Schwarzkopf Bonacure Sun Protect sampon és balzsam teszt

Nem kevés ideig teszteltem a Schwarzkopf Sun Protect termékeit, nagyon nagy örömmel vetettem bele magam a használatukba, miután a Schwarzkopf rendezvényén egy minden igényt kielégítő, érdekfeszítő bemutató után kézhez kaptuk a legújabb termékcsalád példányait. Lássuk csak, miként teljesítettek a hajacskámon:




A Schwarzkopf megújult BonaCure Hairtherapy a szabadalmaztatott Cell Perfector technológiának köszönhetően igazi innovációt hoz a hajáplásban és közelebb hozza a természetes hajminőséget, amelyre minden nő vágyik, nem pedig csak ideig-óráig tartó hatásra, amely csak látszat megoldást nyújt, ugyanakkor nem foglalkozik az esetlegesen sérült hajszerkezet helyreállításával.
Az új technológia segít helyreállítani a hajszerkezetet a haj-azonos aminosav láncoknak köszönhetően, visszaállítja a természetes haj tulajdonságait és mélyen tápláló hatást biztosít, a töredezett hajvégek 95%-ának búcsút mondhatunk.

Az új termékcsalád a kiemelt fodrászatokban érhető el, lényegében egy komplett terápián veszünk részt: átbeszéljük fodrászunkkal a hajunk tulajdonságait és problémáit, ott helyben megállapítja a hajszobrász, melyik kezelésre van szükségünk és ennek megfelelően alkalmazza a termékeket a hajkoronánkon:
- Repair Rescue: igénybevett hajra
- Color Freeze: színkezelt hajra
- Moisture Kick: normál és száraz hajra
- Time Restore: érett hajra
- Volumen Boost: vékonyszálú hajra
- Hair Activator: ritkuló hajra




Szerintem majdhogynem én rendelkezem a legjobb kombinációval: hajmosás után hajhabbal borítom be, hogy valamilyen emberi kinézete legyen tartás szempontjából, majd a forró hajszárítóval, körkefés szárítással formázom a vékonyszálú, festett hajamat :)

A lehető legjobb termékeket kaptam tesztelésre, mégpedig a nyári, Sun Protect termékcsaládot, mely UVA és UVB szűrővel véd és monoi olajjal táplál. Emellett el kell mondjam, hogy fantasztikus színvédő hatással bír a termékcsalád, mivel 3x olyan lassan kopott ki a hajamból a lila, tartós hajszínező és vált vörös színűvé, mint korábban bármilyen termékcsalád használatával. Repesett a kicsi szívem az örömtől, mivel folyamatosan ádáz küzdelmet vívok a szökni próbáló lila színnel és most úgy érzem, végre én győztem! :D




Bonacure Sun Protect sampon:
200 ml, opálos fehér sampon rejtőzik egy pattintós fedél alatt, a terméknek nagyon kellemes, gyümölcsös, citrusos illata van, imádom, hogy már attól felébredek a zuhany alatt, hogy beleszippantok a tubusba, nyamm!
Közepesen folyós állagot kapunk a tenyerünkbe kiöntve, ám közel sem kell sokat használni belőle, mivel remekül bevonja a hajszálakat, a sampon a bedolgozása közben sűrű, krémes, selymes habot képez.
Már a lemosáskor érezni a hajszálaimon, hogy puhák és selymesek, nem olyan sprődek, mintha sima, bevizezett hajszálakat tapicskolnék.









Bonacure Hairtherapy Sun Protect pakolás:
Egy tégelyes kiszerelés a zuhany alatti hajmosási procedúra második lépése, 150 ml fehér, sűrű, gyümölcsillatú balzsam vár arra, hogy egyenletesen felvigyük a hajunkra. Igen kis mennyiség szükséges belőle, mivel egy szempillantás alatt bevonja a hajszálakat, mindezt jó alaposan.
Itt is a lemosáskor már érzem, mennyire selymessé és puhává varázsolta a hajamat, vizesen és szárazon történő kifésülésnél sem kócolódik a hajam és tapintásra is annyira jó és simiznivaló! Ráadásként olyan légies és könnyed lett az egész hajkoronám, mintha leadta volna a korábbi súlyának 30%-át. Ezt nem tudom, hogyan csinálja, mivel csak minimális és egészséges mértékben hullik, tapintásra dús, de mégis könnyebb viselni a hajzatomat nap, mint nap: IMÁDOM!!! :)








Rendkívül meg vagyok elégedve ezekkel a termékekkel, imádom, hogy jóval többet nyújtanak, mint amennyit eredetileg kellene, ilyet manapság úgy érzem, nagyon ritka esetben kapunk.

Ha Ti is sokféle márkán és termékcsaládon túl vagytok, de mégsem érzitek az igazinak egyiket sem, bátran kerekedjetek fel és keressetek fel egy Schwarzkopf szalont, mert ahogyan megállapítják az ember vércsoportját, úgy a hajunknak sem árt egy alapos analízis, hogy utána a legtökéletesebb ápolásban legyen része hosszú távon, elvégre hajkoronánk nap mint nap elkísér :)





És a Ti hajatok hogy érzi magát? :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon ígéretesek ezek a termékek, örülök, hogy neked ennyire beváltak :) Igaz, nekem már van egy bevált hajápolási rutinom (ami kiegészült nemrégiben a Balea koffeines balzsamjával, amit nálad láttam igen sűrűn említve), úgyhogy szerencsére nem kell váltanom, de jó tudni, hogy vannak más termékek is, amik remek eredményt hoznak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a Balea koffeines balzsam Nálad is ennyire betalált, nálam is figyel egy tartalék a fürdőszobai szekrényemben :D

      Törlés
  2. Én a te hatásodra álltam rá a Balea koffeines duóra, úgyhogy befolyásolható vagyok :P Mivel hasonló típusú a hajam, mint a tied, szívesen próbálom ki azt, ami neked bejött, úgyhogy légyszi, ne élj vissza a helyzeteddel! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszaélni? Éééééén????? :PPP
      Nagyon örülök, hogy sikerült virtuálisan rábeszélnem Téged erre a Balea koffeines balzsamra, még mindig egy szuper terméknek tartom, lesz mivel vigasztalódnom egy ideig, ha kifogy ez a csodás Schwarzkopf!

      Törlés
  3. Nekem azóta van rendben a hajam,amióta a White Hairbe járok. Biztos vagyok benne,hogy a meleg ollós hajvágás is sokat dob a hajam minőségén,de én emellett személy szerint KM termékeket is használok,és rengetegen dicsérik is a hajam,hogy olyan,mintha egy sampon vagy hajfesték reklámból csöppentem volna ki :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, ígéretesen hangzik, mesélj az ottani tapasztalataidról!

      Törlés
    2. Még kb fél évvel ezelőtt egy barátom ajánlotta a White Hair szalont,aztán úgy gondoltam ráfér már a hajamra egy kis megújulás,mert eléggé szét volt töredezve ..ugye a sok festés és hajvasalás miatt. Aztán amikor bementem,már éreztem,hogy ez nem az a megszokott fodrászat. Modern,fiatalos a környezet,megkérdezik,hogy kérsz e valamit inni ..stb ..kicsit tartottam az elején,hogy sznob hely lesz,de pozitívan csalódtam :) Aztán meleg ollós hajvágást kértem,és Kevin Murphy festékkel festést. Tényleg igaz,hogy ez a festék nem roncsolja a hajat,azóta is festetem a hajam ezzel a termékkel,és egészségesebb,mint valaha :) Először a KM Young.Again.Rinse balzsamot használtam a hajamra,ez megújítja és rendbe hozza a hajszálakat,most pedig a KM Angel.Rinse balzsamot,ezt azért,mert festetem a hajam,és festett hajra jó. Csak ajánlani tudom neked mind a szalont,mind a termékeket,remélem tudtam segíteni :))

      Törlés
    3. Köszönöm szépen Nóri, hogy mindezt megosztottad! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész