Ugrás a fő tartalomra

RITRATTI MILANO Beachwear Collection Summer 2015

Fel vagyok teljes mértékben háborodva, hogy a naptár állásával ellentétben olyan fáradt, tompa őszi hangulatú idő van, hogy szívem szerint fognám magam és bekuckóznék egy pokróccal a kanapéra és visszaszoknék a teázásra. De ez bruttó 2 hónap múlva lenne esedékes, most még adhatna némi light-os nyarat az idő, de nem. Aztán majd megint jönnek a híradóban a fényterápiás, fénycsöves kezelések, mert depisek az emberek. Na én fogtam magam és elkalauzoltam magam egy napfényes, homokos tengerpartra és áldom az eszemet, hogy nem vettem idén fürdőrucit, mert még a meglévőket sem vettem be nyár illetve szabi híján. Helyette elköltöttem a pénzemet körömlakkokra.

Gyertek el velem Ti is ebbe a verőfényes napsütésbe és vegyük szépen szemügyre a jövő nyár (lesz ugye???) vidám fürdőruci trendjeit:







Üde nyári színek és virágminták lesznek meghatározóak a szezonban, de emellett visszatér a fodros, romantikus maxiszoknya és a kígyóminta is, melyet a mai napig nem tudtam befogadni, de nem is kell. Ha másnak tetszik, viselje bátran! Nekem még mindig ott az orrvérzésig ismételt aztékminta, majd én abban szépen ellubickolok magamban :)

Személyes kedvencem a narancssárga kétrészes fürdőruci, azzal a fenséges brossal, nomeg a marokkói stílusú strandruha, hát meg is dobbant a szívem, legszívesebben már most beszerezném! (nem Renike, nem vásárolunk strandrucit!)





Ti hogyan viseltétek az idei, nyárnak nevezett valamit? Voltatok valamerre nyaralni?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálad már csak én vagyok jobban felháborodva.. :D botrány ez a teljesítmény, amit idén nyáron az időjárás nyújtott :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak azt kéne tudnunk, hová nyújthatjuk be a reklamációs levelet :D

      Törlés
  2. Ó, hát nekem még tinikoromban nagyon hasonló sárga bikinim volt!!! És úúúúgy mennék én is strandruhát vásárolni valami jó kis nyárba-ruccanáshoz. Igazán jól esne az itteni nyúlós időből egy jó meleg helyre elszabadulni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Intézem a lottó ötöst, amint átutalták a manit, foglalom is a repjegyeket! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.