Nail(land) of the day: Picture Polish - Tango

Egy jótét lélek mostanában arról híres, hogy első látásra neki nem feltétlenül tetsző, féláras Picture Polish lakkokat fogad örökbe. Aztán felkenve megmagyarázhatatlan módon beléjük szeret és a szívébe zárja őket...no ez lennék én :)
A lakk különleges színe nem hagyott nyugodni, felkenve pedig azt mondom, hogy rátaláltam arra a lakkra, amiről eddig azt sem tudtam, hogy keresem:












A lakk egy abszolút csillámmentes, krémes lakk, amely üvegben úgy látszódik, mintha mattot kapott volna. A meglepetés felkenés után éri az embert, mert fantasztikusan fényesre, már-már üveghatásúra szárad!
Színmeghatározás tekintetében eléggé összetett a kicsike, ugyanis az alábbi színeket lehet benne felfedezni: barack, lazac, terrakotta, piszkos tégla - nem rossz, mi? :)

2 közepes réteg teljesen elegendő, ekkor egy tompa, piszkos barackszínt kapunk, 3 réteg esetében - mint a képeken - a körömlakk elmegy egy hangyányit terrakotta irányba, szépen elmélyül a szín.

Száradási ideje a lakk krémessége ellenére meglepően gyors, rendkívül pozitívan érintett ezen tulajdonsága is :)

Mostanság elmászott a lakkválasztásom a barackok irányába, ez a lakk pedig az, amelyet én ebből a színcsaládból a tökéletes nude lakknak tartok, mert végre nem úgy néz ki az ember körmein, mintha a bőrének a meghosszabbítása lenne, kellően eltér a bőrtónustól, de önmagában is nagyon cuki színe van:

















Nem az a tipikusan szokványos barack, vagy éppen úgynevezett hússzínű lakk, igazán egyedi színnel rendelkezik, melynek köszönhetően egész álló nap a körmeimet nézegettem és nem adtam fel, hogy meghatározzam a színét, de most már szinte a nap is lement és még mindig nincs meg a pontos meghatározás :D




Megírjátok, szerintetek milyen színe van ennek a lakknak?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Illik hozzád ez az árnyalat (is). Eddig nem érdekeltek a PP lakkok, de pár napja (vagy talán hete?) annyira birizgálják a fantáziám..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Encsi! :)))
      Saját tapasztalatból mondom, hogy a birizgálás következő fokozata a vásárlás :DDDDDDD

      Törlés
  2. Tényleg nagyon kellemes ez az árnyalat - nekem is az a bajom a nude lakkokkal, hogy nem szeretem ezt a bőr színt a körmeimen, de egy ilyesmit én is elfogadnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem hasonlóan egyedi és nehezen meghatározható színe van a lakknak, mint a csipkehátú felsődnek a nagyonpink üzletből :PPP

      Törlés
  3. Szépséges, és jól illik hozzád, ám teljes áron én se venném meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is ez a féláras örökbefogadás! :)))

      Törlés
    2. Pontosan :D én is sok mindent örökbe fogadnék :D
      Bár mikor először volt, pont a vége eresztésnél voltam ott, és egyik lakk sem tetszett, sőt valahogy szét is voltak már esve, könnyes szemmel intettem búcsút :)

      Törlés
    3. Most könnyeznél ám csak istenigazából, mert ez a feltöltött PP-állvány...arra nincsenek szavak!!! :D

      Törlés
  4. Ez a lakk nagyon tetszik! Szuper, jól kihasználható szine van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! :) És tervezed a beszerzését? :D

      Törlés
    2. Hát képzeld még ma landolt is a Naillandos kosárkámban s holnap fel is adják :D Ez az 50%-os akció nagyon tuti :)

      Törlés
    3. Nehh, ez de komoly, hát nagyon gratulálok az új kicsikédhez, remélem, minél több örömödet leled benne, lakktesó! :)))))

      Törlés
  5. Tényleg jól áll a bőrtónusodhoz és a körömformádhoz is, ez egy nagyon visszafogott (tipikusan álláskeresős) lakk :)
    A munkahelyi monitoron egyébként terrakottának látszik, de tudom, hogy élőben inkább piszkos barack a színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, tényleg álláskeresős! És pont most van erre szükségem! :PPP

      Törlés
    2. ne is mondd, lehet, hogy nekem is az lesz a vége :(

      Törlés
    3. Oh-oh, ne máááááááááár! :(((

      Törlés
  6. Hűűűű, hát ez nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is sejtettem, hogy ennyire bejön Neked ez a hibrid árnyalat! :)

      Törlés
  7. Hűű nagyon cuki színe van! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt