Elfogyott termékek

Szorgosan használgatom a termékeket és a termékmintákat, van, amit siratok, van, amit a legkevésbé sem. Most az övék a főszerep:







Tusfürdők


Nivea krémtusfürdő - 2x50 ml: a két utazó méretű tusfürdő a májusi Pixibagben volt és jó sokáig kitartott, vagy 8-10 fürdésig, mert eléggé sűrű és nem kell sok belőle. Az illata az a tipikusan erős, oldschool púderes Nivea illat, melyért nem feltétlenül rajongok. A bőrömet nem szárította, remekül táplált, de sajnos nem győzött meg, hogy nagy méretben megvásároljam. Sorry, Nivea!

The Body Shop - Blueberry tusolózselé - 250 ml: igyekeztem jól beosztani a tusolózselét, hogy minél tovább kitartson, de a végére értem, nem tudok belőle több cseppet kisajtolni. Bánom, hogy elfogyott, mivel tökéletes gél állaga, bódítóan mély, erőteljes, bogyigyümi illata volt, de ha nem csal a szimatom, most a The Body Shopnál ismételten tusi akció van, melynek keretében a 3. tusfürdő csak 600 forint :)





Mint-a...


Nivea Q10 - ránctalanító, energetizáló nappali arckrém - 1,5 ml: ha Nivea terméket szeretnék az arcomra kenni, akkor valószínűleg Norvégiában, vagy Izlandon kellene élnem, mert ezt az arckrémet bármilyen magyarországi meleg, vagy hűvös időben kentem az arcomra, rettenetesen aláizzadt a bőröm és a pórusaim csak úgy fuldokoltak! Nem ez az első ilyen élményem a márka arckrémeivel és sajnos ez az új, energetizáló termékcsalád is szinte megfojtja a pórusaimat :(

Kérastase - Masque Cristal kristályfény hajápoló pakolás fiatal hajra - 15 ml: könnyű és puha hajzatot varázsolt nekem ez a pakolás, jó érzés volt utána a hajamat simizni, de sajnos itt is a 3. nap délutánja már sikított az újabb hajmosás után, ejj.

Gerovital Plant éjszakai arckrém, 3x2 ml: rendkívül könnyű, ugyanakkor gazdag arckrém, a bőröm iszonyatosan szerette: nem zsírosodott, egységes bőrképet és és nyugodt, lázadásmentes pórusokat eredményezett, ezt a márkát nagyon megjegyeztem magamnak, mert rövidesen elfogy az éjszakai arckrémem.





Smink ON, smink OFF


Lilibe vattakorongok: jól van na, lassan lejövök a szerről, ígérem! Szóval még mindig szuper, még mindig imádom, mert puha, jól összerakott, és mindenekelőtt: veszettül olcsó! Szóval irány a Rossmann, ez parancs! :D

Oriflame Kajal Eye Liner: ez a kitekerhető, fordított tölcsér alakú, hosszúkás fekete zsírkréta bizony a krémes tusvonal meghúzásában kellett volna, hogy szerepet játsszon - ha 5 használat után el nem engedi a gyengus, műanyag foglalata és esik ki a fürdő padlójára a fekete festékrúd...szóval volt-nincs Oriflame eredetű cicaszem...





Meséljetek, minek értetek mostanában a végére?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. I-má-dom a TBS tusfürdőket!! Talán a legjobbak :D A Kérastase minták pedig nekem egytől-egyig beváltak, egyszerűen szuperek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig még nem tudtam olyan TBS tusfürdőbe belefutni, ami csalódást okozott volna nekem bármilyen szinten :)

      Törlés
  2. Renniiiiii, azt a TBS akciót miért??? :D Miért írtad?:D :'(
    Szerinted vasárnapig még kitart az akció?? :D Ellenállok...ne engedjetek be! Na jó az új argán családot meg szagoljuk? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö, tilos lett volna leírnom? :))))))))))
      Nyilván kitart az akció és nyilván megszagoljuk az argánolajos termékcsaládot! :D

      Törlés
  3. Lilibe vattakorong: awsome :D Én is beletettem a legjobb drogériás termékek videóba, még meg is említgem h nálad láttam először :) Remélem megnyugtat, hogy nem vagy egyedül a mániáddal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó drága Gina, nagyon szépen köszönöm az említést, már meg is néztem a viditeket! :D

      Törlés
  4. Kezdek én is egyre jobban rákattanni a TBS tusikra, most a barackos vár majd bevetésre, de azért vasárnap örömmel fogok szaglászni :P Az Oriflame-es eseten meg azért röhögtem egy nagyot :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm, hogy ahelyett, hogy velem együtt sírnál az Oriflame-es szemhéjtus elvesztése miatt, még ki is röhögsz...széééééééép, mondhatom! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész