Augusztus havi kedvencek 2014

Párás tekintettel vetem bele magam az augusztusi kedvencek bejegyzésébe - na nem a sulikezdés miatt, hisz' én abból régen kinőttem, hanem mert az imént érte végzetes baleset az egyik kék lakkot, melyet erre a közös képre szántam:







UV-sugarak és az izzadás ellen


Schwarzkopf Bonacure Sun Protect sampon és pakolás: hónapról hónapra szépen elkísér ez a páros a hajmosásoknál, a hajam csodásan selymes és puha, egy élmény tapizni! :D

Nivea Powder Touch izzadásgátló dezodor: végre kezd megjönni a bizalmam a márka iránt? Ez az izzadásgátló dezodor, amely a Pixibag által érkezett meg hozzám, remekül ellátja a feladatát, miközben nem irritálja még a frissen szőrmentesített felületet sem, ráadásul ettől nem izzadok egy fél Niagarát, mint a korábbi Rexona társától, utóbbi valami rettenet...





Arcápolás


The Body Shop E-vitaminos arctisztító: ez a krémes arclemosó képes egy szempillantás alatt lenyugtatni a bőrömet, a pirosság az arctisztítást követően azonnal elmúlik, a forrongó indulatokat a pórusaimban pedig egycsapásra lenyugtatja. Big loveeeeeee!

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém kevert és zsíros bőrre: ebben a papíron utsó nyári hónapban a bőröm nem pont úgy viseltetett eziránt a krém iránt, mint tavaly: idén folyamatosan ragadt tőle a bőröm, ugyanakkor a homlokomon nem jelentkezett gyulladás, szép és nyugodt pórusok fogadtak esténként. Valahogy idén nyáron az állam volt a csatatér, ez eddig pont fordítva volt...lehet öregszem...





Kiegészítők


Reserved pink gumis karkötő: a lehető legkényelmesebb karkötőm, ráadásul igen jó kis neonszínnel bír, szóval rohanós reggeleken csak belebújtattam a csuklómat és uzsgyi!

Stradivarius - I see you nyaklánc: nagyon a szívemhez nőtt ez az egyszemű kékség, valószínűleg emiatt is vonzódtam augusztus hónapban a kék dolgokhoz, azon belül is a kék körömlakkokhoz.





K-Öröm és b-ánat


 A-England - Dancing with Nureyev: holo kékség, egyszerűen imádnivaló még a nem éppen leggyorsabb száradási ideje ellenére is és ha elvétve találkoztam a hónapban napsugárral, azonnal megfürdettem benne.

Moyra Holographic - No. 255: szintén holo, ámbár ez lila, vagyis annyira nem hazudtoltam meg magam ebben a hónapban sem :D Villámgyorsan szárad, ugyanakkor tényleg meg kell várni, hogy az első réteg biztonsággal koppanósra száradjon, különben a második réteg csíkokban felszedi. A végeredmény viszont napfényben táncikáló tündérorszááááág!

Picture Polish - Instinct: nincs a képen, jól látjátok. Amikor szedtem össze a havi kedvenceket, akkor kicsúszott az öleből és a fürdőszoba sötétszürke kövén érte a vég...nyakát szegte, én a szívemhez kaptam és némán sikoltottam...
Emlékezzünk meg 1 perces néma felállás keretében erre a neonfényben világító csodára, mely a greslappal összecsókolózva került át az örök körömlakkmezőkre, remélem az örök kékségben örökké boldog lesz, ha én már nélküle nem annyira:








Mik voltak az ehavi kedvenceitek? Meséljetek!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Eltörött az a csodás lakk?? :o Jesszusom, nagyon sajnálom. :(((

    VálaszTörlés
  2. PP Instinct, RIP. Neked pedig vigasztalódást. Hiszen annyi gyönyörű lakk van még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem nem sopánkodni (annyit) utána.

      Törlés
  3. Oooh szegént Te :(
    Csodaszép színe volt a PP-nek, nyugodjon békében! :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt