Shopping: The Body Shop, DM, AVON, Pimkie

A leárazások és a fizetésnap "borzalmas" kombinációja inspirálta ezt a bejegyzést, bruttó 1 körömlakk beszerzésén túl kényeztető termékek és holmik gazdagítják a készletemet, kellettek már, na:







DM


Vészesen fogyatkozik a vattakorong-készletem, így beszereztem 599 illetve 319 forintért ezeket az Ebelin márkájú vattakorongokat, kíváncsi vagyok, mit nyújtanak és hogy képesek lesznek-e legyűrni a Rossmann saját márkás termékét, amely nálam listavezető.
Hajhab nélkül ijesztő a hajam kinézete, tényleg kell a hajszálaimnak ez a mankó, így minden egyes hajszárítás előtt alaposan behabozódom. Akciós, 959 forintos áron adták, remélem, haj-fronton jól fog működni nálam a Nivea, ha már arcápolás terén nem nagyon tudott bizonyítani.
A Manhattan körömlakkok az akciós tálcán laknak jelenleg, így ennek a cuki toppernek az utsó példányát el is hoztam, kemény 249 forintért osztogatják. Szerintem cuki, szerintetek? :)







The Body Shop


Az argánolaj termékcsalád augusztusi debütálásáról és a Mammutban lévő TBS üzlet 1 éves születésnapjáról végkimerülési-közeli állapotom miatt sajnos lemaradtam, de egyik, ugyancsak helyettesítős munkanapom után beszáguldottam, hogy megszerezzem az argánolajos ajakápolót és tusfürdőt, de szinte az elsők között kapkodták el, így "kénytelen" voltam beérni egy egész wellness dobozzal, mely épp jókor jött a pici lelkemnek. 9.990 forintért az alábbiakkal rakták tele ezt a brutál türkiz színű dobozt:

- argánolaj ajakápoló - 20 ml
- argánolaj habfürdő - 250 ml
- argánolaj testradír - 200 ml
- argánolaj testvaj - 200 ml
- pasztellsárga fürdőrózsa







AVON

Rájöttem, hogy nem szabad AVON katalógust lapozgatnom, mert nagyon könnyen belefutok a lila-bogyós gyümölcs kombinációba, aminek pedig azonnali rendelés a vége. Így került hozzám ez az acai bogyó kivonattal dúsított, 500 ml-es tusolózselé, 599 forintos áron.
AVON Senses kézmosóhoz még nem volt szerencsém, így mellédobtam ezt a pumpás kézmosót, amely összesen 429 forintot kóstált. Kíváncsi vagyok, mennyire válik majd be.





Pimkie


Dzsungelmintás rövidnadrág: 4.490 forint helyett 3.000 forint mínusz 20% a kasszánál
Aztékmintás rövidnadrág: 4.490 forint helyett 2.000 forint mínusz 20% a kasszánál


Pár hete már tartanak a leárazások a Pimkie-ben is, ezeket a rövidnacikat már korábban kinéztem magamnak, de nem voltak eléggé akciósak (pff, Reniiiiiiii...), úgyhogy visszamentem értük később és igen nyomott áron sikerült őket elhoznom. Valójában nem rövidnaciként, hanem űberkényelmes pizsinaciként kívánom bevetni ezeket a puha, selymes, lenge anyagból készült naccereket, ajjh de várom már, hogy fellőjék a pizsit! :D






Meséljetek, ki és mire csapott le a leárazásokon? Ha van bejegyzés, írjátok meg a linkeket! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jaj, a kis türkiz doboz. :) A nacik nagyon cukik, tényleg olyan alvósak. :D
    Holnapra időzítettem szerzeményes bejegyzést, remélem, nem kapok ki, ha végig nézed. :D

    VálaszTörlés
  2. Én használom azt a hajhabot. Óvatosan kell vele, mert ha több megy egy tincsre, vagy nincs eldolgozva, akkor összetapasztja, és szárítja is picit a hajat, de ha vigyázok tényleg megduplázza a hajam, és formázhatóbb is lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy Eszter, nagyon szépen köszönöm a tippet! :)))

      Törlés
  3. Tök jó cuccokat vettél. :) Arra a TBS argánolajas szettre nagyon kíváncsi vagyok, de hát ha TBS, akkor tuti csak jó lehet. :) A körömlakk pedig tényleg cuki, ugye majd lesz vele mani? ;)

    VálaszTörlés
  4. Szuperek ezek a rövidnacik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, már nagyon várok a bennük való alvást! :D

      Törlés
  5. Én IMÁDOM az Ebelin vattakorongjait, ha tehetem csak olyat veszek. A múltkori talinknál mondjuk a te kedvenc Lilibédet vettem meg, csak az nekem túl vastag. Mindegy, azért jó lesz, de ha elfogy maradok az Ebelinnél, az nekem tökéletes. A TBS dobozodért meg veszettül irigykedek, én szerintem soha nem fogok tudni megfizetni egy ilyet, de azért a távolból sóvárgok utána :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyááá, túl vastag a Lilibe vattakorong??? Szilvim, úgy érzem, le kell ülnünk megbeszélni ezt a dolgot! :PPP

      Törlés
  6. Én tegnap miattad vettem meg a Lilibe korong nagy kiszerelését, előtte szintén a te hatásodra vettem a kicsit és bevált. :)
    Szintén tegnap sikerült még lecsapnom egy 2000 Ft-os balerinára a H&M-ben, vasárnap pedig a Nailland leárazáson garázdálkodtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nitám, ezt annyira jó olvasni, annyira örülök, hogy bevált a termék! :)))
      Hű, ennyiért szerintem sem hagyhattad volna ki! :D

      Törlés
  7. óó az a TBS doboz nem csak nagyszerűen néz ki, de a tartalma is csodás *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Barbi, már nagyon vágytam erre az újdonságra, hozom őket szépen sorban a blogra, amint beépültek a rutinomba :)

      Törlés
  8. Ó, az a TBS csomag *-* Már a csomagolással is megveszik az embert :D Én is megvettem azt a Manhattan fedőlakkot, nálunk is kifutó volt :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt