Music favourites: hard times

Kinek, hány százalékban foglalja le a gondolatait a munkahely? És azt mennyire intenzíven? Szoktál hétvégén hajnalban melóhelyi dolgokra felriadni? Nem feltétlenül könnyű a jelenlegi időszak nekem, mondjuk úgy, hogy sokszor hallgatok mostanában zenét munka közben, mert még mindig ez az a hatásos csodaszer, amely segít lecsillapodnia a gondolataimnak és szépen rendet tesz a fejemben.
Ráadásul ez az időjárásnak nevezett valami sem hozza ki belőle a Bailando és Mambo Nr. 5 nyári, agymentes risza-risza-üzemmódot...vagy csak simán rohadtul öregszem és kész :P



Valahogy ezt a zenét egy kényelmes, zavartalan shoppingolásnál tudom elképzelni, amolyan próbafülke-zene:






Vannak olyan zenék, amikért hálásak vagyunk az égieknek - ez nálam most ennél a zenénél van: full agyzsibbasztás, ellazulás és megkönnyebbülés:





Long car ride music:





Ha visszaszoknék a gyors zuhanyzás helyett a hosszú, nyugtató habfürdőkre, akkor ezt a zenét hallgatnám, gyertyákkal körberaknám a kádat...ja nem, hiszen ma reggel is félig felgyújtottam egy konyharuhát, szóval gyertyák kilőve! :)





Ha olyan nyarak lennének, mint régebben, akkor hasonlóképpen sülnénk meg május végétől szeptember végéig:




Na, így szakadt le mostanában az ég, így nyáron:





Ha pedig már esik, ide pont illik az All Saints fekete kávéja, miközben az esőcseppek kopogását hallgatom, egy forró tejeskávéval a kezemben:





Kanapén olvasós, felújításmentes napokra:





Ha pedig itt a felújítás, a takarítás gyorsabban megy egy kis pörgős Ashantira :)





És a végére hagytam egy nem mostani filmnek a fináléjában hallható muzsikát...tökéletesen lezár mindent:







Ti milyen muzsikákat hallgattok mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. aktuális kedvenc:
    Hurts- Wonderful life
    https://www.youtube.com/watch?v=1TB1x67Do5U

    és Blind
    https://www.youtube.com/watch?v=MIgaWx48U8A

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszusom, a Blind nagyon betalált nálam, köszönöm hogy megmutattad! :)))

      Törlés
  2. Szombaton esküvőn voltam, és a Kegyetlen játékok betétdalára zajlott a gratuláció, ez volt az utolsó szám. Nekem annyira borsódzik a hátam ettől a hegedűtől, nagyon szeretem ezt a dalt, olyan felemelő érzés. :)
    Fifteen is szuper, kicsit pörgősebb, de mégis relaxálós zene, mint a mostani kedvencem, a Prayer in C (https://www.youtube.com/watch?v=fiore9Z5iUg)
    Skrillex-szel kapcsolatban beletrafáltál! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Abszolút felemelő! Nagyon jól összerakták ezt a muzsikát! :D

      Törlés
  3. Én voltam olyan esküvőn, ahol a bevonuló szám volt az utolsó. Imádom, de akkor, ott nekem kicsit fura volt :) Amúgy átérzem a munkahelyi mizéria dolgot, én mostanában éjszaka is megriadok, sőt többször álmodom vele, félek a szabadság végétől...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyűha, akkor Nálatok sem annyira egyszerű a melóhelyi helyzet!

      Törlés
  4. Ezek a nyugis, léleksimító zenék annyira tetszettek, hogy hihetetlen. Azóta csak ezeket hallgatom, főleg az Alone in Here tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire jóleső érzés ezt olvasni Tőled, örülök, hogy ennyire betaláltam! :D

      Törlés
  5. Na szóval, szerintem megint elkeverte a blogger a megjegyzésem...

    Köszönöm a bejegyzést, mert remek zenei aláfestést biztosított a takarításhoz, és az első három volt a kedvencem, valahogy jól estek most ezek a nyugis számok :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt