Shopping: Pimkie, Humanic, The Body Shop, Nailland és bloggertalis zsákmányok és ajándék lakk

Forró levegőt harapós vasárnapot mindenkinek! A szervezetemnek ma esett le, hogy nyár van, szóval vicces volt fulladozni a falfix felkenése közben, de ezen sokat enyhített a 3 liter ásványvíz és a fagyasztóban lapuló Carte d'Or jégkrém :)

Nagyban zajlanak a leárazások, egy picit körbenéztem és el is hoztam 1-2 apróságot, illetve természetesen a Naillandet is megjártam, nomeg péntek délután egy szuper blogtalálkozón is részt vettem, ahonnan már megint nem tértem haza üres kézzel #typicalme

Na de lássuk is, mikkel bővült a ruhatáram, a sminkkészletem és főleg az egyre szűkösebbnek bizonyuló körömlakkos tárolóm:









 Pimkie


Fehér oversize top 3.990 forint helyett 1.300 forint

Rengeteg trikó, rövid- és hosszúujjú top, nomeg jópár blézer keresi leárazva új gazdáját, tényleg bőséges a kínálat, én mégis valami olyan darabra vágytam, amivel még nem rendelkezem. Természetesen erős volt a kísértés, mert imádom a pasztell színekkel tarkított, Los Angelest idéző, pálmafás, amerikai életérzéssel átitatott topokat, egyedül az volt a szerencséjük, hogy eszméletlenül áttetsző anyagból voltak az eredetileg sima fehér pamutfelsők, így otthagytam őket.

A kiszemeltem ez az anyagában ezüst csillámos, oversized, mégis könnyed és légies darab - már ha lehet egy L-es méretű felsőt légiesnek nevezni :P
Nagyon megtetszett, végre egy nem agyonmintázott darab, így a statement nyakláncaimat előszeretettel tudom hordani.





Humanic


Világosbarna tavaszi-nyári csizma 11.990 forint helyett 6.390 forint

Nagyon-nagyon régóta keresek egy ilyen country girl-stílusú, erősen nyárra hajazó időben is hordható csizmát és szerencsére meg is találtam a leárazott részlegen a Humanicban. A zuracskám azonnal kapott is az alkalmon és megvette nekem, mert már egy ideje ő is hallgatta a nyunnyogásomat, pontosabban a felháborodásomat a 19 ezer forinttól kezdődő nyári csizmákról. Szerintem lelki szemei előtt meglátta, hogy a cipőkre és csizmákra terelve a szót kiselőadást tartok a kínálat hibáiról és tudta, hogy innentől kezdve ezt az időt csendben fogom tölteni a tökéletes csizma birtokában, szóval már vitte is a dobozt a pénztárhoz.






The Body Shop


Kókuszos testradír nagy, 300 ml-es kiszerelésben 5.990 forint helyett 4.195 forint mínusz 3.000 forint

A The Body Shop nyári leárazásának első napján siettem is az üzletbe, mert "betelt" a hűségkártyám és 3.000 forint lejött a vásárlás végösszegéből. Még amikor a zuram születésnapjára vettem meg a 750 ml-es, olívaolajos tusfürdőt, elgondolkoztam, hogy mennyire jól jönne nekem is egy ilyen pumpás kiszerelésű tusfürdős flakon, de sokáig vívódtam, mert még rengeteg tusfürdő és tusolózselé van betárazva, igazán nem volt szükségem egy újabbra. Na azért csak bementem, "szerencsére" ezek a nagy kiszerelések már új gazdáiknál voltak, szóval csak simán körülnéztem...aztán a szemem megakadt az áltimét févöriten: a kókuszos testradíron: nagy kiszerelés, 30% kedvezménnyel, valamint még 3 ezer le is jön a végösszegből, na nyargaltam is a kasszához, miközben úgy szorongattam, mint egy nyertes lottószelvényt. Tényleg túláradó volt a boldogságom, nagyon-nagyon-nagyon szeretem ezt a testradírt, ő áll a testradír-toplistám első helyén, utána csak kicsivel van lemaradva a Ziaja narancsosa, amely verhetetlen a maga gyümölcsös kategóriájában.





Nailland


Picture Polish - Pirouette: csillámos, holografikus lilás rózsaszín
Picture Polish - Tango: piszkos barnás barack 50%-os kedvezménnyel
Picture Polish - Instinct: varázslatos türkizkék, égszínkékkel keverve 50%-os kedvezménnyel
Moyra Bubble Gum - 628 Jelly Bean: tompa lilás középkék
China Glaze - Nasty: piszkos, tompa ciklámen

A most pénteki blogtalálkozóra nem mentem üres kézzel, meglátogattam a Nailland pultját ajándékok után kutatva, de saját magamat sem felejtettem ki az ajándékozottak listájából, így 3 Picture Polish lakk, a végre kék színben is behozott Moyra Bubble Gum és a végösszegi vásárláshoz járó China Glaze lett a gyűjteményem része.





Ajándék Karolinától


A blogszülinapi játék Bogyigyümi csomagjának átadására nem érkezett Karolina üres kézzel, egy mágikus lila színben pompázó lakkot hozott nekem ajándékba, nagyon megilletődtem, hiszen én ajándékoztam eredendően! :) Nagyon szépen köszönöm drága, rövidesen ki is próbálom ezt a szépséget! :D






Bloggertalálkozó, ajándék Elenitől


A most pénteken megrendezett bloggertalálkozó hőgutásan jól sikeredett, természetesen már megint egy rakat körömlakkal tértem haza, ne is kérdezzétek... :)





Ajándék Elenitől


Yves Rocher radírozós tusoló gél - feketeszeder illatban
Rimmel Sweetie Crush - 009 Candyfloss cutie
Tribal Colour - 16


Ő is ugyanolyan javíthatatlan, mint én...nem érkezett üres kézzel a talira, pedig egyikünknek sincs mostanában születés- vagy névnapja és nagymamánk sem született.
Mivel menthetetlenül szerelmes vagyok az erdei gyümölcsökbe, ezzel az új kiadású, Yves Rocher radírozós tusolózselével lepett meg, illetve mivel nem rendelkeztem pink homoklakkal (ez meg aztán hogyan lehetséges, kérem szépen?), így nekem ajándékozta a Rimmel Sweetie Crush pink lakkját, valamint egy, a szivárvány minden színében tündöklő jelly lakkot, amely egy veszedelmesen cuki, szív alakú lakkos üvegben érkezett, hát nem tündéri?





Bloggertalis cserebere zsákmányok



NYX Smokey Eyes paletta
NYX Mono szemhéjpúder - 32 Purple
NYX Jumbo szemceruza - 616 Pacific
Essence 3D szemhéjpúder duó - 03 Irresistible first love






Essence Miami Roller Girl - 02 Miami Pink
Essence Multi Dimension - 73 Replay
Essence Colour&Go - Glorious Blue Sky
NYC - 253 Mint Macaroon
NYC - 154 Midnight Confetti
H&M - Beige
Moyra Gel Look - 922
Moyra - 69
Moyra Pastel Shades - 605
Miss Sporty - 130
Miss Sporty Crush On You - 063
Lovely Baltic Sand - Nr 1.




Utóbbi lakkokra egész egyszerűen annyi magyarázatom van, hogy ilyen színem még nincs :) De máris találtam egy dupe-gyanús párost: a Miss Sporty narancsos homoklakkja és a Lovely Baltic Sand lakkocskája hamarosan szerepelni fognak együtt a blogon! :)

A pénteki talit nagyon-nagyon élveztem, ha szeretnétek, érkezik róla külön poszt, addig is írjátok meg kommentben, hogy a lakktengerből melyik lakkra vagytok kíváncsiak?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hát egy élmény volt megint ez a tali, az biztos :) Hihetetlen egyébként, hogy most is mennyi mindent elhoztam, nagyon pofátlan vagyok zsákmányolás terén :P Egyébként én a Pirouette lakkra lennék nagyon kíváncsi (direkt nem az ajándékba kapott lilát írom, mert az már túl evidens lenne :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondod: egy élmény volt ez a tali, remekül éreztem magam! :)))

      Törlés
  2. Ennyi kinccsel félnék, hogy kirabolnak hazafelé! :))) Öröm nézni a zsákmányaidat, főleg a lakkokat! :) Örülök, hogy szerezhettem egy kis meglepetést és remélem nem is utoljára! :) Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát én sem voltam nyugodt! :PPP
      Te jó ég, ne fenyegess, hogy nem utoljára! :))))))))

      Törlés
  3. INSTINCT!!!! MENNYIRE SZÉP!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból meg sem láttam, csak hát egyes eladók a Naillandben az ember orra alá tolják az ilyen kincseket és én máris a kasszánál találtam magam... :P

      Törlés
  4. Én is most fotóztam le, amiket a talin szereztem, háááát..:D Ha ezeket vettem volna, most tutira nem vásárolnék egy évig :D

    VálaszTörlés
  5. Azért szívecske mer szeretlek <3
    Remélem a Sweetie Crush tetszeni fog, fogalmam nincs milyen körmön, mert a Golden Rose Holiday lakkja is full ugyanilyen szóval heveny sokkot kaptam mikor hazahoztam ezt a boltból, de minden okkal történik, most már tudom mi volt az :D
    Juj Juj A PP lakkokat a PP lakkokat O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 <3 <3 <3 <3
      Nemrég mostam le, nagyon kis cukkeráj ez a csillámtengeben úszó babapink, 2 réteg bőven elég volt belőle, hamarosan posztba is bekerül, mégegyszer nagyon szépen köszönöm! :)))

      Törlés
  6. nagyon szupi dolgokat vettél/zsákmányoltál, kaptál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lillám! :) Remélem, a következő talin Te is ott leszel velünk! :)))

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszi Szandrám! :D Alig várom, hogy hordhassam, valami jó kis szoknyás szereléshez :)

      Törlés
  8. A Pimkie felsőt megnézném egészében, olyan klassz csillogóóóós

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem mielőbb outfit posztot hozni vele, ígérem! :)

      Törlés
  9. Az a csizma és a lakkok ♥ nem postázod el nekem őket? :P

    VálaszTörlés
  10. Hihí! Holnap megyek Humanic-ba. :D Remélem nálunk is van, mert már régóta keresek hasonlót. De én hogy nem találok soha ilyen jó cuccokat? :(
    Jaj de fáj a Szívem, hogy nem tudtam menni, de augusztusban pótoljuk. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már augusztus van, úúú, már alig várom, hogy találkozzunk! :)))

      Törlés
  11. De jó az a fehér felső :) És a csizma is jól néz ki! A testradírnak meg biztos nagyon fini az illata :) A lakkok pedig csodásak egytől-egyig! Illetve a bloggertalis szerzemények is mind nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Elíz, örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt