyozzák, de hát férfiak egymás közt... :)

Álljon meg egy fürdőszobáért/kertért/konyháért: imádom, hogy a kreatív tervezésnek semmi sem szab határt és a legpocsékabb helyiségekből luxuslakot varázsolnak - hát mondanom sem kell, hogy hány fürdőszobára mondtam azt, hogy stipi-stopi! :D






Ti milyen sorozatokra vagytok rákattanva?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Kicsit off, nem tudom miért de határozottan tudom, hogy fel voltam ide iratkozva, és most láttam, hogy mégsem. Pedig a listámban ott vagy, de itt mégsem láttam. No mindegy.

    Szóóóval:ezek közül csak a TLC műsorait néztem sokszor, Teresával nekem találkoznom KELL, de sajna most nincs tévém, és elvonási tüneteim vannak. Maradnak a sorozatok, de Nigella vagy az olasz krapekok érdekelnének, régebben elcsíptem tőlük egyet kettőt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, hát mi történhetett???? :D
      A Teresa-féle találkozóra én is jövök, szólj ha foglalod a repjegyet!
      Olasz krapekok...kééééééész! :P

      Törlés
  2. Én a TLC-t képtelen vagyok nézni, annyira agyzsibbasztóak a műsoraik, a LifeNetwork hasonló, azon vannak mindig jó undorító betegséges műsorok, meg emberek akik nagyon kövérek, meg olyanok akiknek függőségeik vannak :D Az MTV-n régen volt jó a True Life meg a Made, meg most a Plain Jane ami ilyen átalakítós :D
    Ahhoz képest, hogy körülbelül hetente egyszer kapcsolom be a tv-t, jó tájékozott vagyok...:D

    VálaszTörlés
  3. Ezek közül csak a Say Yes to the Dress ismerős, azzal szoktam magam kikapcsolni munka közben néha, de ha lesz majd időm, utánanézek a többinek is :-) Aztán egyszer remélhetőleg nekem is megszületik majd a sorozatajánlóm, mondjuk ha ismét lesz időm blogot írni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igencsak erősen ajánlom, hogy térj vissza a blogoláshoz, mert rettentően hiányzol!!!

      Törlés
    2. Na de tényleg így vaaaaaaaaaaaan!!! :)

      Törlés
  4. A TLC nekem is kedvenc csatornám volt,de egyszer csak eltűnt a listánkról...Anyáék csomagot váltottak.Hát kerülgetett a sírás,mit ne mondjak :( .
    Én is imádtam minden műsorát,a kedvenceim közé tartoztak még a leírtakon kívül a NY Ink,Konyhafőnök,Tortakirály (Buddy <3) ,Toddlers and Tiaras,Jon and Kate plus eight, és a My Big Fat American Gipsy Wedding .Ennyi jutott eszembe,de ahogy most nézegettem a TLC mostani műsorújságát,kivették a felét azoknak,amiket én leírtam :/ .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé megnyírbálták a műsoraikat, Teresa is nemrég tért vissza.
      Együtt sírok Veled, hogy kiszedték a TLC-t a csatornakiosztásból! :(

      Törlés
  5. Ó-ó-ó, én is nézek ezek közül többet is :D A kuponzsonglőrök abszolút kedvenc :D Néha csak lesek, meg tökre lemaradok, aztán a végén a 10 éves gyerek kapja még a pénzt a bolttól :D Hihetetlen :D A Nigella is alap, a Geordie Shore-t is néztem egy ideig, de amit ezek művelnek...:D Ha esetleg egy olyan sorozatra vágysz, ami rendes sorozat-sorozat és története van, akkor a 2 Broke Girls-t ajánlom, nagyon vicces, mostanában azt hiszem az RTL 2 adja, de nagyon rossz szinkronokkal, illetve nagyon sok poén le sem fordítható, úgyhogy inkább javaslom angolul, bárhonnan le lehet tölteni (pl.: torrentz.eu), de sok helyen online is fent van :) Van már 3 évad, 20 perces részekkel, de az instant röhögés, nagyon imádom :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 Broke Girls, aha, fel is írtam, nagyon köszönöm a tippet! :D

      Törlés
  6. Ezek közül a say yes to the dress-t ismerem, youtube-on néztem meg pár részt, tévé híjján. Ja, és Nigellát is imádom, az egész nő szuer úgy, ahogy van, imádom a főzési és főleg evési szenvedélyét, meg hogy annak ellenére, hogy nem topdomell mégis büszke és gyönyörű nő :)

    VálaszTörlés
  7. Régebben volt TLC nálunk is, akkor imádtam nézni a mondj igent a ruhára műsort, meg a nem tudtam róla, hogy terhes vagyok meg hasonló eszement dolgokat. A másik nagy kedvenc a sütős-főzős műsor: tortakirály, muffin verseny, Nigella, Jamie Oliver, a Spectrumon a Fald fel Amerikát, stb. Egyébként pedig imádok mindent, ami kiesős verseny. Legyen az főzős, topmodelles, valóságshow, túlélős... bármi jöhet, amiben hétről-hétre kiesik valaki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, igen, a Fald fel Amerikát, na az még egy szájtátva nézős műsor! :D

      Törlés
  8. A "kedvesen tufaagyúak"-on jó nagyot nevettem... :D Mi is szoktuk néha nézni, nálunk a licitvadászos műsorok a slágerek egy ideje. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt