Nail(land) of the day: Picture Polish - Instinct

Végy egy mesés, kék lakkot, kend fel nappalra szolid azúrkék angyal kinézethez, az esti bulira pedig hagyd magadon és kék démonként hasítasz az éjszakában - asszem, elmehetnék reklámszlogen gyártónak, a magam amatőr módján :)







Előre szólok, hogy elfogult vagyok ezzel a lakkal kapcsolatban, mert egy olyan mesés, égszínkékbe kevert szürkéskék kombót kaptam az Instinct-től, hogy ott helyben végem volt: 2 rétegben szuperül fed, fedőlakk nélkül szárad ilyen fényesre és azt igen hamar teszi, nem kell rá tizensok percet várni hál'isten!

A bevezető szöveget nem véletlenül írtam, csodáljátok meg ezt a lakkot nappali fényben, aztán jön az UV-fényes varázslat:








A lakk eredeti színe itt mutatkozik meg a legjobban:






Éééés partytime! Ami kiszaladt a köröm felületéről lakk és szabad szemmel nem látható, azt az UV-fény kidobja, szóval buli előtt ne felejtsetek körbetakarítani! :D






És ezzel nekem végem van, nem kell jobb és bulisabb kék nekem innentől kezdve, imádom ezt a Picture Polish lakkot és minden tinédzser és huszonéves, kékimádó és még nem kékimádó számára receptre írnám fel, mert ez zseniális! Imádom nappali, imádom UV-fényben és simán jobb kedvre derít!



És Neked megvan már ez a lakk? Party ON! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azta, csodás. Nappali és UV-fényben egyaránt! :)

    VálaszTörlés
  2. wooooow hát ez nagyon ütős *.* :) tényleg igazi party-lakk... egyre jobban szeretem a Picture Polish-t :D

    VálaszTörlés
  3. Nem is gondoltam volna, hogy egy PP lakk ilyenre is képes. :D Szupi mind a kettő formában. :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, nagyon jó! Szép ez a kék nagyon és ütős uv fényben. :)

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudtam, hogy ilyet is tud, az utolsó két képen szuperül néz ki! Én is szeretem a sötétben világító lakkokat :)

    VálaszTörlés
  6. Mekkora jó már :D Nagyon jól áll neked a nappali kéksége, de a világítós trükkje is illik hozzád - vagány, egyedi és különleges, pont, mint te ^^

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű színe van, UV fényben különösen :O

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a kék, UV fényben pedig naaaaagyon menő :DD

    VálaszTörlés
  9. Úr Isten de gyönyörű színe van!!!
    Kaptam egy ugyanilyen színű pólót anyácskámtól és mennyire ez a lakk pont passzolna hozzá! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt