Music favourites: hard times vol. 2.

Reméltem, hogy kevésbé lesz olyan rossz a helyzet a múltkori bejegyzésem óta, de természetesen tévedtem: most méginkább elborít a munka, de ez a végső hajrá előtti utolsó kemény adag, végig kell csinálni. Mutatom, mik szólnak otthon pihi közben, valamint a fülesemben egész álló nap, miközben majdhogynem chatszobát nyithatnék, annyi levelem van #leveletkaptamlájf
De lesz ez még így se. Hangerőt feltekerni:


A veszettül imádom és veszettül én vagyok ez a zene, az megfelelő kifejezés? :)





Hát hasonló állati hangok hagyják el néha sokszor az ajkaimat főműsoridőben a melóhelyen, mint az alábbi zeneszám legelején, grrr :(





A '90-es évek zenei világát juttatja eszembe a zene, amúgy meg abszolút leoffolja az agyamat, imádom!





Egy nagyon elvarázsolt erdőben vagyok, nagyon elcsavart aggyal, de mégis odáig vagyok ezért a gépi muzsikáért - ez olyan, mint a gépi, csavaros csoki-vanília fagyi: nem természetes, de majd' megveszik érte az ember lánya! :)





Én filmbetétdalként alkalmaznám, annyira sötét és dallamos egyszerre:





Csak simán fáradtan szabad hallgatni, sajgó lélekkel nem, mert bőgés a vége:





Egy nagyon kedves olvasómnak, DD-nek köszönhetem ezt a zenét, köszi drága, imádom! :)





Nem egy szokványos zene, teljesen másnak indul, mint ami végül lesz belőle, like! :D





Kanapén elnyúlva, házfalremegtetősen hallgatva:




Ezt pedig akkor hallgatom, amikor már átpörgettem a fejemben a nap történéseit és már le kellene nyugodnom:







Most Ti jöttök: munka közben illetve otthoni pihizéshez milyen zenéket szoktatok hallgatni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A London Grammar nagyon jóóó, miért mondták le a Szigetes koncertjüket?! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóóó! :(((
      Most mondanám azt, hogy azért, mert megtudták, hogy nem jutok ki a Szigetre, de ezen a kijelentésemen szánalmasan röhögök :PPP

      Törlés
  2. A London Grammar és a Mokoa beették magukat a szívembe és a fülembe. Imádom őket! Tényleg lenyugtatják az embert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, de örülök ennek, hogy megtetszettek Neked! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt