Nail(land) of the day: Picture Polish Focus és Twinkle

A tökéletes házasítás után véged van: végy egy tekintélyt parancsoló, ciklámenlila és egy pink csillámokkal megszórt, halvány orgonalilát. Íme az eredmény:







2-2 réteget használtam a lakkokból, a Twinkle-ből igazság szerint elegendő lett volna egy is, mivel annyira jó sűrű és krémes, én viszont mégis bevállaltam a krém finisnél a 2 réteges szerencsétlenkedést, a végeredmény természetesen nem lett tökéletes, de ezt a párost mindenképp meg akartam mutatni Nektek, mivel veszettül ütős és lilafüggőknek Nailland receptköteles! :)

A Focus és a Twinkle is a közepesen lassú száradási idővel bíró lakkok közé tartozik, de a buja csillámok, melyek bennük rejtőznek, azonnal kárpótolnak minket, homoklakkokhoz szokott lakkfelhasználókat. A napfényt mindkét lakk imádja, a Focusból határozottan, míg a Twinkle-ből csak félénken, de előtűnnek a pazar mikrocsillámok, szerintem elég is volt a szövegelésből, mutatom a többi képet:













Meséljetek, mennyi Picture Polish lakkal rendelkeztek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek - a Focus a csillámai, a Twinkle a színe miatt. :)

    VálaszTörlés
  2. hát engem ők most nem győztek meg. se együtt, se külön-külön... :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Focus tetszik, nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, tudtam, tudtam, hogy őt fogod választani! :DDD

      Törlés
  4. Imádom ezt a burgundi árnyalatot, meseszép! Nagyon szép a blog is, tetszik a tematika és a kivitelezés :) Nem mellékesen én is blogolok, ha gondolod nézz be hozzám, kommentelj vagy, ami jólesik :) További szép napot és kreatív blogolást.
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Lívia, már nézem is a blogodat! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész