Júliusi favoritok 2014

I'm back. And my favourites, too :)

Lassacskán visszaszivárgok a blogra, igyekszem erőt és motivációt gyűjteni, bár a mostani éjszakán a vihar miatt bruttó 2 óra alvást sikerült összeollózni, szóval amint kikerül a poszt, megyek csicsikálni. Addig sem hagylak Benneteket információrengeteg nélkül, mutatom, mik kísértek el a múlt hónapban:








Haj- és bőrápolás


Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Sun Protect sampon: rövidesen egy önálló bejegyzés formájában is bemutatkozik a Schwarzkopf legújabb termékcsaládja és annak ellenére, hogy beépített napvédelem van benne, bizony a hajszínemet úgy védi, mint egy testőr. Mindennapos hiszti nálam, hogy minél hosszabban megőrizze a hajacskám a lila hajfestéket, nos most méltó társra találtam ebben! :)

Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Sun Protect pakolás: nagyon kevés kell belőle, de remekül bevonja a hajvégeket és szuperül ápolja - a samponnal karöltve érkezik ő is a blogra.

Ziaja naracsvaj testradír: végtelenül jól tud esni a bőrömnek, főleg így a felújításkor, hogy ledörzsölhetem magamról a vakolatot, festéket és így, hogy egy instant Mirinda üdítővel tehetem mindezt, kifejezetten élvezem, mert úgy érzem magam, mint egy jaffabirodalomban!

The Body Shop - E-vitaminos arctisztító: még mindig ő számomra a legeslegjobb arctisztító, mivel amellett, hogy tökéletesen eltávolítja a szennyeződéseket, egy szempillantás alatt lehúzza a gyulladásokat. Love-love-love!





K-öröm


Isana mandulás körömlakklemosó: tökkkkéletesen lehozza a sima, csillámos és homoklakkokat, ráadásul mindenféle fennakadás nélkül hozza le a férj tenyerére ragadt fenyőgyantát, így ismét csillagos ötösre vizsgázott nálam ez a termék!

Moyra Bubble Gum - Sweetie: a július hónap nálam a barack színek térhódításáról szólt, az egyik ilyen rajongásom a Moyra rágógumi családjából a 624-es sorszámú: igazi tompa, visszafogott barackszín és 2 réteg remekül be is fedi a körmeimet.

Picture Polish - Tango: álmaim nude lakkja: eddig álmaimban sem gondoltam volna, hogy nekem erre a lakkra van szükségem, de amint hozzám került és felkentem, végem volt. Tökéletes választás annak, aki nem bírja azokat a nude lakkokat, amelyek a bőr meghosszabbításának tűnnek, hanem egy visszafogott, nude barack színre vágyik.

Essence Protecting Base Coat: remek alaplakk, az utóbbi hetekben kizárólag ezt használom a körömfestés első rétegeként. Viszonylag hamar szárad és fényes, sima a felülete.





Smink és kiegészítők


Essence Colour Flash szempillaspirál lila színben: az idei nyár egyik nagy durranása a színes szempillaspirálok beköltözése a készletembe és a lila meg is vett kilóra, ráadásul remekül pigmentált, nem pereg és egész nap a helyén marad a szempilláimon.

Maybelline Dream Fresh BB krém: amikor rákapcsolt a nyár, akkor is csak ezt tűrte meg a bőröm, mert rendkívül könnyed érzés viselni, ugyanakkor a hőségben nem izzad alá a bőröm. Imádom!

BOMB Cosmetics dinnyés ajakápoló: sokszor nyúltam ezután az ajakápoló után, mert friss, gyümölcsös és könnyed érzés az ajkakon, szagizni meg egy külön élmény! :)

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: szintén hőségtesztnek tettem ki és ő sem moccant a szemhéjamról, vagy csomósodott össze, mert bizony még mindig az egyik top Maybelline termék, amely minden forintját megéri!

Mango Outlet karkötők: kemény 300 forint/darab áron szereztem be a Premier Outlet Centerben és legtöbbször őket aggattam magamra a reggeli rohanásban, remekül mentek minden szerelésemhez.






Nektek mik voltak a múlt havi favoritok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hanyadszorra látom nálad a Ziaja testradírját és a Maybelline BB krémjét, Reni? :DDDD *nagyon mosolyog*

    VálaszTörlés
  2. A sampon-pakolás kombóra kiváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper termékek, rákapcsolok és hozom mielőbb velük a bejegyzést :D

      Törlés
  3. A Ziaja testradírt muszáj most már megnéznem. :) A BC-k nálam is nagy kedvencek, nagyon jót tesznek a hajammal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon ajánlom a Ziaja testradírt, imádni fogod, az biztos! :)

      Törlés
  4. Már egy ideje nagyon vágyom egy BOMB ajakápolóra, csak annyi van most, hogy egyenlőre nem akarom növelni a kínálatot, ráadásul pont ez a görögdinnyés csoda mozgat meg leginkább :D A BB krémről hihetetlen sok jót hallottam, ezért ő is egyre kíváncsibbá tesz. Bubble Gumból pedig nálam a Tutti Frutti a kedvenc, a nyár pedig a pink neon lakkokról szól :D

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutti Frutti? Hát mivel így, hirtelen nem ugrik be, kénytelen leszek személyesen megtekinteni a Nailland standjánál :D

      Törlés
  5. A lila spirál hétfőtől 349 forintba kerül....rád gondoltam kedves Renim, amikor a kosaramba raktam. #love

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bettym, ez nagyon hízelgő, köszönöm, hogy rám gondoltál! :DDD És imádni fogod ezeket a szempillaspirálokat! :P

      Törlés
  6. A BC termékek tesztjére nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogok tudni nem elfogultan nyilatkozni félek, mert annyira de annyira jóóóóóóók! :D

      Törlés
  7. A Ziaja testradírt én is nagyon szeretem, és a Bomb ajakápoló is nagy kedvenc lett nálam is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire szuper ezt olvasni, nagyon örülök, hogy Nálad is ilyen nagy sikert aratnak ezek a termékek! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt