New in: ajándékok, tesztelnivalók és egy kis Catrice kifutó termékes beszerzés

Halljátok, hetekkel ezelőtt megfogadtam, hogy a soron következő beérkezős posztban nem szerepelnek majd körömlakkok, mert ugggyan kérem, nekem már megvan az összes árnyalat és textúra, amire vágytam, biztosan nem fogok újabbakat beszerezni...pff, ember tervez, isten végez. Ezen a héten tényleg jókislány voltam, nem vásároltam a Naillandben, de hogy-hogynem, felkerült a képre egy körömlakk. Na mondom is a sztorit:









AJÁNDÉKOK


Májusban a Cosmopolitan és az AVON közös szervezésében részt vehettem a Digital Divas konferencián, a fantasztikus rendezvényt követően pedig egy elektronikus kérdőív kitöltésében a leggyorsabbak között voltam, így a fenti képen látható, 15-ös fényvédőfaktorú, szórófejes naptejet, a Pink Pucker árnyalatú Plump Pout szájfényt és a SuperShock fekete árnyalatú szempillaspirálját kaptam ajándékba, nagyon szépen köszönöm ezeket a cukiságokat! :)







Nem szokásom Essence körömlakkot venni, ezt tudjátok rólam, a Hello Rosy azonban mint Andika kolléganőm számára kiderült, bizony kőkemény homoklakk, mert nem nagyon akart lejönni a körmeiről. Amikor el kezdtem ecsetelni neki a lemosási módokat, hevesen megrázta a fejét és közölte, hogy ő márpedig ezt a lakkot nekem adja, ő ezzel nem fog hadakozni :)
Így került a birtokomban az első Essence homoklakkom, hát mit ne mondjak, igencsak kíváncsi vagyok a teljesítményére!









TESZTELNIVALÓK


Itt a nyár, amely eddig csak papíron volt jelen, a bőröm pedig a legkisebb nappal történő érintkezést követően is lepirul, a legfelső rétege pedig azon nyomban ki is szárad: ez olyan formában nyilvánul meg, mintha kevés hintőporral szórtam volna be és ez a pici, vékony fehér réteg ott csücsül és figyel.
Részben emiatt, részben pedig a megszerzett szín (ami általában a rákvörös) megtartása miatt is örömmel fogadtam tesztelésre a gyermekkorom nyári emlékeit felébresztő Fabulon márka napozás utáni balzsamját a Szépségbolt.hu csapatától, emellett az arcom fényvédelméről sem feledkeztek meg a lányok, egy Gerovital Sun 50 faktoros napvédőt is belecsempésztek a csomagba egy Armonia BB krém-mintával együtt - tesztelésre fel! :)







Rossmann


A Catrice kifutó termékes leárazás első napján én csak kísérő voltam Netti mellett, amikor betértünk a Rossmannba, hát mondanom sem kell, hogy a Reni-meglát-leárazott-lila-szemhéjfesték-kombinációnak mi lett a vége:


Imádom, hogy matricával le van ragasztva a nyitófül, ebbe aztán nem mászott bele senkifia és az utolsó darabot sikeresen el tudtam hozni magammal, kemény 699 forintos áron.
A lila vonalon maradva rettenetesen birizgálta a fantáziámat, hogy mit is tudna kezdeni egy mattító papír az én homlokomon, kifutásának megünneplésére be is szereztem 699 forintért egy doboz zsírpapírt :P
Az Isana mandulás körömlakklemosó a világ legjobbja, el is hoztam belőle a kis kiszerelést amelyet épp akkor akcióztak, Rossmann kártyával pedig még további 80 forint lejött az árából, a végén pedig kegyelemdöfésként benyújtottam a 10%-os végösszegi kedvezményre szóló kuponomat, így mindenhonnan megnyírbáltam a fizetendőt :)







Ti is körbenéztetek már a Catrice kifutó termékes szekcióban? Mi az, amit sajnáltok, hogy kifut a szortimentből?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Tudtam, hogy ennél a tételnél fog megdobbanni a szíved! :D

      Törlés
  2. Ezt az Essence lakkot ma dobtam ki a kukába! Hadakozni a lemosással??? Kétszer próbáltam felkenni: iszonyú lassan száradt és fél nap után már pattogott is le. Nagy csalódás...

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem a Hello Rosy-t, bár homoklakkhoz képest lassabban szárad: ) a legszebb ezüst fedőlakkot kivonja a Catrice, úgyhogy abból vettem utánpótlást: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legszebb ezüst lakkot? Hmm, kell az nekem? :P

      Törlés
  4. Én is szeretem a Hello Rosyt, szerintem az Essence egyik legjobban sikerült lakkja mostanság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nocsak, jó kis kontrasztosak a vélemények erről a lakkról! :D

      Törlés
  5. Én is vettem egy ilyen lakklemosót, csak a nagyobb kiszerelésben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a nagy kiszerelésűt használom, elegendő volt most csak a kicsit beszerezni - nem mintha pár napon belül kifogytam volna a lemosóból... :P

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a szemhéjpúder, a lakkon én is gondolkoztam, de lebeszéltem magam róla! :) Egyébként nem értem, hogyha a szemhéjpúderekre tudnak ragacsot tenni a többi termékre miért nem? :( Nagyon utálom, hogy mindig össze vannak barmolva a nem teszter darabok is! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, micsoda földöntúli érzés volt látni, hogy nem nyúltak bele és hogy a zárófólia érintetlen volt! Hihetetlenül sokat szoktam rázni a fejem az állványok előtt, rettentően tud bosszantani ez a dolog engem is, a Catrice kifutó highlighter stiftjével pontosan így jártam: mind a 7 darabba belenyúltak már... :(

      Törlés
    2. Azti, nemár! Pedig azt muszáj beszerezni, nekem amióta megvan, szinte mindennap használom! De elárulok egy perverz titkot, én nemcsak highlight-nak, hanem szemhéjalapként is használom, és nekem lerobbanthatatlan! Minden este úgy kell megszenvednem vele a Garnier micellás vízzel! :P :P

      Törlés
    3. Szemhéjalap? Úúú, most már aztán mégjobban sajog a szívem!!! :(

      Törlés
  7. Kérlek mondd, hogy szerinted is fura szaga van az Avon szájfénynek... én amikor kibontottam, majdnem lefordultam a székről :D :D!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát khömm, volt egy fajta émelyítően cukorkás illata egy jó adag mentollal és erős műanyag szaggal megspékelve :P

      Törlés
  8. A Catrice leárazás nálam is betalált, 3 dologgal jöttem haza, gondoltam meglepem magam a sikeres kresz vizsga után:DD De van egy olyan érzésem, hogy visszakúszok még megnézni, hogy mi maradt, mert legszívesebben belesöpörtem volna az egész állványt a kosaramba:D A mattító lapok amúgy szerintem jók, már ezt használom egy ideje a Liquid Metal színe pedig gyönyörű :) Szívesen látnék vele sminket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikeres kresz vizsga? Nagyon gratulálok Lucus! :)))
      Sminket? Rendben, megbeszéltük, igyekszem minél előbb sminkes bejegyzést hozni vele, köszönöm az ötletet! :)

      Törlés
  9. Szép a lakk meg a szemhéjpúder :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt