Ugrás a fő tartalomra

Inspirációs képválogatás

Még csak a hét felén vagyunk túl, de én máris 7 nap melónak érzem ezt az alig 3 napot...rossz időszak ez a melóban, kicsinál, mint a hétszentség, de addig nyomom, amíg van hova bejárnom nap, mint nap. Panaszkönyv bezár. Pinterest tábla kinyit, enjoy:


Mindig is ilyen csodás árnyalatú lila hajat akartam, ilyet miért nem sikerült sosem elérnem???



Huncut kis matt körmöcskék:



Mint egy költemény:



A következő kép megtekintéséért nem vállalok felelősséget:



Vizespóló versenyről már hallottam, de vizeshinta versenyről még nem...:



Istenkém, ez egy a haj egy mestermű mind árnyalat, mind hossz tekintetében:



Tengerre fel!




Ha egy kék mani lehet visszafogott, akkor ez pontosan az :D



Oké hogy azték, csak kár, hogy hát nélküli a ruha:



Gyerekkoromban a Palatinus strandon a hullámmedence volt ennyire telítve:



Amikor nem kell halmozni a karkötőket és ez az egy is elég:




Rúzs-pulcsi páros, awww!



Mivel a kép egyik domináns színe a lila, így nincs mit magyaráznom... :)




Málnás kosárkát valaki??????




Pasztell is, pöttyös is, cuki is:



Igen, már hozhatja is, pincér!



Hajjaj, de mesés ez a haj!



Tiszta Marokkó:



Vajon hány fokos lehet a gleccsertó vize?



Dícséretesen összeállított outfit :)



Milyen ennivalóóóóóó!



Pasztell sarki fény-jelenség a körmökön:



A táska, a táska, a táskaaaaaaaaa:



Ahogy a felhők színéből látom, holnap szél lesz, de egye fene, leugrom ide nyaralni egyet, nehogy vendég nélkül maradjon a hotel :)




Varázslat:




Csak kényelmesen:




Csak jó csokisan:



Furfangos és cuki hátmegoldás:






Kitartást a hétre mindenkinek, jövő héten már itt a tüzijátéééééééék! :D

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jaj de nagyon sok minden tetszik innen most:)
    A leveles karkötőt hol találtad? Szereznem kell egyet:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pinteresten jött velem szembe ez a pin, fast fashion üzletekben nem jött még velem szembe sajna.

      Törlés
  2. Imádom a halszálkás fonatos képet, meg a málnás sütit és a levendulás itókát :P Ja, és a manikűrt is elfogadnám, meg azt a karláncot is :)

    VálaszTörlés
  3. Áh vizeshinta, mindig ilyenre vágytam!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyaaaan? Amíg nem jött velem szembe ez a kép, nem volt rajta a kívánságlistámon :D

      Törlés
  4. Pont most sütök brownies-t. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khmm, csak szólnék, hogy hozzám nem érkezett meg a sütid! :D

      Törlés
  5. A dicséretesen osszeállitott outfit kell, nincs mese :)

    VálaszTörlés
  6. Oh, csodás képek ismét! :) Nekem volt ilyen színű hajam, igaz nem sokáig. Nagyon macerás volt, 1 hajmosás után már "teszkós pénztáros" színe lett. :D
    A virágos szandál az abszolút kedvenc. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága, örülök, hogy tetszenek! :D
      Teszkós pénztáros...azóta ezen rötyögök! :)))))))))))))))))))))))

      Törlés
  7. Hogyha olyan hajszínt akarsz elérni,mint az első képen,akkor én mindenképpen a White Hairt tudnám neked ajánlani,bármit képesek megcsinálni,tapasztalatból mondom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyű, mesélj Timi, kíváncsi vagyok! :)))

      Törlés
    2. Szeretem a feltűnő hajszíneket,elég sokat kísérleteztem már,most megragadtam egy intenzív vörös árnyalatnál. :P Mindig is nézegettem a White Hair Facebook oldalát,és tetszettek a munkáik,ezért úgy gondoltam,miért is ne próbálnám ki én is,és akkor kértem ezt a feltűnő hajszínt.amit a mai napig imádok :) ..amúgy más fodrászok azt mondták,hogy nem lehet ezt a hajszínt kihozni a hajamból,és lám,mégis csak sikerült,ennyit arról,hogy ki profi,és ki nem ..Baráti köröm nagy része is hozzájuk jár már,mivel látták,milyen szép lett az én hajam is,sőt,még a társaságban a fiúk is gyakran dicsérik,hogy milyen jól néz ki a hajam,szóval szerintem ha már a pasik is bókokkal halmoznak el,hogy állati lett a frizurám,akkor az már jelent valamit :D Tényleg csak jókat tudok a szalonról mondani :)

      Törlés
    3. Köszönöm Timi, hogy beszámoltál! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.