Ugrás a fő tartalomra

Nail(land) of the day: sózott málnaszörbet

Bizony-bizony, a Naillandnél is meg tudjátok már venni kedvenc Moyra lakkotokat - már ha nem azt az árnyalatot szemeltétek ki a Bubble Gum kollekcióból, amit én :)
A bogyós gyümölcs bárminemű megnyilvánulása megőrjít és kell nekem, így rögvest a Sea Salt kollekciós Summer Storm után nyúltam - hozzáteszem, ez az árnyalat ma már hiánycikk volt a Nailland standjánál az Árkádban, ez szerintem elmond valamit :D














A Sea Salt kollekcióból első nekifutásra pont ezt az árnyalatot nem találtam esélyesnek, hogy a kosaramban landoljon, hiszen milyen idiótán mutat egy tengerparti kollekcióban egy bogyós gyümölcs szín? Aztán egyre-másra belefutottam instán és blogokon felkenve ebbe a gyönyörűségbe és onnantól észvesztés volt.

Csodaszép látványt nyújtanak a jelly alapban úszkáló, tengeri sót idéző glitterek, melyek hol sötétebb, hol pedig világosabb pink színben mutatkoznak meg - a rá került lakk vastagságától függően.

Csodás mélységet ad ez a koncepció a lakknak, tényleg el lehet veszni a körmeink nézegetésében, miközben a nyelvünkön már érezzük a sós tenger ízét :)

A körmeimen alaplakkal, 3 rétegben láthatjátok, fedőlakk nélkül. Száradási ideje átlagos, sötétebb helyiségben mély ciklámen, napsütésben friss, harsogó málna színekben pompázik. És alapdarab ez a lakk.















Csodaszépen mutatnak, még így üvegen keresztül is! :)








Nektek melyik lakk van a birtokotokban a Sea Salt kollekcióból?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Imádom én is ,de eddig rajtad tetszik a legjobban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon szépen fekszenek egymáson a glitterek, érezni őket tapintásra, de egyik sem áll ki a felületből :)

      Törlés
  3. Ugyanez van meg nekem is :) Ez tetszett a legjobban a színminták alapján, de a körmömre eddig még nem sikerült felkennem, mert mindig valami más beelőzte :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szabad, hogy további lakkok beelőzzék, nagyon fogod ám szeretni! :DDD

      Törlés
  4. De jól néz ki, nagyon illik hozzád :) Olyan hatást kelt, mint egy finom málnalekvár ^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, én is nagyon szeretem. :) Én még a fehéret vettem meg, az is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér most valamiért nem vonzott, szerintem egyelőre elleszek a Moyra fehér homoklakkjával :)

      Törlés
  6. Megvan a fehér, a barackos-nude, a világos rózsaszín és a piros. Mindet imádom. De gondolkozom ezen a bogyós árnylaton is, minél több képet látok róla. Neked olyan jól áll a kezeden :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképpen sem hiányozhat a kollekciódból, imádni fogod! :DDD

      Törlés
  7. KELL kategória, megy a listára! :D (szerintem ez mindent el mond)

    VálaszTörlés
  8. Hú de bizarr a cím. :D Nagyon tetszik rajtad ez a lakk, pedig eddig nem nagyon tetszett senkin sem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerte a tetszésed! :)

      Törlés
  9. Ez a cím.. :DD
    Egyébként ez tetszik a legjobban a kollekcióból a rózsaszín társával együtt. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tényleg olyan, mint a sópöttyök! :)))
      Megértem, hogy tetszenek Neked, én nagyon örülök, hogy mindkettőt beszereztem, mert nagyon jól összerakott kis lakkocskák, ajánlom őket szeretettel! :)

      Törlés
  10. Tetszik, és illik is Hozzád!

    VálaszTörlés
  11. Hármat is beszereztem ebből a kollekcióból, nagyon üdítő, nyárias darabok lettek mind :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép a körmeiden! Jól áll neked ez a szín :)

    VálaszTörlés
  13. neked nagyon jóláll, de engem még mindig nem győzött meg ebben a színben. amúgy a koncepció nagyon tetszik, elsőként a lila és az egyik rózsaszín az esélyes nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár a rózsaszínt, akár a lilát szerzed be elsőként, nagyon fogod őket szeretni! :)))

      Törlés
  14. Szerintem nem sikerült elküldenem a hozzászólást, ha igen akkor bocsi :)
    Nagyon szép ez az árnyalat a körmödön, nekem a fehér van meg.
    Megkérdezhetem, hogy milyen árban van ez a lakk a Naillandnél? A többi Moyra lakkot megnéztem és azt hittem rosszul látok, Holographic 760 Ft?? Eddig mindig 390 ft-ért vettem ezeket a különlegesen textúrájú lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 580 forintért adják mind a holo, mind pedig a Sea Salt lakkokat, ma direkt csekkoltam a Lányoknál az árakat! :)

      Törlés
    2. OO hát a honlapjukon pedig más árakat láttam, így azért barátibb. Megint megnéztem és 760 a holo, akkor a webshopban drágábbak? :O
      Ha esetleg valaki az Ázsia Center közelében lakik, akkor ott 390 minden lakk :) hátha valaki arrafele jár :)
      Annyira kedvcsináló ez a poszt, hogy holnap akaratom ellenére meg kell vegyem :D

      Törlés
    3. Nekem tegnap 580-ért számolták a 2 holo darabját :P
      Tyűha, megjött hozzá az étvágyad? :) Mindenképpen írd meg, melyik árnyalatot vitted haza magaddal! :D

      Törlés
  15. Én is első körben ezt és a lila színűt vettem meg, de ez a szín sokkal jobban tetszik, az egyik kolléganőm is ez jön be rajtam jobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent visz ez a lakk, én konkrétan beleszerettem! :D

      Törlés
  16. Nah, elszabadult a pokol nálam! :D Az első sea salt lakk a Moyrától ami megtetszett! Must have!

    VálaszTörlés
  17. Én MINDET szeretném, amint úgy alakul a havi keretem. Remélem, még kapható lesz a hónap vége felé :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá! Neked még egyetlen Sea Salt sincs meeeeeeeeeg???

      Törlés
    2. Nincs, mert még nem kaphatók :-)

      Törlés
    3. Cöhh, kaphatóak, csak a megfelelő helyen kell keresni őket :PPP

      Törlés
    4. Na, Te tudsz valamit a városomról, amit én nem? :-D Mindenesetre nekem nagyon tetszik a gondolat, hogy egyszer MIND az enyém lesz, egyszerre :-)

      Törlés
    5. Vonzó gondolat! :) Nagyon remek kis kollekció, képtelenség csalódni benne és könnyebben ugrik le az ember körméről lemosáskor, mint a homoklakkok! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.